Miltä tuntuu seksitön elämä? Koetko olevasi vajaa?
Miltä tuntuu seksitön elämä? Koetko olevasi vajaa?
Kommentit (25)
Olin ensimmäistä kertaa seksiä harrastaessani lähempänä kolmea- kuin kahtakymppiä. Minulla oli terve itsetunto, en elänyt miesten huomiosta ja niin edelleen, mutta kyllä silti tunsin oloni joten "vaillinaiseksi" aikuiseksi. Ihan kuin olisin kuulunut johonkin klubiin ilman oikeaa syytä. Seksi tuli yllättävän usein puheeksi, ja vaikka en varsinaisesti salannut neitsyyttäni, en sitä halunnut kaikkien tietävänkään. Jouduin aika usein puhumaan itseni ulos tilanteista, jotka olisivat saattaneet muuttua kiusallisiksi. Tosi moni järkevä ja mukava aikuinenkin pitää selibaatissa elävää naista kummajaisena.
Ihan normaalilta, kiitos kysymästä. En tunne olevani mitenkään vajaa. Seksiä ei ole koskaan tehnyt mieli.
Kaikkein pahinta on kaikenlaisen läheisyyden totaalinen puuttuminen elämästä. Mietin juuri pari päivää sitten, että en ole kirjaimellisesti koskenut toiseen ihmiseen yli vuoteen, nyt kun korona poisti kättelytervehdyksenkin käytön.
En mitenkään vajaa mutta kovasti himoissani kyllä.
Hyvältä. Ei tunnu vajaalta. Paitsi lompakossa, mutta se ei kyllä liity seksiin taas millään tavalla.
Sitä mitä ei ole, sitä ei osaa kaivatakaan.
Olen tottunut, mies lopetti kaiken seksin, syistä puhumisen, läheisyyden pian vuosi sitten. Haluaa jotenkin kostaa, en tiedä mistä??
Masturbointi on paljon parempaa kuin seksi, joten olen tyytyväinen.
Nyt kun ei ole kumppania niin minulla ei vissiin ole sitten "oikeaa" seksiä lainkaan. Mielestäni sooloseksikin on seksiä.
Itse en juurikaan välitä seksistä enää, se ei tunnu oikein miltään, paitsi masturbointi.
Muutama kerta vuodessa ollaan vaimon kanssa silleen, joten käytännössä se on loppunut.
Vaimo lopetti seksin. Ei suostu kertomaan miksi. Kohta lähden.
Ihmisellä on vahva taipumus ottaa huomioon se, mitä "muut ajattelevat". Sen vuoksi hieman harmitti, kun ikä alkoi jo kolmosella, mutta olin vieläkin miesneitsyt.
Harrastaisin seksiä mieluusti jonkun kanssa useamman kerran viikossa. Olen pohtinut pitäisikö kokeilla tinderiä. Monella kolmekymppisellä miehellä vaan alkaa olla seisokin kanssa ongelmia. Olisiko nuoremmat miehet ratkaisu... n37
Itsetyydytyksellä mennään tyytyväisenä.
Tosi-TV ohjelma haluttomille puolisoille. Haluttomien Saari.... voittajat on niitä jotka oppii haluamaan.
En. Juuri nyt olen tyytyväinen.