Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onhan Fazerin Wienernougat yleisesti tykätty herkku? Vai onko se sellainen Vihreät kuulat -tyyppinen mielipiteitä jakava?

Vierailija
20.05.2021 |

Teen tässä kevään päätteeksi herkkukoreja henkilöstölle ja koska Wienernougat on laktoositon, vegaaninen ja gluteeniton, niin olisi tosi helppo herkku koriin lisättäväksi.

Vihaako joku Fazerin Wienernougat'ta?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fazerin Tutti Frutti-pussit ovat vegaanisia, pähkinättömiä, munattomia, maidottomia ja superhyviä. On salmiakkia ja hedelmäkarkkeja kumpiakin runsaasti.

Vierailija
22/40 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään molemmista, puoliso ei kummastakaan :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voi ostaa paria erilaista, josta allergiset, sairaat ja nirsot (kuten vegaanit) voivat valita. Esim. Wienernougat ja sitten joku pähkinätön/manteliton vaihtoehto? 

Vierailija
24/40 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5. Aika amatöörin otteella haistelet ilmapiiriä AV-palstalla. Fazerin pitäisi palkata parempia työntekijöitä.

Mistä ihmeestä sait sellaisen kuvan, että olisin Fazerilla töissä? Olen HR-assistentti, jonka tehtävänä on koota henkilöstölle kevätkori. Jokavuotinen perinne. Meillä on aiemmin ollut yhden pienen suklaayrityksen tuotteita oman firman logolla, mutta koska se meni konkurssiin, haetaan tilalle jotain 5-10 euron (suklaa)herkkua. Sellaista, joka olisi yleisesti kaikille maistuva. 

Olin jo päätymässä tuohon Wieneriin, mutta pieni epäilys takaraivossa laittoi kysymään.

ap

Meneekö teillä nyt niin huonosti että pienen suklaatehtaan personoitu firman logolla varustettu lahja vaihdettaisiin persoonattomiin Wienernougat- ja Vihreisiin kuuliin?

Vierailija
25/40 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brunbergin tuotteet ovat ilman palmuöljyä. Luontaistuotekaupasta joku vegaanisuklaalevy tai sitten vaan se Fazerin sininen. Suurin osa saajista varmasti syö sinisiä ja loput kyllä keksivät sille käyttöä esim antaa mummolle tai ystäville.

Vierailija
26/40 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5. Aika amatöörin otteella haistelet ilmapiiriä AV-palstalla. Fazerin pitäisi palkata parempia työntekijöitä.

Mistä ihmeestä sait sellaisen kuvan, että olisin Fazerilla töissä? Olen HR-assistentti, jonka tehtävänä on koota henkilöstölle kevätkori. Jokavuotinen perinne. Meillä on aiemmin ollut yhden pienen suklaayrityksen tuotteita oman firman logolla, mutta koska se meni konkurssiin, haetaan tilalle jotain 5-10 euron (suklaa)herkkua. Sellaista, joka olisi yleisesti kaikille maistuva. 

Olin jo päätymässä tuohon Wieneriin, mutta pieni epäilys takaraivossa laittoi kysymään.

ap

Meneekö teillä nyt niin huonosti että pienen suklaatehtaan personoitu firman logolla varustettu lahja vaihdettaisiin persoonattomiin Wienernougat- ja Vihreisiin kuuliin?

Tuon saman kysymyksen voisi esittää sinullekin, jos valitset edullisemman ikinä, koskaan.

Vierailija
27/40 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mignon on mielestäni myös aivan kamalaa, vaikka monet tuntuvat tykkäävän.

Et taida pitää nougatista. Wiener nougat ja Mignon ovat molemmat nougatia.

Vierailija
28/40 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tykkää Wienernougatista - rasvainen, lähmäinen, liian makea, lällyn makuinen ja tarttuu kitalakeen. Vihreitä kuulia rakastan.

Mutta, mutta, olen jotakuinkin 100 % varma, että valitset mitä tahansa tuotteita herkkukoriin, kaikki eivät tule kaikesta tykkäämään. Eli ei ehkä kannata stressata ihan hirveän paljon siitä, onko joku tuote nyt varmasti kaikille mieluinen. En itse ainakaan hirveästi jaksaisi siitä mieltäni pahoittaa, jos herkkukoriin olisi eksynyt yksi tai kaksi sellaista tuotetta, jotka lahjoitan mieluummin edelleen kuin syön itse.

Vierailija
29/40 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.dammenberg.fi/

"

Suklaata niille, jotka eivät normaalisti voi syödä suklaata.

Dammenberg on pieni suomalainen suklaatehdas, jolla on iso tehtävä. Haluamme tarjota suklaanautinnon niillekin, jotka eivät ole voineet aiemmin syödä suklaata.

Tutustu allergiavapaisiin suklaisiimme."

Vierailija
30/40 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.dammenberg.fi/

"

Suklaata niille, jotka eivät normaalisti voi syödä suklaata.

Dammenberg on pieni suomalainen suklaatehdas, jolla on iso tehtävä. Haluamme tarjota suklaanautinnon niillekin, jotka eivät ole voineet aiemmin syödä suklaata.

Tutustu allergiavapaisiin suklaisiimme."

https://www.dammenberg.info/category/16/multiallergiatuotteet-vegaanise…

Tuossa vielä rajatummin.

Vierailija
31/40 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun haluat huomioida kaikki vastaanottajat, täältä sivulta voit tsekata muita vegaanisia tuotteita:

http://www.vegaanituotteet.net/herkut/karkit/

Vierailija
32/40 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö voi ostaa paria erilaista, josta allergiset, sairaat ja nirsot (kuten vegaanit) voivat valita. Esim. Wienernougat ja sitten joku pähkinätön/manteliton vaihtoehto? 

En, koska työntekijöiden allergiat ovat tietosuojasyistä ulottumattomissani - ei kuulu minulle. En siis voi mitenkään kohdentaa eri herkkuja eri koreihin. Muutenkin kaikille on oltava täsmälleen sama kori. 

ap

Vierailija
33/40 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Millä tavalla huonosti? Hinta on sama. Aiemmin suklaayritys teki konvehdit firman logolla, konvehteja oli rasiassa 10kpl ja rasia maksoi muistaakseni 8 euroa. Alle 10 joka tapauksessa. Toki tuossa hinnassa huomioitu se, että rasioita tilattiin paljon kerralla.

Wienernougat-rasia maksaa kaupassa jotain 7 euroa.

ap

Vierailija
34/40 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palmuöljy PASKAA

Vierailija
35/40 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dammenbergiä minäkin suosittelisin. Ja tosiaan, ei minusta tarvitse ottaa stressiä siitä, jos kaikki ei käy kaikille.

Vierailija
36/40 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en tykkää Wienernougatista - rasvainen, lähmäinen, liian makea, lällyn makuinen ja tarttuu kitalakeen. Vihreitä kuulia rakastan.

Mutta, mutta, olen jotakuinkin 100 % varma, että valitset mitä tahansa tuotteita herkkukoriin, kaikki eivät tule kaikesta tykkäämään. Eli ei ehkä kannata stressata ihan hirveän paljon siitä, onko joku tuote nyt varmasti kaikille mieluinen. En itse ainakaan hirveästi jaksaisi siitä mieltäni pahoittaa, jos herkkukoriin olisi eksynyt yksi tai kaksi sellaista tuotetta, jotka lahjoitan mieluummin edelleen kuin syön itse.

Tämä. Saan yhteistyökumppaneilta tosi usein jouluisin jonkun joulun herkkukorin. Valehtelematta voin sanoa, että suurimman osan laitan heti eteenpäin sen takia, etten keksi niille mitään käyttöä tai en pidä niistä. Kahvit laitan kaikki, koska en juo kahvia. Ja useimmiten ne on vielä jotain maustettuja joulukahveja. Käsittämättömän usein herkkukoreista löytyy jotain ihmeellisiä tahnoja, pyreitä, hilloja, öljyjä ja pikkupurkkeja jotain vaniljasinappia tms., joita kukaan ei normaalisti käytä. Arvostaisin kovasti ihan tavallisia oliiviöljyjä, hunajaa, sinappia - en tajua, miksi niihin pitää laittaa jotain erikoismausteita. Viime vuonna sain esim. chilihunajaa, karviais-luumu-kardemummamarmeladia, rosmariinioliiviöljyä jne.

Vierailija
37/40 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palmuöljy PASKAA

kirjoitetaan yhteen...

Vierailija
38/40 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palmuöljy PASKAA

kirjoitetaan yhteen...

Ja viikon ääliö -palkinto lähtee sinne.

Vierailija
39/40 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tehdä yksinkertaisesta asiasta hemmetin vaikean? Jos tuon toteuttaisi, pitäisi laskeskella ja arvioida, että kuinka paljon menee kutakin koria, hankkia kutakin koria pari ylimääräistä ja silti joku valittaisi, ettei saanut haluamaansa koria.

Vierailija
40/40 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🤣