Mies vaan haukkuu
Tosi rakentava keskustelutyyli sillä.. En jaksa. Itsessään ei näe mitään vikaa eikä parannettavaa. Mitenköhän tämmöinen suhde toimii, jossa toinen vaan syyttelee? Tosi negatiivista narinaa. Kuka jaksaa? Onko joku persoonallisuushäiriöinen, eihän tommoinen voi olla normaalia?
Kommentit (18)
Sinä näköjään jaksat? Olet läheisriippuvainen?
Niin, ei ole normaalia. Sinua kohdellaan niinkuin annat itseäsi kohdeltavan. Eli jos katselet tuollaista niin ei se mihinkään muutu.
Lienee porilainen? Se on porilaista rakkautta. <3
No sun pitää sitten miettiä mitä teet väärin.
Vierailija kirjoitti:
No sun pitää sitten miettiä mitä teet väärin.
Paljonkin. Mietinkin liikaa.. mies ei. Mä en listaa hänen virheitään ja nalkuta niistä joka päivä. Oon hyväksynyt hänet puutteineen..
Jospa se luulee olevansa koira, kuseeko portinpieleen.
satakunta kirjoitti:
Ai siitäkö se johtuikin. Mulle ex-mies teki myöskin tuota että haukkui koko ajan ja joka asiasta minua ja ihan syyttä. Jätin sen sian. Suku muuten taitaa olla osittain Porista. Ilmankos en itäsuomalaisena Itä-Suomessa asiaa ymmärtänyt.
Se luulee olevansa täydellinen kun ei kukaan valita hänelle. Ihan harhainen kuvitelma.
Nalkuttaja = Usein ihminen joka ei nää elämäntehtäväkseen muuta kuin kommentoida toisen tekemisiä ja löytää aina vikaa muista ei itsestään. Oli asia mikä tahansa jotain negatiivistä ruikutettavaa löytyy AINA.
Sen vanhemmat on samanlaisia joten tiedän mistä oppinut huonon kommunikointityylin...
satakunta kirjoitti:
Jätä se patasika.
Ootko ostovaimo vai minkä takia siedät miestä puutteineen kaikkineen?
Äitiänsäkin ärsyttää et se aina marisee jostain mut mistäköhän oppinu ton negatiivisuuden?
Vierailija kirjoitti:
Äitiänsäkin ärsyttää et se aina marisee jostain mut mistäköhän oppinu ton negatiivisuuden?
Kysyppä itseltäsi. Oletko mennyt muuntautumaan miehesi kakkosmammaksi?
https://www.retkitukku.fi/petsafe-antiskallhalsband-med-vibration