Miksi mulle tulee tuosta prinsessa Beatricen miehestä huonot vibat
Olen varmaan kamalan ennakkoluuloinen kun en edes tunne henkilöä. Tulee vaan mieleen joku romanttisten komedioiden vakiopahis, joka näyttää hyvältä mutta on oikeasti kusipää joka pettää sen tarinan sankarittaren.
Kommentit (106)
Isot silmät yleensä kaunistavat naista, Beatricesta ne tekevät kestosäikähtäneen näköisen.
Eikös juuri Beatrice ole se kuuluisa lomailijaprinsessa?
Sillä on enemmän hampaita kuin koko meidän perheellä yhteensä.
Jep, ihan sama tuli mieleen. Joissain kuvissa elekieli tökkii tosi pahasti. Siis tuon miehen puolelta.
Vierailija kirjoitti:
Niin. Saa nähdä kummalla heistä voimakkaammat geenit eli minkä näköinen lapsesta tulee.
Jotenkin noi Windsorit on kaikki samasta puusta veistettyjä hevosennaamoja, veikkaan että äitiinsä siis tulee.
Vierailija kirjoitti:
Beatricellä on hämmästyttävän p i t k ä t hampaat.
Minulle tulee Beatricesta mieleen Christina Onassis, ja sen myötä myös sääli, vaikka ovat täysin eri ihmiset.
Mies on kyllä ainakin aivan liian hyvännäköinen Beatricelle.
Vierailija kirjoitti:
Ai kamala. Olipa rumasti sanottu mutta pakko myöntää, että purskahdin nauruun.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko kiinnostunut Beatricesta jos ei olisi prinsessa. Ei millään pahalla mutta ei ikinä.
Tiesitkö että jos sanoo ei millään pahalla Mutta, niin se mutta kumoaa aiemman lauseen.
Molemmat tulee aatelistaustasta, varmasti yhdistäviä tekijöitä ja harrastuksia. Luonnekin kai merkkaa?
Tuskin aatelinen mies kiinnostuisi tosi kauniista huoltoaseman työntekijästäkään.
Vierailija kirjoitti:
Eiķös tyttölapsi halaja isänsä kaltaista puolisoa. Mites ne Andrewn maksullisissa käynnit etc. Muut rumemmat väitteet.. Ei varmaan helppoa ole Beatricella miettiä järkevää puolisoa kun miehenmalli isästä on mikä on.
Juu, mutta luulen että nuo tytöt on kasvatettu uskomaan noiden juttujen olevan pelkkiä ilkeitä juoruja.
Vierailija kirjoitti:
Mozzi on tuntenut Beatricen lapsuudesta asti ja näiden perheet ovat läheisiä ystäviä.
Mozzilla oli ihan omakin perhe ennenkuin vaihtoi sen uuteen Bean kanssa.
Beatrice oli minusta yksi kauneimmista kuninkaallisista morsiamista. Vintage-puku oli upea ja paljon persoonallisempi ja ajanmukaisempi valinta kuin Katen ja Meghanin lookit.
Mutta miehestä tulee kyllä kieltämättä vähän huonot vibat. Eikös hänen lapsensakin ole vielä tosi pieni?
Bbeatriisi ja Eugeenia ovat sukunsa älyköt ja korkeimmin koulutetut. Mielestäni hinaia ihmisiä!
Jos ei olisi kuninkaallinen niin todennäköisesti olisi toimistosiivooja tai pesulatyöntekijä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla Madeleinen Chrisistä.
Ja silti Chris on oikeasti hirmun rento mies, hyvä isä lapsilleen ja vaimonsa pauloissa. Rentous hänessä on vain liikaa pidättyväistä piireissä. Minulla on sellainen suku isäni puolelta, että olen päässyt liikkumaan itseäni paremmissa piireissä ja tavannut kyseisin herran, vaimonsa myös.
Vierailija kirjoitti:
Beatrice on yksi rumimmista naisista mitä olen nähnyt. Jopa satunnainen kaduntallaaja Keravalla on kauniimpi kuin tämä mutantti. Pelkkä silmien isous ei ole kaunista, vaan siihen vaaditaan katseen intensiivisyys ja kaunis muoto. Beatricella aivan liian pyöreät pallukat ja katse kuin seinään juosseella morsolla.
Mikä on morso?
Sanna Ukkola on huomattavasti rumempi kuin Beatrice. Samoin Riikka purra.
Miten muka mies on ketku? Onko hän tehnyt mitään ketkua? Sanonut mitään siihen viittaavaa? Vai perustuuko oletus pariin valokuvaan?