Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hirveä riita kaverin kanssa, hänen mukaan ihminen tarvitsee ruoasta runsaasti kaiken laisia rasvoja mm. eläin rasvaa

Vierailija
20.05.2021 |

Ja yrittää väittää että rypsi öljy ja margariini on epäterveellistä. Sanoin että käytän rasvaa ruokavaliossa pelkästään niin että lorautan joskus hieman rypsi öljyä salaatille ja margariinia sipaisen ohuen kerroksen leivälle, muuten elän terveellisesti eli rasvattomasti.

Kaveri taas syö punaista lihaa, kananmunia, oliivi öljyä, paistaa ruokaa voissa yms. Väittää että se on terveellistä. Sanoin että suonet tukkkeutuu ja hän suuttui minulle kovasti.

Kumpi on oikeassa?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri

Vierailija
2/28 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisi on oikeassa. Esimerkkinä vähärasvaisen ruokavalion aivo-oireista on yhdyssanojen osaamattomuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoolainen kaverisi.

Vierailija
4/28 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri on oikeassa, sinä väärässä. Miksi inkutat?

Vierailija
5/28 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

70-luvulla sinä olisit ollut oikeassa, mutta nyt kaverisi on oikeassa.

Vierailija
6/28 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisi on oikeassa.

Vierailija
7/28 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet. Tyydyttyneet rasvat vie ennenaikaiseen hautaan. Olen lueskellut Pekka Puskan artikkeleja.

Vierailija
8/28 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kumpikaan. Molemmilta unohtuu mm. se, että ihmiset ja ihmiskehot ovat erilaisia. Ja kaikessa, ihan kaikessa, myös määrällä on merkitystä. Mäkin syön kanamunia: ehkä yhden kuukaudessa. Mä syön punaista lihaa, mutta syön myös kasviksia. Mä en käytä usein miten leivän päällä mitään levitettä, mutta paistan  voissa. Enkä ole yhtään sen parempi ihminen kuin teistä kumpikaan.

Vierailija
9/28 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet. Tyydyttyneet rasvat vie ennenaikaiseen hautaan. Olen lueskellut Pekka Puskan artikkeleja.

;D

Vierailija
10/28 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen on saatava monipuolisesti terveellisiä rasvoja; oliiviöljyä, kananmunaa, lohta, avokadoa... Myös lihaa sopivasti. Esim. Wagyu-pihvilihan rasvat ovat monityydyttymättömiä ja terveellisiä.

Vierailija
11/28 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa itse olla porvoosta

Vierailija
12/28 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen lasketaan kasvikuntaan kuuluvaksi, olet oikeassa. Jos taas eläinkuntaan, et ole.

Miksi ihmiskeho varastoi ylimääräisen energian pahempien päivien varalle tyydyttyneeksi rasvaksi, jopa muuntaa sen kasvirasvan sellaiseksi? Eikö sen luulisi olevan vahingollista? Luulisi, että keho muuttaa sen kasvipohjaiseksi jos se on parempi vaihtoehto.

Jopa aivot ovat tyydyttynyttä rasvaa. Miksi tyydyttynyt olisi silloin vahingollista? Ja jos lapsen ensi ravinto sisältää tyyd.rasvaa, missä kohtaa se muuttuu ihmiselle vaaralliseksi?

Vierailija
13/28 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap taitaa itse olla porvoosta

Mitä väliä vaikka olisinkin? Tai kaverini??

Ap

Vierailija
14/28 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Changes in the biology of the brain can lead to depressive, anxious and compulsive behaviours in those whose diets are rich in saturated fat.

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC6448040/

Vierailija
15/28 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

4/5

Vierailija
16/28 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihapiirakka kahdella nakilla, siinä on kaikki mitä ihminen tarvitsee.

Kyytipojaksi litra piimää niin luustokin tykkää.

Vierailija
17/28 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tästä tekstistä, se meni samantien kahdeksasluokkalaisten kotitehtäväksi. Korjaa virheet, niitä on monta.

Vierailija
18/28 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä että kaikki rasvaajat on niitä työttömiä qanon-kavereita, joilla aikaa palstailla päivisin...

Vierailija
19/28 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ùp

Vierailija
20/28 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet oikeassa