Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö ruoan olla hyvää?

Vierailija
20.05.2021 |

Vai onko se ihan sama mitä suuhunsa lappaa, kunhan saa mahan täyteen?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruuan pitää olla hyvää eikä sitä tarvitse ahtaa mahaa täyteen.

Mutta näin kuitenkin herkästi käy, koska ruoka on hyvää ja sitä haluaa syödä lisää. Kaikilla ei riitä itsehillintä ja sitten tullaan lihavaksi.

Hyvänmakuinen ruoka ei tarkota koukuttavaa ruokaa, jonka syömistä ei voi lopettaa.

Mutta sehän riippuu ihan täysin ihmisestä ja tämän tahdonvoimasta?

Ei, vaan ruuan sisällöstä.

Vierailija
22/30 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää. Mä en todellakaan ymmärrä ihmisiä, jotka saa alas jotain eineslihapullia, pakastepitsaa, makaroonilaatikkoa ja roiskeläppää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/30 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön vain lempiruokiani, niihin kuuluu paljon terveellisiä ruokia. Eli kyllä, ruoan pitää olla hyvää.

Vierailija
24/30 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ruuan pitää olla hyvää ja maistuvaa. Hyvät ja tuoreet raaka-aineet tekevät jo yksistään paljon. Ei sitä tarvitse itseään ähkyyn syödä.

Vierailija
25/30 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruuan pitää olla hyvää eikä sitä tarvitse ahtaa mahaa täyteen.

Mutta näin kuitenkin herkästi käy, koska ruoka on hyvää ja sitä haluaa syödä lisää. Kaikilla ei riitä itsehillintä ja sitten tullaan lihavaksi.

Joo jos ihmisestä hyvää on tyyliä Mäkkäri, mutta moni meistä tykkää ihan oikeasta ruuasta.

Vierailija
26/30 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on lapsi, jonka mielestä ruoan tekeminen ei saa kestää kauempaa kuin sen syöminen vie. Niinpä hän syö äärimmäisen askeettisesti ollessaan omassa kodissaan. Hän on näitä ihmisiä, joiden mielestä ruoan maulla ei ole arjessa kovin suurta merkitystä, kunhan se ravitsee ja täyttää vatsan. Kyllä hänelläkin on lempiruokansa, mutta ei siis oleta, että ruoka on aina hyvää. Itse kallistun vähän toiseen suuntaan ja toivon, että ruoka olisi edes useimmiten hyvää.

Vierailija
27/30 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen ateria, jokainen suupala on nautinto. Teemme todella hyvää ruokaa (aina itse) ja meillä käy usein ruokavieraita. Kun syömme isolla porukalla mietimme missä tapaamme seuraavalla kerralla ja mitä silloin syömme:D Ruoka ei missään tapauksessa ole pelkkää polttoainetta. 

Olemme kaikki laihoja-hoikkia-normaalipainoisia. 

Vierailija
28/30 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitää olla hyvää. Salaatit voivat olla todella hyviä ja myös keitot. Tietty jokainen määrittelee itse mikä on hyvää, joillekin se on vain McDonalds ja muut.

Harrastan ruoanlaittoa ja minulle maku on tärkeää.

Vierailija
29/30 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla hyvää. Hyvää on sekä mäkkiruuat ja pakastepizzat että itsetehty ruoka. Pääosin teen aina itse.

Vierailija
30/30 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti, mitä järkeä tehdä pahaa, kun samalla vaivalla saa herkullista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme