Olen projektipäällikkö miljardihankkeessa
Kommentit (36)
Taitaa olla valtion ilmastohankkeita kun on aikaa täällä kirjoitella.
Vierailija kirjoitti:
Arvaan, että Apotista kyse.
Monissa muissakin koodareiden hommissa on kyseessä isot rahat. Eri asia kirjoitteleeko joku sellainen täällä tähän aikaan, epäilen.
Oletko yksin vastuussa koko projektista, vai jonkun pienemmän osakokonaisuuden projari?
Miten olet päässyt positioon ja kauan olet joutunut tekemään töitä tuon eteen?
Hieno saavutus täytyy myöntää. Projektipäällikkö on yksi ehkä henkisesti haastavimmista toimista (Tietenkin heti sairaanhoitajan jälkeen). Itse arvostan suunnattomasti projektipäälliköitä. :)
Eikö miljardihankkeen projektipäällikkö osaa vastata?
Oletko vihdoin noussut oman osaamattomuutesi tasolle?
Olen töissä erittäin suuressa kansainvälisessä yrityksessä. En asu Suomessa.
Ap
Mitä luulet että tapahtuu kun Olkiluoto-3 käynnistetään?
Huh, tuo olisi mun painajainen. Haluan, että työt jää työpaikalle eikä niitä tarvitse tehdä kuin 8 tuntia päivässä. Mutta tietenkin myös muunlaisia ihmisiä tarvitaan, ei tällaisilla rivikoodareilla yritykset pyöri.
Haluaisin keskustella Jeesuksesta.
AP, hauska tutustua. Mä olen CIA: n huippuagentti. Olis kiva keskustella kanssasi täällä, vauva-palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Huh, tuo olisi mun painajainen. Haluan, että työt jää työpaikalle eikä niitä tarvitse tehdä kuin 8 tuntia päivässä. Mutta tietenkin myös muunlaisia ihmisiä tarvitaan, ei tällaisilla rivikoodareilla yritykset pyöri.
Harmillisen usein rivikoodarikin joutuu toimimaan projektipäällikkönä.
Vierailija kirjoitti:
Hieno saavutus täytyy myöntää. Projektipäällikkö on yksi ehkä henkisesti haastavimmista toimista (Tietenkin heti sairaanhoitajan jälkeen). Itse arvostan suunnattomasti projektipäälliköitä. :)
Jos kaupungin työntekijä niin ihan vaan suhteilla päässyt. Siinä mitään töitä tai taitoa ole tarvittu. Sitä on vain tarvittu että ympärillä on perseen nuolijoita yms.
Minä olen myös! Samoin mun noin sata työkaveriani.
Projektipäällikkö on meillä tosi yleinen titteli. :D
Olen työtön sossupummi joka elää sinun verorahoillasi. Kiitos että raadat ettei minun tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ollut kymmenienmiljoonien hankkeen projektipäällikkönä 4 vuotta ja voin vakuuttaa, että ne vuodet olivat työurani tylsimpiä. Ja se tylsyys on henkisesti haastavaa, työ ei. Hyvin opettava kokemus se oli, koska en sen jälkeen hakenut vastaaviin tehtäviin koskaan. Työn pitää olla haastavaa, että se olisi mielenkiintoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmillisen usein rivikoodarikin joutuu toimimaan projektipäällikkönä.
Niin joutuu, release manager.
Minä haluaisin vain tietää, mikä vitsi näissä piilee? Ihan oikeasti.
Miksi aina joku aloittaa ketjun kertomalla olevansa jotakin ja pyytää muita kysymään jotakin. Ja sitten ei kuitenkaan juuri vastaile mitään.
EI niin, että kukaan uskoisi kenenkään miljardiluokan bisnestä tekevän täällä kirjoittelevan, mutta mikä näissä typerissä huijauksissa on tarkoituksena?
Miksi joku tekee tällaisen aloituksen? Eihän siinä ole mitään hauskaa tai jännää.
Arvaan, että Apotista kyse.