Olen projektipäällikkö miljardihankkeessa
Kommentit (36)
Lihaisa pastori Gurmee kirjoitti:
Minä haluaisin vain tietää, mikä vitsi näissä piilee? Ihan oikeasti.
Miksi aina joku aloittaa ketjun kertomalla olevansa jotakin ja pyytää muita kysymään jotakin. Ja sitten ei kuitenkaan juuri vastaile mitään.
EI niin, että kukaan uskoisi kenenkään miljardiluokan bisnestä tekevän täällä kirjoittelevan, mutta mikä näissä typerissä huijauksissa on tarkoituksena?
Miksi joku tekee tällaisen aloituksen? Eihän siinä ole mitään hauskaa tai jännää.
Miksi ei voisi kirjoitella? Ihmisiä ne ovat vastuullisissa tehtävissä toimivatkin ja heidänkin pitää välillä relata ja tuuletta aivojaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh, tuo olisi mun painajainen. Haluan, että työt jää työpaikalle eikä niitä tarvitse tehdä kuin 8 tuntia päivässä. Mutta tietenkin myös muunlaisia ihmisiä tarvitaan, ei tällaisilla rivikoodareilla yritykset pyöri.
Harmillisen usein rivikoodarikin joutuu toimimaan projektipäällikkönä.
Kyllä ja asiakkaan sielunhoitajana + valmius matkustamiseen lyhyellä varoitusajalla, hyvä kielitaito ja hyvät sosiaaliset taidot asiakassuhteiden hoitamisessa on välttämättömyys. Ei sovi umpimielisille nörteille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen myös! Samoin mun noin sata työkaveriani.
Projektipäällikkö on meillä tosi yleinen titteli. :D
Mahtaa olla teillä iso firma, jos on samanaikaisesti noin sata miljardiprojektia käynnissä.
Isoilla firmoilla on. Ja se yksi ja sama projektipäällikkö hoitaa oman/omat asiakkaansa. Ihan normaali käytäntö työelämässä.
Vierailija kirjoitti:
Minunkin kaikki tuttavani, naapurit ja sukulaisetkin ovat päällikköjä miljardiluokan bisneksessä. Hienoa, että meillä prokkispomoilla on aikaa tälle kansainväliselle vauva-sivustolle.
Takasin töihin sieltä, laiskuri! Ei ihmekään, kun miljardihankinnat kusee, kun siellä on projareina tuollaisia vatuloita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa olla teillä iso firma, jos on samanaikaisesti noin sata miljardiprojektia käynnissä.
Isoilla firmoilla on. Ja se yksi ja sama projektipäällikkö hoitaa oman/omat asiakkaansa. Ihan normaali käytäntö työelämässä.
No ainakaan yhdelläkään suomalaisilla yhtiöllä ei ole sataa miljardihanketta käynnissä samaan aikaan. Ihan äkkiseltään ei tule maailmaltakaan yhtään sellaista yritystä mieleen, jolla voisi olla. Maailmassa on ylipäätään vain vähän alle 100 yhtiötä, joiden markkina-arvo on yli 100 miljardia dollaria.
Näitkö tämän unen keski- vai loppuyöstä?
Vierailija kirjoitti:
Lihaisa pastori Gurmee kirjoitti:
Minä haluaisin vain tietää, mikä vitsi näissä piilee? Ihan oikeasti.
Miksi aina joku aloittaa ketjun kertomalla olevansa jotakin ja pyytää muita kysymään jotakin. Ja sitten ei kuitenkaan juuri vastaile mitään.
EI niin, että kukaan uskoisi kenenkään miljardiluokan bisnestä tekevän täällä kirjoittelevan, mutta mikä näissä typerissä huijauksissa on tarkoituksena?
Miksi joku tekee tällaisen aloituksen? Eihän siinä ole mitään hauskaa tai jännää.
Miksi ei voisi kirjoitella? Ihmisiä ne ovat vastuullisissa tehtävissä toimivatkin ja heidänkin pitää välillä relata ja tuuletta aivojaan.
Täällä käy kyllä ihan läpiveto.
Onko monenkin tonnin osaprojenti vedettänä?
Kuinka kestät vastuun?
Ja minä olen kalifornian kuningas
Mitä pitäisi kysyä? Onko ilmoja pidellyt?
Miten ruumiinosat, liikkuuko, tai ovatko koskaan liikkuneet?
Jos joku oikeasti johtaa miljardinhanketta, ei hänellä ole aikaa postata tänne klo 10.38 arkipäivänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotta tajuat minkälaisista projekteista puhutaan, niin tässä pari miljardihanketta:
Metsä Groupin sellutehdas Kemiin 1,6 miljardia euroa
Nesteen öljynjalostamo Hollantiin 1,5 miljardia euroa
Tämän koko luokan hankkeita on ylipäätään Suomessa vireillä aika vähän, puhumattakaan siitä että samalla yrityksellä olisi useampia yhtä aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Miten ruumiinosat, liikkuuko, tai ovatko koskaan liikkuneet?
Kädet heiluu. Pitäähän niiden heilua.
-eri