Onko sellaisia miehiä oikeasti olemassa jotka haluaa olla yhden naisen kanssa koko elämän?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Siitäkin saa hyviä muistoja kun on yhteisiä riitely ja tappelumuistoja. Sydän läikähtää onnesta kun muistelee kovia aikoja mitä on kohdattu. On syljetty toisten päälle, paukutettu harjalla päähän ja muuta mukavaa.
Ja paljon seksiä ja ihan niin paljon kuin kumpikin haluaa ja seksiä vaikka toinen ei niin haluaisikaan. Mutkatonta seksiä.
Toisen kanssa ei jaksaisi alkaa.
Paukutettu harjalla päähän? Ihme että ootte elossa vielä.
Parisuhteen eteen pitää nähdä vaivaa. Suuri osa ihmisistä muistaa tämän aluksi, mutta mitä pidemmälle mennään, se unohtuu. Ei se ole ihme, että suhteet eivät kestä, jos niitä ei ylläpidä ja huolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sellaisia naisia? Itse en tiedä haluanko olla koko elämää saman miehen kanssa. Mies vaikuttaa haluavan kyllä olla minun kanssa, eikä miehessä ole mitään suurempaa vikaa vaan päin vastoin on saalis. Ollaan oltu pitkään avioliitossa.
Minä. Jos jään leskeksi tai tulee ero, en halua uutta miestä (enkä naista). Tämä siksi, että en enää halua totutella jonkun uuden ihmisen tavoilla. Nykyisen mieheni tavat ovat minulle jo tuttuja, joten niiden kanssa olen oppinut elämään.
No on sekin aika tylsä syy olla koko elämä toisen kanssa. Mutta ymmärrän kyllä ja itse mietin samaa.
Riippuu ihan siitä, kuinka tylsän elämänkumppanin on itselleen valinnut / kuinka tylsä ihminen on sinut elämänkumppanikseen valinnut.
Minun elämänkumppanini ei onneksi ole tylsä.
Mun mies on ainakin sellainen.
Meillä on ollut paljon vaikeuksia, jotka johtuvat lähinnä minusta. Olen elänyt turvattoman lapsuuden, joten joskus rakkauden vastaanottaminen tuntuu tosi vaikealta ja tappelen vastaan. Mies ei ole silti ikinä näyttänyt siltä että voisi luovuttaa vaan sanoo, että minä rakastan sinua tuli mitä tuli. 20 vuotta yhdessä jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no, valtaosa naisista ei rakastu itse mieheen vaan miehen ulkonäköön ja/tai siihen, mitä resursseja mies voi tarjota naiselle. Masentavaa tajuta tämä.
Vaikka miehellä olisi resursseja voi heihinkin rakastua omana itsenään. Usein sellaisiet, joilla niitä resursseja on kertynyt, ovat hyvin rakastattevia tapauksia, älykkyytensä ja muiden miehisten avujen suhteen. Eivät he ole resurssejaan tyhjästä nyhjäisseet. Poislukien psykopaatit ja narsistit.
Juu juu, kyllä kaikki tämä tietää, mutta onko ne hunajan luokse punkevat naispörriäiset hyviä? Tuskin.
Mitä oikein höpiset. Usein nämä pariutuvat jo nuorena esimerkiksi opintojen parissa. Tällöin miehet ovat usein vielä kohtalaisen varattomia. Hunajanko perässä nämä naiset ovat. Tiedätkö, että tällaiset miehet myös menevät naimisiin vastaavien naisten kanssa.
Witun tallukka lue edes mihin kommentoit, "vaikka miehellä olisi resursseja", eli lähdetään siitä että ON NIITÄ RESURSSEJA WITUN LAISKA KOMMENTOIJA.
Anna kun arvaan. Olet mies, jolla ei ole resursseja, hekisiä eikä fyysisiä. Se harmittaa.
Hei nyt edelleen puhutaan siitä että luitko mihin kommentoit? "Vaikka miehellä olisi resursseja".
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on ainakin sellainen.
Meillä on ollut paljon vaikeuksia, jotka johtuvat lähinnä minusta. Olen elänyt turvattoman lapsuuden, joten joskus rakkauden vastaanottaminen tuntuu tosi vaikealta ja tappelen vastaan. Mies ei ole silti ikinä näyttänyt siltä että voisi luovuttaa vaan sanoo, että minä rakastan sinua tuli mitä tuli. 20 vuotta yhdessä jo.
Ah, olen kateellinen. Minut aina jätetään tai torjutaan kun olen vähänkin epävarma itsestäni.
Mulla on sellainen mies. Yhdessä jo lähemmäs 50 vuotta. Miestä on vikitelty (jopa nähteni) paljonkin, mutta tässä se edelleen on, minun kanssani.
Omassa lähipiirissäni on enimmäkseen "yhden naisen miehiä", ihan iästä riippumatta.