Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sellaisia miehiä oikeasti olemassa jotka haluaa olla yhden naisen kanssa koko elämän?

Vierailija
19.05.2021 |

vai onko toi jotain satua?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän lähes kaikki miehet halua, jos kyseinen nainen on se oikea. Itse ainakin olisin toivonut voivani olla koko elämäni sen ensimmäisen kumppanin kanssa, mutta ei onnistunut. Nyt toivon että nykyinen on se oikea ja hänen kanssaan loppuelämä yhdessä. Ensimmäisessä suhteessa ongelmaksi tuli että aloitimme seurustelemaan nuorena ja seurustelimme pitkään kunnes silloinen avovaimoni tiedosto että ei tule haluamaan lapsia ja itse halusin.

Vierailija
2/47 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin halunnut. Nyt en halua yhdenkään.

Vierailija
4/47 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suhteen vaihtuminen ole mikään itseisarvo monille. Valitettavasti elämä ei mene kuten toivoo.

Vierailija
5/47 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satuolentoja.

Vierailija
6/47 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin, että oma mieheni haluaa olla minun kanssani aina. Ainakin hän on usein sanonut niin ja yhdessä on oltu jo 20 vuotta.

Vierailija
7/47 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

voisi kysyä asiaa naisilta, kun ottavat eron selvästi useammin kuin mies.

Se taas johtuu ihan siitä että mies ei halua erota, vaikka muita naisia sivussa pitääkin. Nainen sitten tekee sen päätöksen.

Vierailija
8/47 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä esimerkiksi, vaikka vaimo on pettänyt ja aina riidan tullen inttää, ettei rakasta mua eikä ketään, ei edes meidän on lapsiamme.

Vierailija
9/47 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sellaisia naisia? Itse en tiedä haluanko olla koko elämää saman miehen kanssa. Mies vaikuttaa haluavan kyllä olla minun kanssa, eikä miehessä ole mitään suurempaa vikaa vaan päin vastoin on saalis. Ollaan oltu pitkään avioliitossa. 

Vierailija
10/47 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti koska muuten saan olla nunna koko lopun ikääni.

Vierailija
11/47 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, minä esimerkiksi. Olen ollut naimisissa yli 10 vuotta jo.

Vierailija
12/47 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sellaisia naisia? Itse en tiedä haluanko olla koko elämää saman miehen kanssa. Mies vaikuttaa haluavan kyllä olla minun kanssa, eikä miehessä ole mitään suurempaa vikaa vaan päin vastoin on saalis. Ollaan oltu pitkään avioliitossa. 

Samaa mietin, että onko ennemminkin noin päin. Onko sellaisia naisia? Varsinkaan, jos mies ei ole se suhdetta kannatteleva osapuoli kun toinen häilyy toisinaan. Toki muilla voi olla erilaisia kokemuksia.

Vierailija
13/47 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mietin, että onko ennemminkin noin päin. Onko sellaisia naisia? Varsinkaan, jos mies ei ole se suhdetta kannatteleva osapuoli kun toinen häilyy toisinaan. Toki muilla voi olla erilaisia kokemuksia.

No minä ainakin haluaisin olla mieheni kanssa vanhuuteen

Vierailija
14/47 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetken kesti alkuun, että se oikea löytyi. Sen jälkeen olen halunnut vain hänet.

Vierailija
15/47 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

31v yhdessä, eikä eroa näköpiirissä.

Vierailija
16/47 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Tämä on rumasti sanottu mutta niistä ei meinaa päästä eroon millään.

Vierailija
17/47 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, eikä ole sellaisia naisiakaan.

Vierailija
18/47 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, eikä ole sellaisia naisiakaan.

imnä ainakin olen

Vierailija
19/47 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tuota tietää, mutta tän nykyisen kanssa on oltu yhdessä 47 vuotta eikä mulla ole mitään ajatustakaan vaihtaa toiseen, edes nuorempaan. Hyvin rakkautta tuntuu rittävän.

Vierailija
20/47 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin no, valtaosa naisista ei rakastu itse mieheen vaan miehen ulkonäköön ja/tai siihen, mitä resursseja mies voi tarjota naiselle. Masentavaa tajuta tämä.

Näin naisena mietin tuntemiani naisia ja heidän suhteitaan. Kyllä se systeemi on aika paljon ollut aika raakaa analyysiä miehestä eikä yhtään romanttista haahuilua. Aika yllättävää oikeastaan kun luulisi naisten olevan niitä romanttisia mutta tuntemani naiset on tykittäneet aika lailla analyysit miehestä ilman mitään empatiaa. En ymmärrä naisia jotka ei suhtaudu myötätunnolla toisiin ihmisiin. :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi