Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sellaisia miehiä oikeasti olemassa jotka haluaa olla yhden naisen kanssa koko elämän?

Vierailija
19.05.2021 |

vai onko toi jotain satua?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ne on yleensä niitä miehiä, joita naiset eivät halua. 

Vierailija
22/47 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on mies, jonka uskon haluavan. Mutta ei hän hinnalla millä hyvänsä ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa että sellaisia miehiä on äärimmäisen harvassa. Mitä olen omaa, sukulaisnaisteni ja ystävättärieni elämää seuraillut viimeisten 30 vuoden aikana, niin tasan yhdellä on ollut mies, joka ei ole pettänyt, jättänyt tai muuttunut väkivaltaiseksi hyväksikäyttäjäksi.

Pitäkää huoli itsestänne naiset ja ennen kaikkea, eläkää itsellenne älkääkä miehille. Tutkimuskin todistaa, että nainen on onnellisimmillaan yksin, mies tarvitsee onneensa naista, jota sitten alkaa hyväksikäyttää tai vaihtaa vielä suuremman onnen perässä nuorempaan.

Vierailija
24/47 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin no, valtaosa naisista ei rakastu itse mieheen vaan miehen ulkonäköön ja/tai siihen, mitä resursseja mies voi tarjota naiselle. Masentavaa tajuta tämä.

Mun mies on työtön ja rakastan häntä paljon<3

Vierailija
25/47 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko sanoa että sellaisia miehiä on äärimmäisen harvassa. Mitä olen omaa, sukulaisnaisteni ja ystävättärieni elämää seuraillut viimeisten 30 vuoden aikana, niin tasan yhdellä on ollut mies, joka ei ole pettänyt, jättänyt tai muuttunut väkivaltaiseksi hyväksikäyttäjäksi.

Pitäkää huoli itsestänne naiset ja ennen kaikkea, eläkää itsellenne älkääkä miehille. Tutkimuskin todistaa, että nainen on onnellisimmillaan yksin, mies tarvitsee onneensa naista, jota sitten alkaa hyväksikäyttää tai vaihtaa vielä suuremman onnen perässä nuorempaan.

Ylläolevan voi tulkita myös niin, että hyviä miehiä on hyviä naisia kohtaan vähemmän. Vai onko? Mistäs me tiedetään että yllä lainattu edes on hyvä nainen? Täällä kun on paljon jauhajia jotka haluaa hyvää mutta eivät itse ole sitä. Sitä vedät puoleesi mitä olet! Olet itse edes hyvä ennen kuin alat kuulutella omista oikeuksistasi!

Vierailija
26/47 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin no, valtaosa naisista ei rakastu itse mieheen vaan miehen ulkonäköön ja/tai siihen, mitä resursseja mies voi tarjota naiselle. Masentavaa tajuta tämä.

Vaikka miehellä olisi resursseja voi heihinkin rakastua omana itsenään. Usein sellaisiet, joilla niitä resursseja on kertynyt, ovat hyvin rakastattevia tapauksia, älykkyytensä ja muiden miehisten avujen suhteen. Eivät he ole resurssejaan tyhjästä nyhjäisseet. Poislukien psykopaatit ja narsistit. 

Vierailija
27/47 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, exäni oli. Nyt hän saa kokea sen onnen kun löysi täydellisen naisen kun minä paljastuin epätäydelliseksi. Eipä se koskaan tainnut edes rakastaa. Mutta siis kyllä näitä on mutta ei ne pysy kauan sinkkuina.

Vierailija
28/47 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka miehellä olisi resursseja voi heihinkin rakastua omana itsenään. Usein sellaisiet, joilla niitä resursseja on kertynyt, ovat hyvin rakastattevia tapauksia, älykkyytensä ja muiden miehisten avujen suhteen. Eivät he ole resurssejaan tyhjästä nyhjäisseet. Poislukien psykopaatit ja narsistit. 

Juu juu, kyllä kaikki tämä tietää, mutta onko ne hunajan luokse punkevat naispörriäiset hyviä? Tuskin.

Vierailija
29/47 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitäkin saa hyviä muistoja kun on yhteisiä riitely ja tappelumuistoja. Sydän läikähtää onnesta kun muistelee kovia aikoja mitä on kohdattu. On syljetty toisten päälle, paukutettu harjalla päähän ja muuta mukavaa.

Ja paljon seksiä ja ihan niin paljon kuin kumpikin haluaa ja seksiä vaikka toinen ei niin haluaisikaan. Mutkatonta seksiä.

Toisen kanssa ei jaksaisi alkaa. 

Vierailija
30/47 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu juu, kyllä kaikki tämä tietää, mutta onko ne hunajan luokse punkevat naispörriäiset hyviä? Tuskin.

Mitä oikein höpiset. Usein nämä pariutuvat jo nuorena esimerkiksi opintojen parissa. Tällöin miehet ovat usein vielä kohtalaisen varattomia. Hunajanko perässä nämä naiset ovat. Tiedätkö, että tällaiset miehet myös menevät naimisiin vastaavien naisten kanssa. 

Vierailija
31/47 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On! Mun iskä. Olleet äitin kanssa yhdessä 35-vuotta. Tutustuivat 17-vuotiaina. He ovat edelleen rakastuneita, vaikka riitoja ja ongelmiakin tottakai ollut. Heille se toinen on elämänkumppani, perheenjäsen. Äitini kuvailikin että isäni menettäminen olisi kuin menettäisi perheenjäsenen ei kumppanin.

Vierailija
32/47 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitäkin saa hyviä muistoja kun on yhteisiä riitely ja tappelumuistoja. Sydän läikähtää onnesta kun muistelee kovia aikoja mitä on kohdattu. On syljetty toisten päälle, paukutettu harjalla päähän ja muuta mukavaa.

Ja paljon seksiä ja ihan niin paljon kuin kumpikin haluaa ja seksiä vaikka toinen ei niin haluaisikaan. Mutkatonta seksiä.

Toisen kanssa ei jaksaisi alkaa. 

Tosi hyvin kuvattu, näinhän tuo on. Vaatii paljon lähteä hyvistä rutiineista ja tiestä, jota on yhdessä tallattu. 

Vierailija
33/47 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monikin olisi jos naiset eivät muuttuisi suhteen aikana. Varsinkin lapsen saamisen jälkeen nainen muuttuu niin paljon, että voidaan puhua täysin eri ihmisestä. Enkä puhu ulkonäöllisistä muutoksista.

Vierailija
34/47 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monikin olisi jos naiset eivät muuttuisi suhteen aikana. Varsinkin lapsen saamisen jälkeen nainen muuttuu niin paljon, että voidaan puhua täysin eri ihmisestä. Enkä puhu ulkonäöllisistä muutoksista.

Jep. Naisena olen saanut tuta synnyttäneiden naiskavereiden muuttumisen mukavista kavereista kaikentietäviksi destroyereiksi joille ei voi sanoa oikein mitään ilman että se viedään johonkin aivonsisäiseen oikeuteen puitavaksi.

Vierailija
35/47 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On! Mun iskä. Olleet äitin kanssa yhdessä 35-vuotta. Tutustuivat 17-vuotiaina. He ovat edelleen rakastuneita, vaikka riitoja ja ongelmiakin tottakai ollut. Heille se toinen on elämänkumppani, perheenjäsen. Äitini kuvailikin että isäni menettäminen olisi kuin menettäisi perheenjäsenen ei kumppanin.

Siis mitä? Kyllä se oma puoliso on tietenkin myös perheenjäsen. En nyt ymmärtänyt tätä juttua.

Vierailija
36/47 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä oikein höpiset. Usein nämä pariutuvat jo nuorena esimerkiksi opintojen parissa. Tällöin miehet ovat usein vielä kohtalaisen varattomia. Hunajanko perässä nämä naiset ovat. Tiedätkö, että tällaiset miehet myös menevät naimisiin vastaavien naisten kanssa. 

Witun tallukka lue edes mihin kommentoit, "vaikka miehellä olisi resursseja", eli lähdetään siitä että ON NIITÄ RESURSSEJA WITUN LAISKA KOMMENTOIJA.

Anna kun arvaan. Olet mies, jolla ei ole resursseja, hekisiä eikä fyysisiä. Se harmittaa. 

Vierailija
37/47 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sellaisia naisia? Itse en tiedä haluanko olla koko elämää saman miehen kanssa. Mies vaikuttaa haluavan kyllä olla minun kanssa, eikä miehessä ole mitään suurempaa vikaa vaan päin vastoin on saalis. Ollaan oltu pitkään avioliitossa. 

Minä. Jos jään leskeksi tai tulee ero, en halua uutta miestä (enkä naista). Tämä siksi, että en enää halua totutella jonkun uuden ihmisen tavoilla. Nykyisen mieheni tavat ovat minulle jo tuttuja, joten niiden kanssa olen oppinut elämään.

Vierailija
38/47 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sellaisia naisia? Itse en tiedä haluanko olla koko elämää saman miehen kanssa. Mies vaikuttaa haluavan kyllä olla minun kanssa, eikä miehessä ole mitään suurempaa vikaa vaan päin vastoin on saalis. Ollaan oltu pitkään avioliitossa. 

Minä. Jos jään leskeksi tai tulee ero, en halua uutta miestä (enkä naista). Tämä siksi, että en enää halua totutella jonkun uuden ihmisen tavoilla. Nykyisen mieheni tavat ovat minulle jo tuttuja, joten niiden kanssa olen oppinut elämään.

No on sekin aika tylsä syy olla koko elämä toisen kanssa. Mutta ymmärrän kyllä ja itse mietin samaa. 

Vierailija
39/47 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhemmat meni kimppaan 17-vuotiaana ja ovat vieläkin yhdessä. Itse ajattelisin, että koko elämä on kyllä aika pitkä aika. Toisaalta, mitä sitä hyvää parisuhdetta lopettamaankaan?

Vierailija
40/47 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä? Eikö hän, jonka kanssa perheen perustit, ole perheenjäsen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme