Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin tänään kaupassa maskittoman ihmisen.

Vierailija
19.05.2021 |

Minä käytän kyllä maskia, mutta minä en alkanut.

-Kitisemään
-Valittamaan
-Riehumaan
-Huutamaan
-Uhkailemaan

Kertoo kyllä paljon miksi jätän noi asiat tekemättä. Ensinnäkin elän sitä omaa elämää. Minulla ei ole tarvetta puuttua toisten elämään, koska olen normaali. Kaupassa käynnin tarkoitus on ostaa tarvittavat tavarat kotia eikä kytätä mitä muut tekevät. Ottakaa tästä mallia niin asiat sujuisi paremmin.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni prosentti väestöstä osaa elää normaalisti

Vierailija
2/9 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääkaupungiseudulla busseihin tulee sekä rehtejä ja muiden terveyttä kunnioittavia persumiehiä että hyvin monimonimonilapsisia huivipääperheitä, joissa on valtavasti tartuntoja. 

Kumpikin osapuoli kunnioittaa ja arvostaa toisiaan. Upeaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään purnaisi. Paperinaamoja on nähnyt jo ihan tarpeeksi. Eivät sellaiset piristä. Ei tuo minusta mikään saavutus oo että pystyit olemaan siivosti.

Vierailija
4/9 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääkaupungiseudulla busseihin tulee sekä rehtejä ja muiden terveyttä kunnioittavia persumiehiä että hyvin monimonimonilapsisia huivipääperheitä, joissa on valtavasti tartuntoja. 

Kumpikin osapuoli kunnioittaa ja arvostaa toisiaan. Upeaa!

Ihanan romanttista! <3

Vierailija
5/9 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin nähny monta kertaa maskia käyttämättömän ihmisen kaupassa. Lähes aina ovat mu ti aisia.

Vierailija
6/9 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin nähny monta kertaa maskia käyttämättömän ihmisen kaupassa. Lähes aina ovat mu ti aisia.

Meinaatko siis (N)aapureita?

7/9 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie en ole missään vaiheessa käyttänyt maskia ruokakaupoissa käydessäni. Ja se vaatii kyllä kanttia, että pitää omasta tahdostaan kiinni. Ette usko miten paljon tahdonvoimaa se aluksi vaati, mutta nykyään ei tunnu enää missään vaikka olisin koko Prisman ainut maskitkin asiakas.

En vaan koe maskin käyttöä tarpeelliseksi, varsinkin kun asun alueella, josssa koronatartuntoja on ollut varsin maltillisesti.

8/9 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
9/9 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

vapaahengittäjä kirjoitti:

En minäkään purnaisi. Paperinaamoja on nähnyt jo ihan tarpeeksi. Eivät sellaiset piristä. Ei tuo minusta mikään saavutus oo että pystyit olemaan siivosti.

On se aika iso saavutus. Kun miettii muita ihmisiä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme