Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

seksillä valtaa kotona

iskä42
19.05.2021 |

On se vaan niin että vaimo säätelee tolla mitern tahtoo. Välittämättä toisesta. Sitten kun mies kerran kieltäytyy niin se on kuin lisää löylyä taas kärvistellään

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin ei mitään uutta, mies yrittää vaientaa naisen nautinnosta puhumisen. Miksi ihmeessä?

No eihän tuohon tietty tule järjellistä vastausta. Se on varmaa!

Vierailija
42/62 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin ei mitään uutta, mies yrittää vaientaa naisen nautinnosta puhumisen. Miksi ihmeessä?

Koska MIESTEN mielestä NAISTEN nautinto EI OLE TÄRKEÄÄ!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

13: Juu on kokeiltu siivoamista, mutta ei kelpaa. Ihmetellyt, että onhan vähän viikon aikana sotkettu. Pyykitkin yleensä hoidettu tai ainakin osin.  Olen hoitanut lapset viikon aikana ja itse ollut töissä.

Jos olisi suhde, niin saisi se toinen mies hoitaa hommansa paremmin, ettei tarvii kotona olla ärtynyt.

Vähän sama tilanne. Ja jos seksiä on, tulee olo että suoritetaan tämä inhottava velvollisuus pois, että saa olla rauhassa. Siis maata sohvalla ja katsoa telkkaria.

Tuo osui ihan naulan kantaan.

MUTTA ymmärrättekös yhtään miehet tilannettam jossa se nainen ei IKINÄ SAA MINKÄÄNLAISTA orgasima, ei hyvää ei huonoa, ei intihimoista ei minkäänlaista, Ja te valitatte ettei ole tarpeeksi paljon tai ei tarpeeksi intoa mukana. Koittaakas nyt hieman eläytyä, jos millään jaksatte,

Aikamoista ääriajattelua... mutta kai se nainen sitte puhuu asiasta. Sille omalle miehelleen, ei vauva.fi:ssä. 

Ja miksei muka täällä saisi asiasta puhua? Vainko miesten erilaisista orgasmeistako? Eikös se ole hyvä miesten tiedostaa, ettei ne naiset läheskään aina saa siinä¨yhdynnässä, jotta voivat sitten tehdä muutoin, koska sehän on helppoa. Mutta salattava tietoko? Vauva,fi on just se foorumi mielestäni.

Niin, mietin vaan että jos naisen nautinnosta haluaa puhua ja jotain tehdä oikeasti asialle, niin kannattaa sanoa sille omalle miehelle. Se kun tuskin lukee oppeja täältä kuitenkaan. Aika harva mies täällä notkuu, hyvin pieni prosentti eikä heillä ole ongelmana muu kuin liian vähäinen seksi. Jonka korjaisivat heti jos voisivat. Mutta kun nuo sunkin kuvaamasi temput ei ole auttaneet. 

Jos nainen haluaa muutoksia seksiin, niin kertoo mitä haluaa. Ei vihjeillä tai toivomalla, vaan ihan puhumalla. 

Mutta jos asia ei kiinnosta niin paljoa että sen haluaisi korjata, niin ei sitten. 

Vierailija
44/62 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä vastaus kuvastaa hyvin, miksi täällä ei puhuta naisten nautinnosta: nekin jotka sen perään koko ajan huutelevat, haluavat todellisuudessa puhua vain aiheesta ”miksi miehet”. Ja se ei ole kiinnostavaa, naisten nautinto on kyllä, ja erityisesti oman naiseni.

Ja siihen ja ketjun aiheeseen palatakseni. Meillä ei ole koskaan käytetty seksiä vallan välineenä. Se on meille molemmille niin paljon yhteistä nautintoa tuova juttu, että ei varmaan ole kummallekaan ole edes tullut mieleen 25 vuoden aikana, että sitä voisi käyttää minkäänlaisena vipuvartena parisuhteen kiemuroissa. Sehän olisi välittömästi itseltä pois, jos alkaisi jotakin peliä pitämään!

On meillä taukojakin ollut seksissä, kolme kertaa noin vuoden tauko raskauden ja synnytyksen vuoksi. Mutta mitään vallankäyttöä niihin ei ole liittynyt, niistä on selvitty täydessä yhteisymmärryksessä. Liittoa meillä ei enää olisi, jos jompikumpi olisi jossain vaiheessa aloittanut mitään valtapelejä seksin kansssa, sen verran tärkeä juttu ja iso parisuhteen voimavara se meille on.

Vierailija
45/62 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen käyttää seksiä vallankäyttöön, se kertoosiitä ettei seksiole hyvää.

Juurikin noin. Jos vaimo saa mieheltään tajunnan räjäyttävä seksiä, niin hän ei pihtaa vaan anelee lisää.

Kyllä, mutta tämänkin tosiasian joka aivan järjellinen, miehet kieltää.

Kuinkahan moni mies haluaisi vaan panna, jos aina vaan jäisi ilman?

Mikä sitten on syynä, että seksi on tajunnan räjäyttävää mutta toista osapuolta ei silti kiinnosta alkaa hommiin kuin kerran kuussa? 

Miksei voi sanoa, jos joku on muuttunut sen parin ekan vuoden jälkeen? 

Niin, siinäpä kysymys! Ehäpä ja vain ehkäpä, parin ensihuuman vuoden jälkeen, se  seksin ja orgasmin näyttelemeinen ei enää riitäkkään naiselle... moni nainen edelleen feikkaa ensihuumassa, kun halua miellyttää miestä. Pirullinen ansa, varsinkin itse naiselle.  Mies edelleen olettaa ja toivoo, että se nainen saa vaan sen kalun ansiosta. Mites kun ei niin tapahdukkaan? Eihän siihe "klitoriksen räpeltämiseen ole tarvetta" vai mitä? Tällaiset asenteet palstallakkin.

Enkä väitä mitään, mutta tävä voi olla yksi syy, joillekin.

Mutta kun klitoris on aina hoideltu, ja nainen tulee eka, kysymys ei ole siitä. Ja edelleen seksi on tajunnan räjäyttävää. Sitä ei vaan kuulemma jaksa, on muutakin. 

Kumpa osaisnkin sanoa. Masennus? en tiedä, meillä ei ole ikinä ollut ongelmaa tässä, melkein joskus tuntui että minä rukoilin miestäni.

Ja moni, todella moni mies rukoilee naistaan. Että kerro nyt miten olisit halukkaampi. Mitä pitäisi tehdä. 

Mutkun ei. Ei vastausta. 

Luulen että moni nainen ei vaan ole kauheen kiinnostunut seksistä. 

Vierailija
46/62 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

13: Juu on kokeiltu siivoamista, mutta ei kelpaa. Ihmetellyt, että onhan vähän viikon aikana sotkettu. Pyykitkin yleensä hoidettu tai ainakin osin.  Olen hoitanut lapset viikon aikana ja itse ollut töissä.

Jos olisi suhde, niin saisi se toinen mies hoitaa hommansa paremmin, ettei tarvii kotona olla ärtynyt.

Vähän sama tilanne. Ja jos seksiä on, tulee olo että suoritetaan tämä inhottava velvollisuus pois, että saa olla rauhassa. Siis maata sohvalla ja katsoa telkkaria.

Tuo osui ihan naulan kantaan.

MUTTA ymmärrättekös yhtään miehet tilannettam jossa se nainen ei IKINÄ SAA MINKÄÄNLAISTA orgasima, ei hyvää ei huonoa, ei intihimoista ei minkäänlaista, Ja te valitatte ettei ole tarpeeksi paljon tai ei tarpeeksi intoa mukana. Koittaakas nyt hieman eläytyä, jos millään jaksatte,

Aikamoista ääriajattelua... mutta kai se nainen sitte puhuu asiasta. Sille omalle miehelleen, ei vauva.fi:ssä. 

Ja miksei muka täällä saisi asiasta puhua? Vainko miesten erilaisista orgasmeistako? Eikös se ole hyvä miesten tiedostaa, ettei ne naiset läheskään aina saa siinä¨yhdynnässä, jotta voivat sitten tehdä muutoin, koska sehän on helppoa. Mutta salattava tietoko? Vauva,fi on just se foorumi mielestäni.

Niin, mietin vaan että jos naisen nautinnosta haluaa puhua ja jotain tehdä oikeasti asialle, niin kannattaa sanoa sille omalle miehelle. Se kun tuskin lukee oppeja täältä kuitenkaan. Aika harva mies täällä notkuu, hyvin pieni prosentti eikä heillä ole ongelmana muu kuin liian vähäinen seksi. Jonka korjaisivat heti jos voisivat. Mutta kun nuo sunkin kuvaamasi temput ei ole auttaneet. 

Jos nainen haluaa muutoksia seksiin, niin kertoo mitä haluaa. Ei vihjeillä tai toivomalla, vaan ihan puhumalla. 

Mutta jos asia ei kiinnosta niin paljoa että sen haluaisi korjata, niin ei sitten. 

Joo kyllä, mutta minä luulen, että juurikin ne miehet jotka saavat mielestään liian vähän seksiä, voisivat hyötyä noista neuvoista. Sillä väitän yhä, että hyvää seksi kun saa, niin sitämyös haluaa, ainakin minä. Enkä kirjoita tästä siksi että haluaisn pottuilla miehille, en tod.

Vierailija
47/62 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurikin noin. Jos vaimo saa mieheltään tajunnan räjäyttävä seksiä, niin hän ei pihtaa vaan anelee lisää.

Mikä sitten on syynä, että seksi on tajunnan räjäyttävää mutta toista osapuolta ei silti kiinnosta alkaa hommiin kuin kerran kuussa? 

Niin, siinäpä kysymys! Ehäpä ja vain ehkäpä, parin ensihuuman vuoden jälkeen, se  seksin ja orgasmin näyttelemeinen ei enää riitäkkään naiselle... moni nainen edelleen feikkaa ensihuumassa, kun halua miellyttää miestä. Pirullinen ansa, varsinkin itse naiselle.  Mies edelleen olettaa ja toivoo, että se nainen saa vaan sen kalun ansiosta. Mites kun ei niin tapahdukkaan? Eihän siihe "klitoriksen räpeltämiseen ole tarvetta" vai mitä? Tällaiset asenteet palstallakkin.

Mutta kun klitoris on aina hoideltu, ja nainen tulee eka, kysymys ei ole siitä. Ja edelleen seksi on tajunnan räjäyttävää. Sitä ei vaan kuulemma jaksa, on muutakin. 

Kumpa osaisnkin sanoa. Masennus? en tiedä, meillä ei ole ikinä ollut ongelmaa tässä, melkein joskus tuntui että minä rukoilin miestäni.

Ja moni, todella moni mies rukoilee naistaan. Että kerro nyt miten olisit halukkaampi. Mitä pitäisi tehdä. 

Kun miehet haluavat heti vaan panemaan (kun sillä saavat orgasmin) ja harva nainen saa sillä namisella,niin se on se ongelma. Ja jos ei mies halua sitten muutoin naistaan tyydyttää, on homma huono.

Varmaan yksi syy on tämä,

Vierailija
48/62 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun miehet haluavat heti vaan panemaan (kun sillä saavat orgasmin) ja harva nainen saa sillä namisella,niin se on se ongelma. Ja jos ei mies halua sitten muutoin naistaan tyydyttää, on homma huono.

Varmaan yksi syy on tämä,

Kuka haluaa, kuka ei. Minä esimerkiksi en halua heti vaan panemaan, koska mulle kiihottuneena oleminen ja sen tunteen makustelu on melkeinpä nautinnollisempaa kuin orgasmi. Vaimo taas haluaisi suoraan panemaan, mutta onneksi vaatii lämmittelyä hänkin, joten käytännössä niin ei koskaan käy.

Vierailija
49/62 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset?

Mun mies on se joka pihtaa. Mä suostun aina koska ei voi tietää milloin saan taas seuraavan kerran.

Tosin olen nyt miettinyt että helpompaa olisi olla kokonaan ilman.

Jotenkin epäuskottava kommentti taas. Olet muka aktiivisempi osapuoli mutta silti mielessä on, että olisi helpompaa olla kokonaan ilman?

Vierailija
50/62 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset?

Mun mies on se joka pihtaa. Mä suostun aina koska ei voi tietää milloin saan taas seuraavan kerran.

Jotenkin epäuskottava kommentti taas. Olet muka aktiivisempi osapuoli mutta silti mielessä on, että olisi helpompaa olla kokonaan ilman?

Aivan järkevää; oikein paljon kun haluaa ja ei saa . toivoisi, ettei haluaisikaan.

Vierailija
51/62 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei käytä kumpikaan, koska heti seurustelun alussa teimme kirjallisen sopimuksen, missä molemmat allekirjoituksin vakuutti, ettei seksistä kieltäydytä toisennsitä pyytäessä. 7v mennyt eikä ole kieltäytymisiä tullut. Kuukautisten aikaan on ns. suihinotto viikko. Tätähän miehenä tietysti oikein odotan, eli mooniksista on tullut iloinen asia ja vaimokin tuntuu tykkäävän, koska välillä jopa pyytää että saa ottaa suihin ja tuostakaan ei saa kieltäytyä.

Vierailija
52/62 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei käytä kumpikaan, koska heti seurustelun alussa teimme kirjallisen sopimuksen, missä molemmat allekirjoituksin vakuutti, ettei seksistä kieltäydytä toisennsitä pyytäessä. 7v mennyt eikä ole kieltäytymisiä tullut. Kuukautisten aikaan on ns. suihinotto viikko. Tätähän miehenä tietysti oikein odotan, eli mooniksista on tullut iloinen asia ja vaimokin tuntuu tykkäävän, koska välillä jopa pyytää että saa ottaa suihin ja tuostakaan ei saa kieltäytyä.

Eli vaimo saa tyytyä selibaattiin? Kai nyt osaat  muutakin kuinvain panna.

Vierailija
53/62 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kunnon provolta. Mutta miksi menkkojen aikana niin moni ei pane?

Orgasmi lievittää kuukautiskipuja ja moni nainen on kiimainen menkkojen aikaan.

Vierailija
54/62 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannattaisi nyt ihan sammakoita laukoa.  Monella naisella on pahat menkkakivut ja vuotaa kuin seula, eivät varmasti halua naida.  Hyvä jos haluavat suihin ottaa.  

Vierailija
55/62 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannattaisi nyt ihan sammakoita laukoa.  Monella naisella on pahat menkkakivut ja vuotaa kuin seula, eivät varmasti halua naida.  Hyvä jos haluavat suihin ottaa.  

No meillä kyllä naitu/rakasteltu aina menkkojenkin aikana. Kunnon orgasmi vähentää kipuja. Ja olenvuotanut kuin seula.

Jaa että mies oikein odottaa että saisi suihinottoja! Ompas itsekäs kulli siellä; mitäs vaimo saa? Meillä hoidellaan kyllä aina molemmat!!

Vierailija
56/62 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset?

Naisen logiikka...

Vierailija
57/62 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No meillä kyllä naitu/rakasteltu aina menkkojenkin aikana. Kunnon orgasmi vähentää kipuja. Ja olenvuotanut kuin seula.

Jaa että mies oikein odottaa että saisi suihinottoja! Ompas itsekäs kulli siellä; mitäs vaimo saa? Meillä hoidellaan kyllä aina molemmat!!

Jos nainen ei halua seksiä menkkojen aikana niin NAiNEN EI HALUA! Onko liian vaikea ymmärtää. Se ihan se ja sama jos teillä halutaan.

Vierailija
58/62 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko olevasi ainoa nainen täällä? =D

Vierailija
59/62 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole provo. Vaimo ei halua seksiä kuukautisten aikaan. Kolmantena moonispäivänä voi jo vibrailla orgasmin, mutta panna ei saa. Se meillä oikeasti on täysi viikko milloin ei naida, vaan asiat hoidetaan noin kuin olen kertonut. Lisäksi KESKUSTELEMME seksistä, fantasioista ym. keskenämme toisi kuin 95% ihmisistä. Joku tietty kuvittelisi naivansa tällaisessa tilanteessa 24/7, ja niin me seurustelun alussa melkein teimmekin, mutta tilanne on tasaantunut niin että sitä tapahtuu nykyään varmaan keskimäärin 5-7krt/vko. Viikonloppuisin useammin ja arkisin harvemmin.

Vierailija
60/62 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole provo. Vaimo ei halua seksiä kuukautisten aikaan. Kolmantena moonispäivänä voi jo vibrailla orgasmin, mutta panna ei saa. Se meillä oikeasti on täysi viikko milloin ei naida, vaan asiat hoidetaan noin kuin olen kertonut. Lisäksi KESKUSTELEMME seksistä, fantasioista ym. keskenämme toisi kuin 95% ihmisistä. Joku tietty kuvittelisi naivansa tällaisessa tilanteessa 24/7, ja niin me seurustelun alussa melkein teimmekin, mutta tilanne on tasaantunut niin että sitä tapahtuu nykyään varmaan keskimäärin 5-7krt/vko. Viikonloppuisin useammin ja arkisin harvemmin.

Sitten heräsin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän