Todistusvalinta 2021
Moikka! Todistusvalintoja alkaa tässä pikkuhiljaa tulemaan ja olisi kiva kuulla milloin ja miltä aloilta niitä on tehty. Tähän ketjuun saa päivittää tilannetta ja kertoa tuloksista, sekä purkaa paineita valinnoista!
Kommentit (862)
Vierailija kirjoitti:
Mä pääsin Geronomiksi opiskelemaan. ☺️ Vielä pääsykokeella yritän päästä ylempiin hakutoiveisiin.
Onnea! Mihin pääsit? 😊
Vierailija kirjoitti:
Kärsivällisyys on kyllä kadonnu, koko ajan tekee mieli kahtoo opintopolkua.
Hain Ouluun bilsalle, omat pisteet 145,4. Viime vuonna raja ollut 114,9.
Tuntuis, että LLEEE rivi ois tarpeeks, mutta en halua olla liian itsevarma tai homma leviää käsiin.
Pääset 100% varmasti t. toinen bilsalle (hki) hakenut
Vierailija kirjoitti:
Kärsivällisyys on kyllä kadonnu, koko ajan tekee mieli kahtoo opintopolkua.
Hain Ouluun bilsalle, omat pisteet 145,4. Viime vuonna raja ollut 114,9.
Tuntuis, että LLEEE rivi ois tarpeeks, mutta en halua olla liian itsevarma tai homma leviää käsiin.
ihmettelisin kovasti josset noilla pisteillä pääsis!! nyt vaan toivotaan että valintojen tulokset tulee pian
Mitkä sosionomi yo pisteet metropoliaan?
Eikö netissä enää julkaista valittujen opiskelijoiden listoja?
Vierailija kirjoitti:
Eikö netissä enää julkaista valittujen opiskelijoiden listoja?
Ei. Tiedot ovat julkisia kyllä, voit soittaa kouluun ja kysyä pääsikö joku.
Mulla on 6 laudaturia vuodelta -83, pitkä matikka, mutta koska silloin reaali oli yhdessä kaikki aineet ei saa mistään niistä arvosanapisteita. Jää siis pitkä matematiikka, äidinkieli, englanti, ruotsi ja saksan ällät.
Mihin tuolla pääsis? Saisinkohan käydä suorittamassa ja kirjoittamassa fysiikan, niin sitten olisi kai valinnanvaraa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 6 laudaturia vuodelta -83, pitkä matikka, mutta koska silloin reaali oli yhdessä kaikki aineet ei saa mistään niistä arvosanapisteita. Jää siis pitkä matematiikka, äidinkieli, englanti, ruotsi ja saksan ällät.
Mihin tuolla pääsis? Saisinkohan käydä suorittamassa ja kirjoittamassa fysiikan, niin sitten olisi kai valinnanvaraa.
Onko sulla korkeakoulututkinto? Jos ei, pääset vähintään reaalilla täydentämällä melkein minne vaan.
Hain energia- ja ympäristötekniikalle. omat pisteet 76.8, alimmat hyväksytyt pisteet 82. Oon varasijalla 43.
Viime vuonna alimmat hyväksytyt pisteet oli alussa 80.8 ja laski loppujen lopuks 71.1
Onko minkäänlaisii mahiksii päästä sisään?
Mun pisteet on 95 yo todistuksel, onko mahkui päästä 29 varasijalta kun vähimmäispisteet oli 110? Viime vuonna oli vie 67
Vierailija kirjoitti:
Hain energia- ja ympäristötekniikalle. omat pisteet 76.8, alimmat hyväksytyt pisteet 82. Oon varasijalla 43.
Viime vuonna alimmat hyväksytyt pisteet oli alussa 80.8 ja laski loppujen lopuks 71.1
Onko minkäänlaisii mahiksii päästä sisään?
Aikalailla tuuri kysymys, sillä pisterajat vaihtelee kumminkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan hakenut Viikkiin? Jännityksellä odotan...
Biologiaa joo. Mitä sä?
Vinkkinä tuleville biologeille. Suuntautukaa mikrobiologiaan, kaverini sanonut että työtä erittäin paljon ollut virologina
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla korkeakoulututkinto? Jos ei, pääset vähintään reaalilla täydentämällä melkein minne vaan.
No joo, on. Saako nykyään opiskella vain yhden tutkinnon korkeakoulussa? Tuoltahan näkee viime vuoden
tilanteen (itse itselleni vastaten)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joo, on. Saako nykyään opiskella vain yhden tutkinnon korkeakoulussa? Tuoltahan näkee viime vuoden
tilanteen (itse itselleni vastaten)
Saa opiskella useamman, mutta todistusvalinnassa et ole mukana oikiksessa (jonne pääsisit suoraan), lääkiksessä (jonne pääsisit parilla reaalilla), psykassa (sama juttu kuin edellisessä) ja muutamassa muussa.
Voisko ne tulokset jo tulla... tää odotus on kidutusta
VOISKO JYVÄSKYLÄN KIRJALLISUUSTIETEEN TULOKSET TULLA NIINKU TÄLLÄ SEKUNTILLA, KIITOS!!!
valintakoekin oli jo eikä tuloksia todistusvalinnasta näy eikä kuulu...
Vierailija kirjoitti:
Onko Itä-suomen yliopistosta tullut mitään ?
Sosiologia, politiikka, liiketaloustiede ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä pääsin Geronomiksi opiskelemaan. ☺️ Vielä pääsykokeella yritän päästä ylempiin hakutoiveisiin.
Onnea! Mihin pääsit? 😊
Kiitos, Metropoliaan. 😊
Moni sanoo et todistusvalinnan pisteet on mones paikkaa noussu mut tamki sh on nyt 115 yo ja viime keväänä olis 123 yo tän tiedo mukaa :
https://www.google.com/amp/s/opintoneuvoja.fi/1opintoblogi/sairaanhoita… ja sen jälkee laski 123 ➡️ 101
Eiks tamki sh oo sit laskenu vähä tänä vuonna?
Höpö höpö. Ensinnäkin DIA-haussa otetaan mukaan vain 3 ainetta:äikkä, pitkä matikka ja kemma tai fyssa. Englanti ainoastaan tasapistetilanteessa. Tänä vuonna piti olla äikkä L, matikka L ja ke/fy E, jotta sai tuon 99,5p.