Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Todistusvalinta 2021

Vierailija
19.05.2021 |

Moikka! Todistusvalintoja alkaa tässä pikkuhiljaa tulemaan ja olisi kiva kuulla milloin ja miltä aloilta niitä on tehty. Tähän ketjuun saa päivittää tilannetta ja kertoa tuloksista, sekä purkaa paineita valinnoista!

Kommentit (862)

Vierailija
361/862 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aallosta mitään tietoja?

DIA tullut, kauppis tulee vasta ihan lopuksi.

Tuta Aaltoon vaadittu täydet pisteet. Eli 5xL 😳

Ei ole, pisteraja on 99,6. Se on "vain" 4 L. Äikän pitänyt olla L, mikä on poikavoittoiselle hakijajoukolle karsiva tekijä.

Höpö höpö. Ensinnäkin DIA-haussa otetaan mukaan vain 3 ainetta:äikkä, pitkä matikka ja kemma tai fyssa. Englanti ainoastaan tasapistetilanteessa. Tänä vuonna piti olla äikkä L, matikka L ja ke/fy E, jotta sai tuon 99,5p.

Vierailija
362/862 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä pääsin Geronomiksi opiskelemaan. ☺️ Vielä pääsykokeella yritän päästä ylempiin hakutoiveisiin.

Onnea! Mihin pääsit? 😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/862 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärsivällisyys on kyllä kadonnu, koko ajan tekee mieli kahtoo opintopolkua.

Hain Ouluun bilsalle, omat pisteet 145,4. Viime vuonna raja ollut 114,9.

Tuntuis, että LLEEE rivi ois tarpeeks, mutta en halua olla liian itsevarma tai homma leviää käsiin.

Pääset 100% varmasti t. toinen bilsalle (hki) hakenut

Vierailija
364/862 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärsivällisyys on kyllä kadonnu, koko ajan tekee mieli kahtoo opintopolkua.

Hain Ouluun bilsalle, omat pisteet 145,4. Viime vuonna raja ollut 114,9.

Tuntuis, että LLEEE rivi ois tarpeeks, mutta en halua olla liian itsevarma tai homma leviää käsiin.

ihmettelisin kovasti josset noilla pisteillä pääsis!! nyt vaan toivotaan että valintojen tulokset tulee pian

Vierailija
365/862 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä sosionomi yo pisteet metropoliaan?

Vierailija
366/862 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö netissä enää julkaista valittujen opiskelijoiden listoja?

Vierailija
367/862 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö netissä enää julkaista valittujen opiskelijoiden listoja?

Ei. Tiedot ovat julkisia kyllä, voit soittaa kouluun ja kysyä pääsikö joku.

Vierailija
368/862 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 6 laudaturia vuodelta -83, pitkä matikka, mutta koska silloin reaali oli yhdessä kaikki aineet ei saa mistään niistä arvosanapisteita. Jää siis pitkä matematiikka, äidinkieli, englanti, ruotsi ja saksan ällät.

Mihin tuolla pääsis? Saisinkohan käydä suorittamassa ja kirjoittamassa fysiikan, niin sitten olisi kai valinnanvaraa.

Vierailija
369/862 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on 6 laudaturia vuodelta -83, pitkä matikka, mutta koska silloin reaali oli yhdessä kaikki aineet ei saa mistään niistä arvosanapisteita. Jää siis pitkä matematiikka, äidinkieli, englanti, ruotsi ja saksan ällät.

Mihin tuolla pääsis? Saisinkohan käydä suorittamassa ja kirjoittamassa fysiikan, niin sitten olisi kai valinnanvaraa.

Onko sulla korkeakoulututkinto? Jos ei, pääset vähintään reaalilla täydentämällä melkein minne vaan.

Vierailija
370/862 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain energia- ja ympäristötekniikalle. omat pisteet 76.8, alimmat hyväksytyt pisteet 82. Oon varasijalla 43.

Viime vuonna alimmat hyväksytyt pisteet oli alussa 80.8 ja laski loppujen lopuks 71.1

Onko minkäänlaisii mahiksii päästä sisään?

Vierailija
371/862 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pisteet on 95 yo todistuksel, onko mahkui päästä 29 varasijalta kun vähimmäispisteet oli 110? Viime vuonna oli vie 67

Vierailija
372/862 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hain energia- ja ympäristötekniikalle. omat pisteet 76.8, alimmat hyväksytyt pisteet 82. Oon varasijalla 43.

Viime vuonna alimmat hyväksytyt pisteet oli alussa 80.8 ja laski loppujen lopuks 71.1

Onko minkäänlaisii mahiksii päästä sisään?

Aikalailla tuuri kysymys, sillä pisterajat vaihtelee kumminkin.

Vierailija
373/862 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan hakenut Viikkiin? Jännityksellä odotan...

Biologiaa joo. Mitä sä?

Vinkkinä tuleville biologeille. Suuntautukaa mikrobiologiaan, kaverini sanonut että työtä erittäin paljon ollut virologina

Vierailija
374/862 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla korkeakoulututkinto? Jos ei, pääset vähintään reaalilla täydentämällä melkein minne vaan.

No joo, on. Saako nykyään opiskella vain yhden tutkinnon korkeakoulussa? Tuoltahan näkee viime vuoden

tilanteen (itse itselleni vastaten)

https://todistusvalinta.fi/

Vierailija
375/862 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joo, on. Saako nykyään opiskella vain yhden tutkinnon korkeakoulussa? Tuoltahan näkee viime vuoden

tilanteen (itse itselleni vastaten)

https://todistusvalinta.fi/

Saa opiskella useamman, mutta todistusvalinnassa et ole mukana oikiksessa (jonne pääsisit suoraan), lääkiksessä (jonne pääsisit parilla reaalilla), psykassa (sama juttu kuin edellisessä) ja muutamassa muussa.

Vierailija
376/862 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko ne tulokset jo tulla... tää odotus on kidutusta

Vierailija
377/862 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

VOISKO JYVÄSKYLÄN KIRJALLISUUSTIETEEN TULOKSET TULLA NIINKU TÄLLÄ SEKUNTILLA, KIITOS!!!

valintakoekin oli jo eikä tuloksia todistusvalinnasta näy eikä kuulu...

Vierailija
378/862 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Itä-suomen yliopistosta tullut mitään ?

Sosiologia, politiikka, liiketaloustiede ainakin.

Vierailija
379/862 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä pääsin Geronomiksi opiskelemaan. ☺️ Vielä pääsykokeella yritän päästä ylempiin hakutoiveisiin.

Onnea! Mihin pääsit? 😊

Kiitos, Metropoliaan. 😊

Vierailija
380/862 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni sanoo et todistusvalinnan pisteet on mones paikkaa noussu mut tamki sh on nyt 115 yo ja viime keväänä olis 123 yo tän tiedo mukaa :

https://www.google.com/amp/s/opintoneuvoja.fi/1opintoblogi/sairaanhoita… ja sen jälkee laski 123 ➡️ 101

Eiks tamki sh oo sit laskenu vähä tänä vuonna?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän