Todistusvalinta 2021
Moikka! Todistusvalintoja alkaa tässä pikkuhiljaa tulemaan ja olisi kiva kuulla milloin ja miltä aloilta niitä on tehty. Tähän ketjuun saa päivittää tilannetta ja kertoa tuloksista, sekä purkaa paineita valinnoista!
Kommentit (862)
Oon varasijalla 3. toimintaterapeutiks ei-ensikertalaisena... Ahdistaa, sillä varasijat tuskin paljoa liikkuvat kun kyseessä suosittu ala.
Vierailija kirjoitti:
Oon varasijalla 3. toimintaterapeutiks ei-ensikertalaisena... Ahdistaa, sillä varasijat tuskin paljoa liikkuvat kun kyseessä suosittu ala.
Ei-ensikertalaiset oman kuulemani mukaan harvoin liikkuvat, koska paikkoja on niin vähän.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen sisäänpäässyt on jo pois kokeesta!
Joku voi myös nousta johonkin toiseen kaupunkiin. Mutta on tosiaan ihan mahdollista, että tuosta ei toiskertalaisena pääse. :(
JAMK restonomi ei-ensikertalaisena yo-papereilla sisään. Ei kyllä ollut älyttömän kilpailtu ala ja mulla kohtalaisen hyvät yo-paperit vuosien takaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon sairaanhoitajaksi kolmannella varasijalla ei ensikertalaisena - hankalaa sanoa miten sen kanssa käy - koulu ei ole ehkä suosituimmasta päästä. Onneksi on valintakokeet vielä tulossa :)
Mä pääsin Geronomiksi opiskelemaan. ☺️ Vielä pääsykokeella yritän päästä ylempiin hakutoiveisiin.
Onko kenenkään varasija tilanne vielä päivittyny? Aamupäivällä pitäs päivittyä 😬
Käyttäjä34813 kirjoitti:
Onko kenenkään varasija tilanne vielä päivittyny? Aamupäivällä pitäs päivittyä 😬
Ei ollu päivittynyt hetki sitten kun katsoin.
Tuleekohan sosiaalityön ja psykologian todistusvalinna taas viimeisenä päivänä, niinkuin viimevuonna?
Vierailija kirjoitti:
Tuleekohan sosiaalityön ja psykologian todistusvalinna taas viimeisenä päivänä, niinkuin viimevuonna?
Psykan tulleet jo.
Vierailija kirjoitti:
Psyka tuli jo maanantaina, mutta todistusvalinta on vain ensikertalaisille. Sinä et vissiin ole?
Mikä helvetti diakilla kestää julkaista todistusvalinnan tulokset !?
Onko jollain muulla opintopolkuun kirjautumisessa ongelmaa?
Vierailija kirjoitti:
Onko jollain muulla opintopolkuun kirjautumisessa ongelmaa?
Mulla oli aiemmin päivällä mutta nyt taitaa toimia taas
Onko Itä-suomen yliopistosta tullut mitään ?
Vierailija kirjoitti:
Psyka ja Vakavan opelinjat ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Psyka ja Vakavan opelinjat ainakin.
Ja lääkis tietty.
Myös tietojenkäsittelytiedettä on tullut.
laureassa ainaki oli vaan 5 yo ja 4 amm ja sit joku 20 valintakokeella