Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Allevo vlcd dieetti kokemuksia?

Vierailija
18.05.2021 |

Kukaan kokeillut tuollaista? Eli erittäin niukkakalorinen tilapäinen dieetti jolla pitäisi päästä nopeasti alkuun laihdutuksessa.

Tiedän kyllä miten syödä laihduttavasti mutta ongelma on motivaation puute kun kiloja kertynyt suht paljon ja laihdutus niin hidasta. Mietin jos tuolla saisi vähän motivaatiota jos tulee nopea alku laihtumiseen.

Jos söisin tuota pari viikkoa, onko koemuksia tehoaako hyvin? Oma paino lihavuuden puolella joten ei luulisi 2kg viikossa olevan mahdotonta.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän enellä (erittäin niukkaenerginen dieetti) lähtee yleensä noin 1,5-2,5 kiloa viikossa, alussa saattaa humpasahtaa nopeampaakin. Muista syödä lisäksi proteiineja (noin 20-40g proteiinia) ja kasviksia 500g. Kun lopetat kuurin, niin painoa palautuu pari kiloa nesteinä ja suolen täyttymisenä.

Tuo pudotettu paino tulee kyllä takas jos ei oo tosi tarkka. Viisi vuotta jos saat pidettyä pois niin sit vois ajatella, että oot onnistunut.

Tuotteet ei oo kyllä mitenkään erityisen hyvänmakuisia ja keitot alkaa nopeasti kyllästyttää. Kannattaa kokeilla rinnalla muiltakin valmistajilta, löytyy myös patukkaa ja suolaista ruokaa.

Vierailija
2/9 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloitin Allevon eilen, ihan jotta saisi nopeasti pois heti alkuun muutaman kilon. Buranan sai ottaa eilen koska tulee päänsärkyä yleensä ekana päivänä kun syö aihduttavasti.

Tänään ammulla paino oli pudonnut 0,9kg eilisestä. Molempina päivinä punnitsin aamulla, ilman vaatteita, ennen syömistä/juomista ja wc käynnin jälkeen jotta olisi vertailukelpoinen luku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemuksia, multa ei lähtenyt 12 vko kuurin aikana kuin 11 kg, vaikka alkupaino 110 kg, mikä vähän pettymys. Mutta oli kyllä helppoa sen jälkeen kun ketoosiin pääsi ehkä 4. taii 5. päivänä. 

Olen kyllä sortunut tuon jälkeen ahmintaan, sen se pitkittynyt nälkätila tuntuu tekevän että koko pää ja keho huutaa "syö, ahmi, nälänhätä voi tulla taas", ja tahdonvoima tuntuu kääntyvän ihan eri suuntaan kun ntarpeeksi vahvat nälkäsignaalit iskee, vaikka kuinka olisi päättänyt että en kyllä syö.

Vierailija
4/9 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tuossakin ottaa elektrolyyttijauhe käyttöön, niin välttyy alkupäivien päänsäryltä.

Vierailija
5/9 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

#2 jatkaa

Tänän paino tippunut 2kg eilisestä eli aika kunnon pudotus, nyt siis alkaa kolmas päivä Allevo dieetillä.

Ekan päivän jälkeen -0,9kg

Toisen päivän jälkeen -2kg

Tuskin pelkkää läskiä palanut noin paljon eli jotain ylimääristä hiilareihin sitoutunutta nestetta varmaan. Mutta mukavampi olo on kyllä jo nyt, ylimääräinen turvotus hävinnyt.

Elektrolyyttijauheesta en ole kuullutkaan mutta sitä pitää kokeilla seuraavalla kerralla, pahin juurikin se päänsärky/heikotus, ei niinkään nälkä. Oikeastaan mitään pahaa nälkää ei ole tullut kun syö 5 annospussia päivässä.

Vierailija
6/9 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ihan kätevä dieetti, ykinään tosin vähän raju pidemmäksi aikaa. Itse olen tehnyt niin että ostan esim 2 viikon satsin, mutta lisään jotain pientä lounaan ja päivällisen, eli niiden suolaisten keittojen yhteyteen. Esim lounaskeiton kanssa joku hedelmä tai kasvis, päivälliskeiton kanssa jotain proteiinia kuten kananmuna, raejuusto tai vaikka kinkkuleikkeleitä, eli vain proteiinia ilman hiilareita. Nytkin menossa Allevo ja lounaan kanssa otin muutaman viinirypäleen, päivällisen kanssa tarkoitus ottaa purkki raejuustoa.

Vierailija
7/9 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on yhtään ahmimistaipumusta, älä lähde tälle linjalle ilman ammattilaisen valvontaa.

Itse sain 10 kiloa pois ene:llä, sitten tuli 30 kiloa pikavauhdilla.

Vierailija
8/9 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin sain tällä nopeesti tuloksia, mutta tulivat heti takaisin.

Vierailija
9/9 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että kilot tulee nopeasti takaisin, ei johdu itse dieetistä vaan syy löytyy peilistä. Ihan sama miten ne kilot laihduttaa pois.

Monella tällaiset toimii paremmin kuin "elämäntapamuutokset" koska ei mitenkään ole kärsivällisyyttä odottaa 3 vuotta normaalipainoon. Itse ainakin saa paljon motivaatiota kun saa nopean startin laihtumiseen, sen jälkeen helpompi pysyä normaalipainoisena kun motivaatio korkealla. "Elämäntapamuutokset" epäonnistuu aina koska ei mitenkään riitä kärsivällisyys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä