Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elpymispaketti hyväksyttiin äänin 134–57

Vierailija
18.05.2021 |

https://www.is.fi/politiikka/art-2000007983188.html

Eduskunta on hyväksynyt elpymispaketin. Asia on loppuunkäsitelty.

Kommentit (164)

Vierailija
41/164 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin ajatellut, että en ikimaailmassa äänestäisi persuja, mutta nyt olen elvytyspaketin vuoksi muuttanut mieleni. He yrittivät olla ottamatta Suomelle velkaa, jota lahjoitettaisiin muille maille rahana.

Olet aina äänestänyt persuja.

Ei nämä jutut mene kenellekään läpi.

Vierailija
42/164 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kannattaa takoa kun rauta on kuumaa. Nopeasti uusi tukipaketti vireille, vaikka sitten huonoillakin ehdoilla. Meillä on moraalinen velvollisuus avustaa Etelä-Euroopan valtioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/164 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin ajatellut, että en ikimaailmassa äänestäisi persuja, mutta nyt olen elvytyspaketin vuoksi muuttanut mieleni. He yrittivät olla ottamatta Suomelle velkaa, jota lahjoitettaisiin muille maille rahana.

Niin, persuthan ratkaisevat Suomen ongelmat lahjoittamalla tämän maan venäläisille vastineeksi puoluetuesta.

Psykoosit tulilla?

Vierailija
44/164 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä. Joskohan tässä vihd8oin päätäisiin eteenpäinkin talouden elvytyksessä. Kaikki keskustelu jumittanut persujen inttämisessä. Haloo, neljä miljardia 30 vuoden aikana vs. se, että talouskehitys ja vienti polkee miinusmerkkisenä monta vuotta!

Tuo jää nähtäväksi, mutta minäkin uskon, että loppupeleissä paketti hyödyttää suomalaisia huomattavasti enemmän kuin mitä se meille maksaa.

https://yle.fi/uutiset/3-11935190

Yhtä paljon ku urpilaisen kreikka takuut🤣🤣

Vierailija
45/164 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, persuthan ratkaisevat Suomen ongelmat lahjoittamalla tämän maan venäläisille vastineeksi puoluetuesta.

Psykoosit tulilla?

Kannattaa seurata politiikkaa, niin pysyt kärryillä! Kyllä se on jokaiselle normijärjellä varustetulle ihan selvää, että persut pelaavat tätä maata Venäjän taskuun. Siksikin, hurraa elvytyspaketille! Vahva EU on Suomen paras turva.

Vierailija
46/164 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taasko siellä joku sosiaalidemokraattinen Putinin kaasuputkilobbari valehtelee Putinin myöntämä ”ystävyyden kunniamerkki” rintapielessään?

Vierailija
47/164 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Psykoosit tulilla?

Kannattaa seurata politiikkaa, niin pysyt kärryillä! Kyllä se on jokaiselle normijärjellä varustetulle ihan selvää, että persut pelaavat tätä maata Venäjän taskuun. Siksikin, hurraa elvytyspaketille! Vahva EU on Suomen paras turva.

Ainoa mikä tässä tilanteessa on täysin selvää, on hapansilakan psykoosi.

Vierailija
48/164 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missähän nämä kyllä-äänestäneet tyypit on silloin kun tulee aika joutua vastuuseen tämän hyväksymisestä?

Toki, tämä olisi runnottu läpi ilman koronaakin, EU:n rahoituskehys vuodelta 2018 on luettavissa netissä, siellä oli jo nämä samat valmistelut, nyt saatiin kunnolla tulta alle koronan varjolla.

Liityin tänään Perussuomalaisiin, ei enää koskaan muut maat ensin-puoleille ääneni mene.

Vierailija
49/164 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattiko pitkittää? Tuntuu siltä että sama tulos olisi tullut jo aiemmin.

Vierailija
50/164 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lupaan ja vannon, etten koskaan ikinä äänestä missään vaaleissa yhtään vihreiden tai SDP:n edustajaa, koska ko puolueiden kannattajat haluavat esikuviensa tapaan rajoittaa asiallistakin kansalaiskeskustelua.

Että onneksi olkoon teille. 

Aion vaikuttaa kaiken osaamiseni  voimalla myös ympärilläni eläviin ihmisiin, jotta hekin huomaisivat viime vuosien kehityksen vaarallisuuden.

Minun ääneni menee Kokoomukselle tai Kristillisdemokraateille.

Kokoomuksen äänestäminen tuo ihan saman lopputuloksen kuin vihreiden tai SDP:n äänestäminen. Kristillisdemokraatit taas on niin marginaalipuolue, että ääni menee käytännössä hukkaan.

Kepua tai persujakaan pysty kun ne tekee populismia mm suurpetovihalla ja lietsomalla ulkomaalaisvihaa

Vierailija
51/164 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Psykoosit tulilla?

Se on ihan selvää juu. Esimerkkejä tästä emme tietenkään koskaan tule saamaan, mutta näinhän se on. 

Vierailija
52/164 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa! Rikkaudet ovat syytäkin jakaa tasaisesti. Seuraavaksi pitäisi perustaa Euroopan ja Afrikan yhteinen unioni.

Vierailija
53/164 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Psykoosit tulilla?

Ainoa mikä tässä tilanteessa on täysin selvää, on hapansilakan psykoosi.

Ei se haittaa, jos ei aina pysty seuraamaan asiakeskustelua, pikkuhiljaa sitä oppii. Ens kerralla pärjäät jo paremmin!

Vierailija
54/164 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehei, kyllä se on vihervass arit, jotka Suomea ajavat Venäjän syliin energia- ja ilmastopolitiikalla.

Vierailija
55/164 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisiko näiden maanpettureiden nimet?

Tämän listan minäkin haluan nähdä.

Vierailija
56/164 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä liittovaltiossa on niin pahaa? Miksi itsenäisyys on niin tärkeää? Suomi on yksin köyhä, turvaton ja yksinäinen Venäjän ja EU:n välissä, ei kuulosta valoisalta tulevaisuudelta. Liittovaltio on tulevaisuutta! Vai haluaisitteko mieluummin Suomen osaksi Venäjää? Liittovaltio odottaa sielläkin suunnalla, ei itsenäisellä pikkumaalla ole tulevaisuutta.

Itsenäinen pikkumaa pärjäsi erinomaisesti silloinkin kun sinä olit vielä kutina isäsi kasseissa ja itä ja länsi olivat oikeasti ydinsodan partaalla.

Kuule, silloin oli toinen aika ja toisenlainen maailma.

Pikkuruisella Suomella täällä pohjoisen perällä ei ole mitään mahdollisuuksia mihinkään ilman taustatukia ja laajoja verkostoja.

Mm. Islanti on selvästi pienempi ja pärjää hyvin ilman EU:ta, euroa ja kurjistamispaketteja. Suomen BKT on edelleen alle vuoden 2008 tason.

Vierailija
57/164 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unkari saa 7MRD, poistaa verotuksen alle 25-vuotiailta. Italia saa 173MRD, korottaa lapsilisät 250e/kk aina 21 ikävuoteen saakka + korottaa eläkkeitä. Espanja saa 140MRD, aloittaa 4-päiväisen työviikon kokeilun. Suomi maksaa 4,5MRD ja kiristää veroja.

Vierailija
58/164 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloinhan EU vie meiltä lipunkin.

Vierailija
59/164 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enää kannattaa edes yrittää. Tää oli tässä ja puheet on pidetty.

Itsenäisyyspäivää ei tarvitse enää viettää.

T. Työtön 50v

Vierailija
60/164 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unkari saa 7MRD, poistaa verotuksen alle 25-vuotiailta. Italia saa 173MRD, korottaa lapsilisät 250e/kk aina 21 ikävuoteen saakka + korottaa eläkkeitä. Espanja saa 140MRD, aloittaa 4-päiväisen työviikon kokeilun. Suomi maksaa 4,5MRD ja kiristää veroja.

Saadaanhan me myös maaseudulle rahaa. Tosiasiassa nämä rahat valuu ”asiantuntijoille” jotka kaikessa viisaudessan keksii jotain vihreää joka velvoittaa maanviljelijän investoimaan johonkin tyhjänpäiväiseen omilla rahoillaan. Tähän tukea saa ehkä 20% ja loppupelissä kukaan muu ei voita kuin se taho joka myy tai toimittaa nämä hankkeen tarpeet. Todennäköisesti tämä tekniikka tilataan Italiasta ja sitten kehutaan että tuonti kasvaa. Eli kuka se maksumies olikaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi