2 rokotetta saaneella korona!
Vielä ei voi luopua maskeista eikä rajoitteista, vaikka joku täällä niin väittääkin. Roketteet eivät suojaa koronalta.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007984437.html
Kommentit (131)
Vierailija kirjoitti:
Mikäs rokote antaa 100 prosenttisen suojan? Koronankaan osalta sellaista ei luvattu.
Suoja taitaa olla 20 prossaa vain. Odota pari vuotta niin näet. Covid hiipuu itsestään
Mikä ihme ja kumma siinä on, että jotkut tahvot ei millään tajua sitä, että mikään rokote mihinkään tautiin ei anna 100 % suojaa, siis sellaista, että rokotteen jälkeen olisi täysin mahdotonta sairastua tautiin? Mikä ihme tuossa on noin vaikeaa tajuta?
Vierailija kirjoitti:
Olen 67 vuotias 1 riskiryhmään kuuluva. Toisen rokotteen sain viime viikolla.
Edelleen tulen välttämään ylimääräisiä kontakteja srvn kuukauden ajan.
Enkä vähääkään luota siihen, että rokote suojaisi minua sataprosenttisesti.
Mutta minulla on kuitenkin tietty suoja vakavaa koronaa vastaan, saisin siis lievemmän koronan kuin ilman rokotusta.
Aivan samoin kuin influenssarokotteen kanssa.
Minä olen sitä mieltä, että nämä kaikki jokavuotiset turhat influenssarokotteet, ja nyt tämä koronarokote, joka tullee jokavuotiseksi, ovat aiheuttaneet sen, että ihmisillä ei ole vastustuskykyä. Eli kaikki te, jotka juoksette antibioottien ja rokotteiden perässä, teette sen että taudit leviää.....koska vastustuskyky heikkenee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"2 rokotetta saaneella korona!"
Ai vain yhdellä on korona vaikka saanut molemmat rokotteet!
NÄITÄ ON SATOJA IHMISIÄ JOTKA OVAT SAANEET MOLEMMAT ROKOTTEET + KORONAN - JO PELKÄSTÄÄN SUOMESSA.
T Ä M Ä .
Joo, mutta niitä kokonaan rokotettuja on satoja tuhansia. Joten ei uppoa tuo vääristelyhysteriasi minuun.
Se tiedetään, ettei koronarokote ole 100% varma, kuten mikään rokote ei ole, joten jotkut harvat sairastuvat rokotteesta huolimatta.
Mistä tiedät vaikka se olisi nyt kaikilla rokotetuille se tauti - oireettomana.
Vähän sama kuin jalassa on avomurtuma mutta kun se lääkitään oireettomaksi niin mihin kuntoon jalka lopulta meneekään kun murtuma ei vaivaa eikä sitä hoideta. Entä keho, kun rokotteella tehdään oireettomaksi ja kehoa ei hoideta murtumasta/taudista huolimatta.
Tuo rokote antaa muutenkin aivan väärää turvallisuuden tunnetta.
Kuten nyt nähdään.
Porukka luulee olevansa turvassa kahden rokotteen jälkeen ja nyt jo satoja on kuitenkis saanut tartunnan.
Tämä on vähän sama kuin kuumeinen kävi juoksulenkillä. Keho ei ole kunnossa ja sitä rasitetaan. HUono homma.
Samoin rokoteen saanut ja koronaan oireetomasti saanut (rokote vie oireet) rasittaa kehoaan koronasta huolimatta joka päivä normaalisti. Huono homma.
Mitä enemmän rokotteita, sitä sairaampaa porukkaa. Mistä ihmisten rappeutuminen sitten johtuukin, rokotukset ei näytä paljon olevan pelastus.
Oikeasti rokotetta ottaessa (mitä rahansa rokotetta) ei kannattaisi olla YHTÄÄN huonossa kunnossa, eikä kannattaisi harrastaa mitään raskasta liikuntaa ainakaan viikkoon tai pariin rokotteen ottamisen jälkeen. Voi käydä köpelösti muuten. Näitä seikkoja ei haluta paljon tuoda esille, kun halutaan pitää asiat yksinkertaisina. Mutta kannattasii jokaisen tietää, ja ottaa huomioon.
Vierailija kirjoitti:
Ovat myyneet meille tavallista suolavettä rokotteena. Taatana. Nyt kapina pystyyn ja rahat takas.
siis palautat sossutukesi?
Vierailija kirjoitti:
Zu einem größeren Ausbruch unter Geimpften kam es laut RBB in Brandenburg in einer Wohngruppe eines mittelgroßen Heimträgers, der anonym bleiben wolle: Dort habe es vor kurzem einen Corona-Ausbruch mit 28 positiv getesteten Bewohnern gegeben. Von ihnen hätten 25 bereits Anfang Februar die zweite Impfung erhalten. 19 Mitarbeiter seien positiv getestet worden, davon seien zehn zweifach geimpft gewesen. Alle Betroffenen hätten keine oder nur leichte Symptome gehabt.
Tuossa vain yksi esimerkki Saksasta eli onhan näitä kahdesti rokotettujen tartuntoja ollut siellä ja täällä. Hoitokodin asukeilla 28 tartuntaa, heistä 25 kahdesti rokotettu ja hoitajilla 19 tartuntaa, heistä 10 kahdesti rokotettu.
Laitatko vielä sen, missä noin on lukenut?
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme ja kumma siinä on, että jotkut tahvot ei millään tajua sitä, että mikään rokote mihinkään tautiin ei anna 100 % suojaa, siis sellaista, että rokotteen jälkeen olisi täysin mahdotonta sairastua tautiin? Mikä ihme tuossa on noin vaikeaa tajuta?
Tuo viimeinen lause oli aivan turha, taas kerran.
THL:n ylilääkäri: Suomi sopii hyvin koronarokotteen testaamiseen – riskinä kaksi mahdollista haittavaikutusta https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000006505748.html
Ja ne riskinä olevat on hengitystietauti ja denguekuume
Vierailija kirjoitti:
No monet eivät tajua ja alkavat heti elää huoletonta elämää. Naapuri lopetti heti maskin käytön rokotteen saatuaan.
Olen yli kuuskymppinen, ja olen elänyt ns. normaalisti jo kuukauden, s.o. kuljen missä haluan, en käytä maskia. Enkä edelleenkään aio ottaa kokeellista 'rokotetta'.
Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää, että Vapaus on joillekin hyvin tärkeä arvo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo silloin kun rokotteita kehiteltiin, sanottiin, että rokote ei suojaa tartunnalta. Ei tämä ole mikään uusi juttu. Tosin, sanottiin myös että sen saa tällöin lievempänä, mutta mitäs nyt kun nämä rokotetut on joutuneet ihan sairaalaan? Jokainen voi vaan miettiä, miksi ihmisiä rokotetaan ihan väkisin.
Ihmisiä ei rokoteta väkisin.
Otathan myös huomioon sen, että vaikka rokoteen tarkoitus onkin suojata vakavilta tautimuodoilta, se ei ole täydellinen suoja - eikä sen ole väitetty sellainen olevankaan.
Vähän suhteellisuudentajua, pliis.
Miksi on rokotettu väkisin.Kaikista omista ja omaisten kielloista välittämättä.
Voi lukea tiedotusvälineistä.Seurauksia ei sitten saa täällä ilmoittaakkaan.
Laitapa joku linkki uutiseen Suomessa tapahtuneesta covid-pakkorokotuksesta niin palataan sitten asiaan.
Kerron yhden monista dokumemtoiduista omin sanoin. Lyhyesti.Iltapäivälehti viikkoja sitten.
Lahti 98v kotona asuva rouva.Pakkorokotettu ja hautajaiset.
Lisää sivuilta suomesta ja ulkomailta, joita ei saa ilmoittaa.Vaatii aktiivisuutta etsiä mutta helppoa.
Selvä, eli salaliittohorinaa ilman lähteitä.
Niin vähän ounastelinkin.
Huoleton kirjoitti:
Ei maskitkaan mitään auta viruksia vastaan, joten käytöstä ei ole mitään hyötyä. Vai miksi maskipakkomaissa on niin paljon koronaa? Tai miksi koronahoitajille ei riitä pelkkä maski?
Kerro meille, mitkä ovat ”maskipakkomaat”, joissa on paljon koronaa!
Maski suojaa enemmän muita kuin itseä:
Minä suojaan sinua ja sinä suojaat minua!
Kyllä niitä koronan saaneita, rokotuksista huolimatta, on eneämmän kuin yksi.
Puhuvat sadoista koronan saaneista - molemmat rokotuksen saaneista - rokotetuista.
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Olen itse sairastanut influenssan sekä rokottamattomana että rokotettuna. Jälkimmäinen oli huomattavasti vähäoireisempi. Tämän jälkeen olen joka vuosi hakenut infliåuenssarokotteen, kuten nyt sain koronarokotteenkin.
Tehty lampaille jotka nielee kaiken mitä niille syötetään.
Tämä.
Pääseeko tauti (korona) nyt tekemään myyrän työtä kun oireet on poissa rokotteella mutta kehossa on kuitenkin korona?