Criminal Minds, tekijä aina vaalea?
Oletteko huomanneet. Hyvin harvoin jaksoissa oleva m ur haaja on tumma. Aina valkoihoinen.
Toinen mitä ihmettelen, on mitä oudoimmat syyt murhille/murhatavoille. Eikai sellaisia ole tosielämässä.
Kommentit (59)
Morganin ja Garcian friendship. ❤️
Ää muistaako kukaan mikä jakso oli se, jossa joku perheenäiti tappoi kampaajan ja pomonsa(?) ja sitten katui sitä ja pesi niiden vaatteet pyykkikoneessa?
Vierailija kirjoitti:
Itse katson nyt Criminal Mindsia Viaplaysta ja tulee uniin.. Esimerkiksi viime yönä näin ihan kauheaa unta, että tuttu jenkkipariskunta murhattiin ja naispuoliselle oli puettu sulatejuustopaloista tehty takki.. Ja he olivat jättäneet salaviestin pinsettien sisään (miten se edes on mahdollista, pinsetit oli jotenkin purettu ja viesti löytyi sisästä..)
Heräsin omaan itkuuni ja oli pakko tarkistaa ovatko olleet whatsapissa ja instassa aktiivisia viimeisen vuorokauden aikana.. :D En nimittäin kehdannut viestiäkään laittaa tuollaisesta asiasta. :D
Sulatemurhaaja. :D Tuollaiset unet on kyllä inhottavia.
Vierailija kirjoitti:
Baby girl💗 Pakko mainita, kun olen miettinyt, että KUINKA monet eri silmälasit sillä oikein on?! 😂
Ja Spencer, siinä vasta mies mun makuun….😘
Oli siinä ainakin se palovammainen jannu joka oli tumma, varmasti on muitakin mutta ei nyt muistu .
Vierailija kirjoitti:
JJ on kyllä surkea. Ei ole oppinut näyttelemään yhtään vaikka 20 vuotta sarjassa ollut..
Eikös tämä näyttelijä ollut toinen toistaan huonommissa ö-luokan teinikauhuleffoissa kunnes nappasi pääpotin JJ:nä?
Luojan kiitos Jennifer Love Hewit lähti, pilasi koko sarjan!
Olin kipeä silloin kun tuli jakso jossa oli Tim Curry ja ihmettelin, miten niin hyvätuloisella näyttelijällä on hampaat niin karmeassa kunnossa! Vasta myöhemmin tajusin että feikithän ne olivat :D
Oli muuten yksi sarjan parhaimpia jaksoja, muistaakseni kaksiosainen.
Myös se jakso oli hyvä jossa olivat ne vauvoina erotetut kaksoset, toinen oli rai kaaja ja joka syötti uhreille edellisten uhrien sormet ja toinen asianajaja, joka lopulta hyppäsi veljensä kelkkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Baby girl💗 Pakko mainita, kun olen miettinyt, että KUINKA monet eri silmälasit sillä oikein on?! 😂
Ja Spencer, siinä vasta mies mun makuun….😘
Sas muuta. Menee välillä juoni ohi kun tuijottelee Reidiä.
Vierailija kirjoitti:
Luojan kiitos Jennifer Love Hewit lähti, pilasi koko sarjan!
No sanos muuta, todella ärsyttävä! Hänhän oli raskaana kuvausten aikaan. En muista oliko itse hahmokin vai yritettiinkö raskautta peitellä.
Vierailija kirjoitti:
Olin kipeä silloin kun tuli jakso jossa oli Tim Curry ja ihmettelin, miten niin hyvätuloisella näyttelijällä on hampaat niin karmeassa kunnossa! Vasta myöhemmin tajusin että feikithän ne olivat :D
Oli muuten yksi sarjan parhaimpia jaksoja, muistaakseni kaksiosainen.
Myös se jakso oli hyvä jossa olivat ne vauvoina erotetut kaksoset, toinen oli rai kaaja ja joka syötti uhreille edellisten uhrien sormet ja toinen asianajaja, joka lopulta hyppäsi veljensä kelkkaan.
Mikä kausi/jakso oli tuo kaksoshomma? Muistatko yhtään?
Sellaset psykoosit taas aplla ja aateveljillään kehissä.
Vierailija kirjoitti:
Itse katson nyt Criminal Mindsia Viaplaysta ja tulee uniin.. Esimerkiksi viime yönä näin ihan kauheaa unta, että tuttu jenkkipariskunta murhattiin ja naispuoliselle oli puettu sulatejuustopaloista tehty takki.. Ja he olivat jättäneet salaviestin pinsettien sisään (miten se edes on mahdollista, pinsetit oli jotenkin purettu ja viesti löytyi sisästä..)
Heräsin omaan itkuuni ja oli pakko tarkistaa ovatko olleet whatsapissa ja instassa aktiivisia viimeisen vuorokauden aikana.. :D En nimittäin kehdannut viestiäkään laittaa tuollaisesta asiasta. :D
Huutista lampaalle
Johan tuon sarjan tekeminen on lopetettu yli vuosi sitten.
Vierailija kirjoitti:
Sellaset psykoosit taas aplla ja aateveljillään kehissä.
Siellä joku uskis huutelee joka ei ole eläissään tv:tä nähnyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heräsin omaan itkuuni ja oli pakko tarkistaa ovatko olleet whatsapissa ja instassa aktiivisia viimeisen vuorokauden aikana.. :D En nimittäin kehdannut viestiäkään laittaa tuollaisesta asiasta. :DHuutista lampaalle
No mitä hittoa?
Vierailija kirjoitti:
Johan tuon sarjan tekeminen on lopetettu yli vuosi sitten.
Entäs sitten?
olen jonkun jakson katsonut. älystä en tiedä, mutta tekijöillä on yleensä mielenterveydeen liityviä juttuja.