Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinkertainen vastaus kaikkiin Tinderiä koskeviin ihmettelyihin

Vierailija
18.05.2021 |

Heippa!

Olen ollut siitä lähtien kun Tinder ilmaantui, silloin tällöin sinkkuna.
Olen käyttänyt sitä erinomaisen palkitsevalla tavalla, ja suosittelen kaikille palstailijoille samaa (riippumatta oletteko miesoletettu vai naisoletettu tahi muu)! Kokeilkaa ja yllättykää (ihan kuin TV-shopista, eikös :)

Taustaa:
Olen käyttänyt sinkkuna Tinderiä n. 10 vuotta (en tarkkaa muista milloin ilmaantui Suomeen).
Olen valinnut järkevät kuvat profiiliin. 4-5 kuvaa, joissa kaikissa on vaatteet päällä.
Kuvissa on vähän taustaa, eikä mitään peilin kautta otettua perunalaatua olevaa lähikuvaa.
Noin puolessa kuvista näkyy koko kroppa, ja lopuissa teen jotain "mielenkiintoista" joka joko herättää kysymyksiä tai on oiva puheenaihe.

Tekstiin olen panostanut jonkin verran, kerron lyhyesti itsestäni, ja ajatusmaailmastani (oleellisin osin, mitkä kiinnostavat/voivat herättää positiivista keskustelua).
Olen hieman ilkikurinen tekstissäni, ja olen myös piilottanut mielenkiintoisen täkyn tekstin sekaan, joka saa monen kiinnostuksen heräämään.

Tämän nyt pitäisi olla tähän asti aika itsestäänselvää, eikös?
No, sitten se erikoisuus:
Selaan Tinderiä kerran päivässä (yleensä lounasaikaan).
Selaan kunnes ensimmäinen kiinnostava profiili tulee vastaan. Heitän Superliken, ja pistän Tinderin pois kunnes selaan samalla tavalla seuraavana päivänä.

Jos saan matchin, en selaile sinä aikana laisinkaan. Vasta kun joko keskustelu on käyty "loppuun" tai tavattu tms. ja todettu että kemiaa ei sittenkään ollut.

Tällöin keskityn täysin siihen yhteen ihmiseen pelkkien matchien keräämisen sijaan. Ja voin kertoa, kun aidosti keskittyy yhteen ihmiseen kerralla siellä, se keskustelun taso on aivan jotain muuta, kun ei ole jo kurkottelemassa seuraavaa!

Olen kaikkina näinä vuosina sinkkuna ollessa saanut pelkkiä positiivisia kokemuksia, upeita ystäviä ja loistavaa seksiä, puhumattakaan siitä että useampia suhteita on rakentunut myös.

Suosittelen siis kaikille, välttäkää kiusausta ja keskittykää siihen mitä teette.

M40

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos saan matchin, en selaile sinä aikana laisinkaan. Vasta kun joko keskustelu on käyty "loppuun" tai tavattu tms. ja todettu että kemiaa ei sittenkään ollut."

Tämä on hyvä. Ihan turha ahnehtia satoja matcheja, jos aikeissa on oikeasti löytää jotain.

Vierailija
2/17 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen kirjoittama opetustarina miehille.

Jos et saa 18-24 hottismuija niin ei kiinnosta..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä mies, en nainen.

Enkä koita opettaa, kerron vain mikä ainakin omalta osaltani on toiminut erittäin hyvin. 

Vahva suositus kokeilla toki, mutta epäilen että sinä et saisi "18-24 hottismuijia" edes tukiopeilla. :) Tsemppiä elämään!

Vierailija
4/17 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko tuollaisia miehiä vielä?

Mulla jatkuvasti kymmenniä mätchejä eikä siitä jutustleusta tule mitään koskaan. 

Olenkin ihmetellyt miksi ei mikää etene, turhauttavaa se on.

Vierailija
5/17 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 sinkkuna Tinderissä. Kyllä tossa ajassa olisi jo pitänyt kumppani löytyä.

Vierailija
6/17 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...saanut pelkkiä positiivisia kokemuksia, upeita ystäviä ja loistavaa seksiä, puhumattakaan siitä että useampia suhteita on rakentunut myös.

Ymmärtäisin siis että AP on käyttänyt 10 vuoden aikana tinderiä aina silloin KUN on ollut sinkkuna? EIkä niinkään niin että 10 vuotta ollut sinkkuna..

Vierailija
7/17 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi voi, kun ei kaikki sitä vakituista parisuhdetta etsi. Varmasti olisi fiksun tuntuisena miehenä löytänyt pitkän parisuhteen jos sen olisi halunnut.

Vierailija
8/17 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eronneelle Tinder on tosi kätevä seksiseuran hankintaan. Sanoisin, että noin 1/3 naisista on siellä seksin perässä. Tätä voi chatissä tiedustella ja keskittyä sitten heihin, jotka hakee vain seikkailua. M42

Vierailija
9/17 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...saanut pelkkiä positiivisia kokemuksia, upeita ystäviä ja loistavaa seksiä, puhumattakaan siitä että useampia suhteita on rakentunut myös.

Ymmärtäisin siis että AP on käyttänyt 10 vuoden aikana tinderiä aina silloin KUN on ollut sinkkuna? EIkä niinkään niin että 10 vuotta ollut sinkkuna..

Ymmärtäisin että AP on sellanen panomies, ei kelpaa mihinkään vakavampaan. Tinder on noita täynnä.

Vierailija
10/17 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtäisin että AP on sellanen panomies, ei kelpaa mihinkään vakavampaan. Tinder on noita täynnä.

Kaikki ei halua mitään vakavampaa. Tinder silloin hyvä palvelu kevyeen sekstailuun.

Vierailija
11/17 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä, ollut ollut eri pituisissa suhteissa mainitsemani 10v aikana. Pisin taisi olla n. 3 vuotta. Nyt olen tinderin kautta ollu varattuna vuoden, ja ääreisonnellinen.

En toki ole etsinyt pelkkää panoseuraa, siinähän tapauksessa aloituksessa mainitsemani tapa käyttää Tinderiä olisi todella surkea 😂

Toki välillä on ollut enemmänkin kevyemmän seuran perässä, mutta pääosin olen kyllä hakenut tosissani suhdetta, mutta en hampaat irvessä. Tilanteesta riippuen olen kyllä ollut mahdollisimman rehellinen sen suhteen mitä sillä hetkellä olen hakenut.

AP

Vierailija
12/17 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap täällä, ollut ollut eri pituisissa suhteissa mainitsemani 10v aikana. Pisin taisi olla n. 3 vuotta. Nyt olen tinderin kautta ollu varattuna vuoden, ja ääreisonnellinen.

En toki ole etsinyt pelkkää panoseuraa, siinähän tapauksessa aloituksessa mainitsemani tapa käyttää Tinderiä olisi todella surkea 😂

Toki välillä on ollut enemmänkin kevyemmän seuran perässä, mutta pääosin olen kyllä hakenut tosissani suhdetta, mutta en hampaat irvessä. Tilanteesta riippuen olen kyllä ollut mahdollisimman rehellinen sen suhteen mitä sillä hetkellä olen hakenut.

AP

Asutko AP Helsingissä tai jossakin suuremmassa kaupungissa?

Vai millai tuo tinderin käyttö tolla tavalla onnistuu?

Vierailija
13/17 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on sikäli perää, että monissa deittailuohjeissa kehoitetaan rajoittamaan kontaktien lukumäärää kerrallaan alle kymmeneen. Ihminen ei yhdellä kertaa pysty keskittymään useampiin ihmisiin.

Vierailija
14/17 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä mies, en nainen.

Enkä koita opettaa, kerron vain mikä ainakin omalta osaltani on toiminut erittäin hyvin. 

Vahva suositus kokeilla toki, mutta epäilen että sinä et saisi "18-24 hottismuijia" edes tukiopeilla. :) Tsemppiä elämään!

Totta. En saa tinderistä. Tuollaisia mätchejä kyllä saan välillä mutta ne on aina jotain hirveitä nirppanokkia joten ghoustaamisen tasolle jäävät.

Eipä kuitenkaan ole valittamista koska livenä saan tuollaisia.

En todellakaan tarvii mitään tukiopistusta jos sillä saa vaan jotain 30v+ muijia. Tavismuijien saanti, varsinkin vanhempien, nyt on helppoa eikä mikään ylpeyden aihe.

15/17 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tuota Ap:n yhden mätchin periaatetta kannattaisi laajentaa vaikka kolmeen? Viestittely on ajoittain niin harvaa kun jos molemmat ovat kiireisiä, että nostamalla keskustelujen lukumäärää kolmeen voisi saada paljon enemmän aikaiseksi haaskaamatta "fokusta". Varsinkin, kun vielä niistä joiden kanssa treffeille menee, iso osa on sellaisia ettei sitä yhteistä kipinää synny. 

Vierailija
16/17 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki, mikä ikinä sopiikaan itselleen. Mutta kääntöpuoli on se, että et sitoudu "aidosti" yhteenkään jos jo lähtökohtaisesti jaat keskittymisesi moneen.

Minne ihmeeseen teillä kiire on? APn kuvailema tapa on ehkä romanttisinta mitä olen deittiappeja ajatellen kuullut :) ::)

17/17 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki, mikä ikinä sopiikaan itselleen. Mutta kääntöpuoli on se, että et sitoudu "aidosti" yhteenkään jos jo lähtökohtaisesti jaat keskittymisesi moneen.

Minne ihmeeseen teillä kiire on? APn kuvailema tapa on ehkä romanttisinta mitä olen deittiappeja ajatellen kuullut :) ::)

Voihan sen myös noinkin nähdä. Mutta jos tavoitteena on oikeasti löytää vaimo niin kyllä siinä mielestäni tarvitaan melko paljon kohtaamisia, jotta se sopiva oikeasti löytyy. Ja jos nyt keskustelee vaikka 3-5 mätchin kanssa samanaikaisesti niin täytyy kyllä mielestäni olla melko adhd-tapaus jos ei kykene kaikille tarjoamaan sitä "personal experienceä" ;D