Deittimies kertoi virnistellen, että hänen exänsä oli 13 vuotta minua nuorempi. En tiedä pystynkö jatkaa vaikka mies on kiinnostava.
Kommentit (27)
koita keksiä uskottavampia, jookos
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vain niin huono tämä mielikuvitus.
Ap
Ja taas tätä iänikuista sontaa......
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vain niin huono tämä mielikuvitus.
Ap
Jos vaikka lopettaisit kirjoittamisen,
Kun mielikuvitusta ei riitä.
No tuo on kieltämättä vähän sama jos nainen sanoisi, että eksä oli musta mies tai että tällä oli jättimäinen vehje. Yhtä paljon silloin miestä kiinnostaa tuo nainen sen jälkeen.
Kuulostaa erittäin juntilta. Ei tulisi seuraavia treffejä.
Älä jatka, toi virnistely asian suhteen viittaisi siihen, että asiaa virnistellään vähän enemmän vaikkapa miesten saunailloissa. Ällöttää tollaisen kuvotukset, jotka virnistelee sillä että pyörittävät nuorempia, toivottavasti ei jätä kauheita traumoja näille nuorille exilleen vaan osaa kohdella kunnioittavasti. Ja mikä sua hänessä kiinnostaa? Taloudellinen turva vai onko jollain tasolla fiksu virnistelynsä ohessa?
Mun miehellä oli edellinen 19-vuotias, hän oli 44 silloin. Tuli keski-iässä ero, jonkinlainen viidenkympin villitys ja haki ulkomailta nuoren naisen. Aika äkkiä se villitys sitten meni kuitenkin ohi ja huomasikin ettei enää halua lapsiperhe-elämään (nuori nainen toki olisi halunnut lapsia), ja muutenkin oman ikäinen olisi kivampi kumppani. Ei minua ihmeemmin haitannut tuo minua 20 vuotta nuorempi edellinen kumppani.
Vierailija kirjoitti:
No tuo on kieltämättä vähän sama jos nainen sanoisi, että eksä oli musta mies tai että tällä oli jättimäinen vehje. Yhtä paljon silloin miestä kiinnostaa tuo nainen sen jälkeen.
Eikö olisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö olisi
No todellakin olisi.
Älä jatka, tai toi virnistely asian suhteen viittaisi siihen, että asiaa virnistellään vähän enemmän vaikkapa miesten saunailloissa. Ällöttää tollaisen kuvotukset, jotka virnistelee sillä että pyörittävät nuorempia, toivottavasti ei jätä kauheita traumoja näille nuorille exilleen vaan osaa kohdella kunnioittavasti. Ja mikä sua hänessä kiinnostaa? Taloudellinen turva vai onko jollain tasolla fiksu virnistelynsä ohessa?
En jatkaisi, kertoo vaan niin paljon miehestä. Eikä mitään positiivista tosiaankaan.
Kertoo paljon miehestä! Kovin moni ei noin paljon nuorempia saisi
Ja taas sama trolli. Vaihda edes jotain, vaikka tuo "virnistellen". Vaikka upposhan tuo nytkin joihinkin.