Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Deittimies kertoi virnistellen, että hänen exänsä oli 13 vuotta minua nuorempi. En tiedä pystynkö jatkaa vaikka mies on kiinnostava.

Vierailija
18.05.2021 |

Ja meillä jo melkein 10 vuotta ikäeroa.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja taas sama trolli. Vaihda edes jotain, vaikka tuo "virnistellen". Vaikka upposhan tuo nytkin joihinkin.

Joo, ja "deittimiehen" voisi vaihtaa kans. Se on jo aika kulunut läppä.

Vierailija
22/27 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä uppoa nää jutut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh

Vierailija
24/27 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minunkin nykyinen 13v nuorempi kuin ex, vaihdoin vanhemmasta nuorempaan mieheen. Mutta en mä sitä mitenkään mainosta tai virnuile muille. No exää tosin tuntuu jurppivan.

Vierailija
25/27 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kokemus. Olen itse tapaamaani miestä 10 vuotta nuorempi niin ensitapaamisella mies kehui kuinka aiempi oli paljon nuorempi ja todella kaunis ja että nyt hän ei ei enää niin paljon aio kiinnittää huomiota ulkonäköön vaan luoteeseen. Oli niin moukkamaisesti sanottu, että jäi ensimmäiseksi ja viimeiseksi tapaamiseksi.

Vierailija
26/27 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama kokemus. Olen itse tapaamaani miestä 10 vuotta nuorempi niin ensitapaamisella mies kehui kuinka aiempi oli paljon nuorempi ja todella kaunis ja että nyt hän ei ei enää niin paljon aio kiinnittää huomiota ulkonäköön vaan luoteeseen. Oli niin moukkamaisesti sanottu, että jäi ensimmäiseksi ja viimeiseksi tapaamiseksi.

Jotkut ei sitten yhtään mieti mitä suustaan päästää. Tai jos miettii niin tarkoitus on ollutkin loukata.

Vierailija
27/27 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kans deittailin tälläistä. Ylpeästikertoi kuinka ex-tyttöystävänsä oli minua 10 vuotta nuorempi ja sitten tän miehen mielestä ex-vaimonsa, joka oli miestään 10 vuotta nuorempi oli nolo kun tällä eksällään oli nuorempi mies ja katseli nuorempien miesten perään. Näillä exillä oli myös kaikilla mielenterveysongelmia. Jätin kyseisen miehen javarmaan nyt selittelee uusille naisilleen minusta tuollaista. Ap, juokse.