Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi raskaana olevien naisten pitää kosketella vatsaansa jatkuvasti?

Vierailija
18.05.2021 |

Niin? Näyttää tosi typerältä pitää kättä koko ajan vatsan päällä tai alla ja muutenkin ärsyttää se vatsan lääåpiminen.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä lailla olin kosketuksissa vauvaani, jos painoin kädellä, hän työnsi takaisin. Se oli hellyyttä ja läheisyyttä syntymättömän, äärimmäisen rakkaan vauvan kanssa. Ikävää että se ärsyttää sinua, mutta voi voi.

Veti nyrkillä turpaan tai siis mahaan. Vauvaakin selvästi ärsyttää vatsan koskettelu.

Vierailija
22/27 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Se maha on tiellä, esim istuessa ei ole paljon muitakaan paikkoja mihin laittaa kädet

-Iho kutisee ja kiristelee, maha painaa, supistukset tuntuu epämiellyttäviltä. Ihan luontevaa hieroa aristavaa paikkaa.

-Kosketus helpottaa tuntemuksia kun vauva yrittää tunkea mahanahasta läpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla se ainakin liittyy jotenkin siihen, että olen ylpeä mahastani, luon suojaa vauvalle ja tavallaan ajattelen että olen lähellä häntä. Sellainen äidillinen vietti. Tämä siis vain oma havainto 😊 Ja ketä se oikeasti häiritsee?

Vierailija
24/27 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla se ainakin liittyy jotenkin siihen, että olen ylpeä mahastani, luon suojaa vauvalle ja tavallaan ajattelen että olen lähellä häntä. Sellainen äidillinen vietti. Tämä siis vain oma havainto 😊 Ja ketä se oikeasti häiritsee?

Ihmisiä, jotka keskittyvät koko ajan muiden tekemisiin.

Vierailija
25/27 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsan hierominen auttaa myös kipuihin. Tuli muuten mieleen että puhuuko ap minusta :D Kävelen juuri kauppakeskuksessa :D terkkuja vaan!!

Vierailija
26/27 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin tuntui vatsa kovin pinkeältä, joten välillä oli pakko hieroa vatsaa, että ei tuntuisi paremmalta. Ja sitten loppuvaiheessa se potkiminen sai viemään kädet vatsalle ja hieromaan. 

Vierailija
27/27 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, tuli mieleen, voikohan näitä avauksia tekevä tyyppi olla sama kuin se käsienheiluttelutyyppi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi