Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tykkääkö kukaan nainen oikeasti lähäristä?

Vierailija
17.05.2021 |

Perus lähetyssaarnaaja, jossa samalla suudellaan kehot vastakkain, ei tunnu minusta naisena yhtään miltään. Eikä pysty kädellä hieroa klittaakaan. Nauttiiko joku nainen lähäristä?? Itse saan orkun useimmiten ratsastaessa käden avittamana tai takaapäin käden avittamana.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

i

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis hetkinen, sanoitko että nainen ei tykkää lähäristä?

Ei tainnut olla naisen aloitus.

Naisena voin sanoa että lähetyssaarnaaja on niin monipuolinen ja ehdottomasti paras asento.

Ja on kokemusta jos joku yrittää toisin väittää ja takuulla on erittäin monta kertaa tulevassa.

Taasko yksi nainen, joka kuvittelee ettei yksikään toinen nainen voi tuntea, kokea tai tykätä eri tavalla kuin Hän?

Eiköhän jokainen kirjoita juuri niin kuin itse tuntee; ei ole pakko tuntea kuten juuri sinä teet! Ja sen saa sanoa yhtähyvin kuin sinäkin.

En minä sinun tykkäämisiäsi ollut kieltämässä. Ihmettelin vain, että heti luokitellaan ei-naiseksi, jos jonkun kokemus on erilainen kuin sinulla. Vaikka ymmärsithän sinä toki mitä minä tarkoitin, on vain se pakkomielle vääntää asia eri muotoon.

En tiedä kenelle puhut. Minä en ole luokitellut ketään en mieheksi en naiseksi. Pääsääntöisesti uskn kun joku sanoo olevansa nainen. Mutta oma mielipide saa olla, vaikka olis erilainen kuin sulla tai kellä vaan.

Aloituksessa sanottiin: ”Perus lähetyssaarnaaja, jossa samalla suudellaan kehot vastakkain, ei tunnu minusta naisena yhtään miltään.” Kommentoimassani viestissä sanottiin: ”Ei tainnut olla naisen aloitus”. Miten muuten tämän voi lukea kuin että viestin sisällön perusteella luokiteltiin naiseksi tai mieheksi?

Minä en ole noin kirjoittanut. Joku muu on. Ja en ole sanonut tuota ensimmäistäkään. (vaikka oileus olisi ollut siihen minullakin sentään, saan sano minkä mielipiteeni vain)

No siinä tapauksessa en osoittanut kommenttiani sinulle vaan sille jollekulle muulle joka kirjoitti, että ei ole naisen avaus. Ja kirjoitin hänelle ihan samasta asiasta kuin sinä aloitit minulle paasaamaan: ap:lla on oikeus sanoa mistä naisena tykkää, ilman että aletaan heti epäillä mieheksi.

Osui ja uppoa. Mistä tiedät että naiset ei pidä lähäristä kysymyksellä..

Keksi jo muuta, kuin tuo osui ja upposi..

Vierailija
42/56 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa minä ainakaan siinä enkä muissakaan asennoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

i

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisena voin sanoa että lähetyssaarnaaja on niin monipuolinen ja ehdottomasti paras asento.

Ja on kokemusta jos joku yrittää toisin väittää ja takuulla on erittäin monta kertaa tulevassa.

Taasko yksi nainen, joka kuvittelee ettei yksikään toinen nainen voi tuntea, kokea tai tykätä eri tavalla kuin Hän?

Eiköhän jokainen kirjoita juuri niin kuin itse tuntee; ei ole pakko tuntea kuten juuri sinä teet! Ja sen saa sanoa yhtähyvin kuin sinäkin.

En minä sinun tykkäämisiäsi ollut kieltämässä. Ihmettelin vain, että heti luokitellaan ei-naiseksi, jos jonkun kokemus on erilainen kuin sinulla. Vaikka ymmärsithän sinä toki mitä minä tarkoitin, on vain se pakkomielle vääntää asia eri muotoon.

En tiedä kenelle puhut. Minä en ole luokitellut ketään en mieheksi en naiseksi. Pääsääntöisesti uskn kun joku sanoo olevansa nainen. Mutta oma mielipide saa olla, vaikka olis erilainen kuin sulla tai kellä vaan.

Aloituksessa sanottiin: ”Perus lähetyssaarnaaja, jossa samalla suudellaan kehot vastakkain, ei tunnu minusta naisena yhtään miltään.” Kommentoimassani viestissä sanottiin: ”Ei tainnut olla naisen aloitus”. Miten muuten tämän voi lukea kuin että viestin sisällön perusteella luokiteltiin naiseksi tai mieheksi?

Minä en ole noin kirjoittanut. Joku muu on. Ja en ole sanonut tuota ensimmäistäkään. (vaikka oileus olisi ollut siihen minullakin sentään, saan sano minkä mielipiteeni vain)

No siinä tapauksessa en osoittanut kommenttiani sinulle vaan sille jollekulle muulle joka kirjoitti, että ei ole naisen avaus. Ja kirjoitin hänelle ihan samasta asiasta kuin sinä aloitit minulle paasaamaan: ap:lla on oikeus sanoa mistä naisena tykkää, ilman että aletaan heti epäillä mieheksi.

Osui ja uppoa. Mistä tiedät että naiset ei pidä lähäristä kysymyksellä..

Keksi jo muuta, kuin tuo osui ja upposi..

Ei harmainta hajuakaan edes siitä, mihin tuo kommentti muka osui…

Vierailija
44/56 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miehesi ei välitä asiasta?????

Vierailija
45/56 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Välittääkö joku mies? Kysynpähän vaan!

Vierailija
46/56 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllämun mies välittää paljonkin, ja antaa siis montakin orgasmia päivittäin, eri tavoin vain kuin pelkällä kalulla panemisella. Ei valittamista, olen onnekas.

Vierailija
47/56 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras asento jos haluan orgasmin. Pystyy ihanasti suudella ja kosketella klitorista. Näkee toisen kasvot. Ja se on se paras kun molemmat tulee samaan aikaan ja katotaan toisiamme. Parisuhteessa siis. Kun rakastaa toista niin paljon.

Vierailija
48/56 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni ei ole juuri koskaan saanut orgasmia kuin lähärissä kuluneen lähes 40 vuoden yhdessäolon aikana. Joskus harvoin hän nuorempana sai päällä ollessaan tai  saunassa keskilauteella istuen , minä seisten kun lasten takia oli varmin rauha saunoessa rakastella. Lähärissä hän saa lähes aina yhden , joskus kaksikin jos haluaa  että nuolen yhden orkun ennen yhdyntää. Se tulee pian aina, samoin yhdynnässä.

Nyt  viime aikoina olemme alkaneet hieroa toisiamme sopivalla öljyllä vuorotellen ja kun hyväilen häntä öljyisenä rinnoilta ym, hän kiihottuu siitä niin, että saa joskus kaksikin kun menen lähärissä sisään. Öljy tekee hyvää....

Hän antaa minulle välillä öljyistä penishierontaa  molemmin käsin ja  se vasta tekee tosi hyvää. Ilalehdessä oli hiljattain hyvä ohje kuvien kanssa aiheesta. Harrastetaan seksiä noin kaksi kertaa viikossa aika säännöllisesti.

Vierailija
49/56 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdottomasti kanssa yks lemppari asennoista. elämäni ensimmäisen orgasmin saanut seksin aikana tässä asennossa.

ja pääsee niin lähekkäin olemaan miehen kanssa, senkin takia tykkään tästä.

Vierailija
50/56 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ehdottomasti kanssa yks lemppari asennoista. elämäni ensimmäisen orgasmin saanut seksin aikana tässä asennossa.

ja pääsee niin lähekkäin olemaan miehen kanssa, senkin takia tykkään tästä.

Heh, ensimmäinen orgasmi seksin aikana, kiinnostaisi tietää, koska muulloin niitä on sitten tullut 😀 (Lasketaan nyt ei-yhdyntäseksi ja sooloseksikin seksiksi…)

Vierailija
51/56 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja luetun ymmärtäminen on noin 4-vuotiaan tasolla. Lukisitko AP:n kirjoituksen uudestaan ja kertoisitko miten ymmärrät lauseen "...ei tunnu minusta naisena yhtäään...".

Oliko niin kiire kommentoimaan ja esittämään tälle palstalle omat mielipiteesi, ettet jaksanut keskittyä muiden sanomisiin.

Luultavasti olet vain sitä ihmistyyppiä, jota muiden sanomiset ei sisällöllisesti kiinnosta, kunhan sinua kuunnellaan.

Mutta hei, et ole tällä palstalla yksin. Tsemppiä perjantai iltaan.

Vierailija
52/56 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras asento ❤️. Siinä on sellainen ihana ristiriita. Toisaalta pääsee lähelle ja saa syleilyynsä rakastamansa miehen, hyvä suudella. Mut toisaalta kiihottaa, kun mies on niin iso ja vahva siinä päällä etten edes pääsisi pois vaikka miten kiemurtelisi. Miehellä tapana lopuksi nostaa mun jalkaa tai molempia jalkoja ylös. Joskus pitää kiinni hauskasti pyllyn alta panon aikana.

Vierailija
53/56 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään. Tykkään suudella ja nähdä toisen, ja tässä se onnistuu.

Liian kauan on viimeisestä seksikerrasta näin sinkkuna.. ei pitäisi lukea näitä juttuja kun alkaa harmittaa..

N44

Vierailija
54/56 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähäri jalat ylös nostettuna tai kunnolla levitettynä just parasta! Nilkat miehen harteille, polvet petille olkapäitten viereen... Kostun jo ajatuksesta!

Tule meille ja kerro tuo myös vaimolleni.

Hänen mielestä vaikeaa ja olo, kuin koppakuoriaisella...Huoh...

Vierailija
55/56 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen nainen joka tykkää miehestään valtavasti..siinä saa miehen niin lähelle kuin mahdollista...siinä saa silittää ja rutistaa miestään mielinmäärin...siinä on miehen aika hyvä olla kun tuntee, että vaimo puristaa sekä käsillään että jaloillaan lujaa..saa huomata sen kuinka paljon tuo nainen minusta tykkää...jos taas nainen ällöää tai muuten inhoaa miestään niin kuin täällä joillain naisilla on tapana tehdä..niin eipä siinä asennossa mieskään juuri viihdy..

Näin se on just ollut meilläkin. Vaimon saanut eniten orgasmeja kun rutistanut minut tiukkaan otteeseen ja vain kirnuttu kalu syvällä pillun perällä hänen isoa häpykumpua vasten.  Ei ole koskaan tarvinnut epäillä, että haluaako vaimo ja vaimon pillu minua.  Vähän niinkuin mustanlesken otteessa, kun saanut vaimon tuohon tilaan.

Vierailija
56/56 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo on hyvässä parisuhteessa paras asento. Lisäksi komeat on maisemat kun miestäni saan katsella siinä 😍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi