tykkääkö kukaan nainen oikeasti lähäristä?
Perus lähetyssaarnaaja, jossa samalla suudellaan kehot vastakkain, ei tunnu minusta naisena yhtään miltään. Eikä pysty kädellä hieroa klittaakaan. Nauttiiko joku nainen lähäristä?? Itse saan orkun useimmiten ratsastaessa käden avittamana tai takaapäin käden avittamana.
Kommentit (56)
Tykkään ja olisi mukavaa vaihtelua tuo asento. Harvinaista herkkua. Mies ei siitä niin tunnu välittävän. En tiedä johtuuko siitä ettei hänellä ole mitään kovin isoa vehjettä? Ei kyllä muutenkaan tykkää makoilla päällekäin edes vaatteet päällä.
Paras just se että mies makaa päällä ja hänen häpyluu osuu klitorikseen. Joka (hitaalla) työnnöllä orgasmi aina vaan lähempänä ja lähempänä... Oman miehen kanssa en ole ikinä saanut näin.
Exän, ex-vakipanon ja parin yhdenillanjutun kanssa olen saanut tuolla tavalla ihania orgasmeja... 13 vuotta sitten 😬
Kyllä muutkin variaatiot lähetyssaarnaajasta on ihan jees.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään ja olisi mukavaa vaihtelua tuo asento. Harvinaista herkkua. Mies ei siitä niin tunnu välittävän. En tiedä johtuuko siitä ettei hänellä ole mitään kovin isoa vehjettä? Ei kyllä muutenkaan tykkää makoilla päällekäin edes vaatteet päällä.
Paras just se että mies makaa päällä ja hänen häpyluu osuu klitorikseen. Joka (hitaalla) työnnöllä orgasmi aina vaan lähempänä ja lähempänä... Oman miehen kanssa en ole ikinä saanut näin.
Exän, ex-vakipanon ja parin yhdenillanjutun kanssa olen saanut tuolla tavaAha, lla ihania orgasmeja... 13 vuotta sitten 😬
Kyllä muutkin variaatiot lähetyssaarnaajasta on ihan jees.
Sii harvinaista herkkua kun mies ei siitä välitä... ihania orgasemja näin 13 vuotta sitten.
En enää tajua....voi ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Exän, ex-vakipanon ja parin yhdenillanjutun kanssa olen saanut tuolla tavaAha, lla ihania orgasmeja... 13 vuotta sitten 😬
Kyllä muutkin variaatiot lähetyssaarnaajasta on ihan jees.Sii harvinaista herkkua kun mies ei siitä välitä... ihania orgasemja näin 13 vuotta sitten.
En enää tajua....voi ei.
Harvinaisen sekavaa tekstiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä muutkin variaatiot lähetyssaarnaajasta on ihan jees.Sii harvinaista herkkua kun mies ei siitä välitä... ihania orgasemja näin 13 vuotta sitten.
En enää tajua....voi ei.
Jos pari kolme kertaa vuoteen pannaan lähetyssaarnaajassa niin on se aika harvinaista herkkua.
Saan kyllä orgasmin muutenkin mutta en ole saanut sitä ikinä mieheni kanssa lähetyssaarnaajassa tuolla tavalla miten exän ja ex-vakipanon kanssa 13 vuotta sitten.
Ollaan oltu mieheni kanssa yhdessä sen vajaa 13 vuotta enkä ole pettänyt.
Selvensikö?
Taas näitä mielensä pahoittajia.
Sanokon kuka tahansa mitä niin minä tykkään lähäristä, se on tunnetta täynnä.
Tykkään suutelustaja nöhräämisestä. Silloin ainakin minä tunnen suurta tunnetta ja hellyyttä.
Ei ole koskaa tarvinnut lahnana leikkiä vaikka mies päällä, tulee otettua erittäin monipuolinen jumppa.
Ja mieheni pyytää että saa tehdä
Loppuun lähäristä.
Lisää edelliseen että on melkein kaikki asennot käytössä ja on makuuhuone muussakin käytössä kun nukkumisessa.
Pyytää jo etukäteen anteeksi sillä kyllähän tästäkin joku pahoittaa mielensä.
Ja ainakin kirjoitus virheitä löytyy.
Exän, ex-vakipanon ja parin yhdenillanjutun kanssa olen saanut tuolla tavalla ihania orgasmeja... 13 vuotta sitten 😬
Onko tämä se mihin miehet tyytyy? ja tämä ei ole syytös tälle naiselle ei todellakaan. Mutta mitä sanovat miehet? Varmaan taas...
Paras asento. Saan siinä aina ja ei kestä kauaa. Ihana miehen vartalo päällä, voi pussailla ja koskea miehen vartaloa.
Meillä käytetään aika vähän peruslähäriä. On se ihan kuva vähän aikaa, mutta meillä aika nopeasti siirrytään noihin muihin versioihin, joissa on jalat kunnolla ylhäällä yms. Takaapäin on meidän molempien suosikki.
Vierailija kirjoitti:
Meillä käytetään aika vähän peruslähäriä. On se ihan kuva vähän aikaa, mutta meillä aika nopeasti siirrytään noihin muihin versioihin, joissa on jalat kunnolla ylhäällä yms. Takaapäin on meidän molempien suosikki.
Lähärissähän on mahdollista varioida jalloilla tuota munan tulokulmaa ja syvyyttä. Toi jalat kunnolla ylhäällä on kyllä aika kiihottava asento. Mutta kuten täällä on todettu; pareilla on omat suosikkinsa.
Henkisesti ja läheisyyden kannalta paras asento, mutta fyysisesti yksi huonoimmista. Ainakaan normaalikokoinen penis ei tunnu miltään tuossa asennossa, hyvä jos huomaa onko sisällä. Eikö muille ole tätä kokemusta? Ja en siis käsittääkseni ole erityisen väljä, vaikka 3 lasta olenkin synnyttänyt.
Rakastuneena erinomainen asento. Pääsee samanaikaisesti kiihkesti suutelemaan naista. Varsinaisen laukeamisen voi sitten hoitaa vaikka takaapäin.
M48
Vierailija kirjoitti:
Ja en siis käsittääkseni ole erityisen väljä, vaikka 3 lasta olenkin synnyttänyt.
Se on sinun käsityksesi. 3 lasta synnyttänyt on aina väljä, vaikka kuin treenaisi lantiopohjaa kuntoon.
Tykkään. Ainoa asento, jossa saan orgasmin suht helposti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja en siis käsittääkseni ole erityisen väljä, vaikka 3 lasta olenkin synnyttänyt.
Se on sinun käsityksesi. 3 lasta synnyttänyt on aina väljä, vaikka kuin treenaisi lantiopohjaa kuntoon.
Totta turiset! Väljiä ovat useamman synnyttäneet vaikka loppuiän treenaisivat alapäätä
Oikeastaan ainoa asento, missä olen aina itsevarma, että saan tuotettua naiselle orgasmin, jos vaan meidän kemiat kohtaa.
Jos taas ne kemiat EI kohtaa, niin vältän tätä asentoa kuin ruttoa. Ei kiinnosta tämän vaatima intiimiys jos ei ole tunnetta pelissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähäri jalat ylös nostettuna tai kunnolla levitettynä just parasta! Nilkat miehen harteille, polvet petille olkapäitten viereen... Kostun jo ajatuksesta!
Tämäpä se meilläkin toimii, rouva selällään jalat koukussa tai ylhäällä ja minä polvillani painamassa, välillä kumartuen vaikka nännejä näykkimään. Peruslähäriä naisen päällä maata röhnöttäen en oikein ymmärrä, eikä varmaan olla kertaakaan 25 vuoden seksissä kokeiltu (ei nyt muutenkaan mitään asentofriikkejä olla, kun on löytynyt tuo missä parhaiten tuntuu).
Jännä, mä saan just helpoiten siinä lähärissä, jossa mies röhnöttää mun päällä ja sen liike stimuloi klittaa kun sen keho on painautunut mua vasten koko matkaltaan. Tykkään kyllä vaihdella asentoja, eli aika harvoin tulee harrastettua sellaista seksiä, että oltaisiin vain yhdessä asennossa koko aktin ajan.
Mullakin toimii just tuolleen, että mies röhnöttää päällä. Mun lemppariasento ja tässä saan orgasmin. Muissa asennoissa ei onnistu.
Lähäri best, ja siinä juuri saa hyvin orgasmin!
Penis hieroo lähärissä hyvin emättimen etuseinämää, joka minulle tuottaa nautintoa ja orgasmeja.
Sitten taas esim. doggyssa tai lusikassa en ole saanut koskaan, enkä myöskään takaapäin seisaaltaan.
Takaapäin olen saanut orgasmin ainoastaan siten, että olen maannut vatsallani jalat ristissä, mies on maannut koko painollaan päälläni ja työntänyt sisään.
Tuossa asennossa on jotenkin niin puristuksissa, että siinä tulee aika nopeaan.
Nämä siis kokemuksia ykkösestä, kakkosesta olen saanut orgasmin doggyssa ja kakkoseen paneminen tuntuukin parhaalta nimenomaan niin (perse pystyssä, mies takana).
Vierailija kirjoitti:
i
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis hetkinen, sanoitko että nainen ei tykkää lähäristä?
Ei tainnut olla naisen aloitus.
Naisena voin sanoa että lähetyssaarnaaja on niin monipuolinen ja ehdottomasti paras asento.
Ja on kokemusta jos joku yrittää toisin väittää ja takuulla on erittäin monta kertaa tulevassa.Taasko yksi nainen, joka kuvittelee ettei yksikään toinen nainen voi tuntea, kokea tai tykätä eri tavalla kuin Hän?
Eiköhän jokainen kirjoita juuri niin kuin itse tuntee; ei ole pakko tuntea kuten juuri sinä teet! Ja sen saa sanoa yhtähyvin kuin sinäkin.
En minä sinun tykkäämisiäsi ollut kieltämässä. Ihmettelin vain, että heti luokitellaan ei-naiseksi, jos jonkun kokemus on erilainen kuin sinulla. Vaikka ymmärsithän sinä toki mitä minä tarkoitin, on vain se pakkomielle vääntää asia eri muotoon.
En tiedä kenelle puhut. Minä en ole luokitellut ketään en mieheksi en naiseksi. Pääsääntöisesti uskn kun joku sanoo olevansa nainen. Mutta oma mielipide saa olla, vaikka olis erilainen kuin sulla tai kellä vaan.
Aloituksessa sanottiin: ”Perus lähetyssaarnaaja, jossa samalla suudellaan kehot vastakkain, ei tunnu minusta naisena yhtään miltään.” Kommentoimassani viestissä sanottiin: ”Ei tainnut olla naisen aloitus”. Miten muuten tämän voi lukea kuin että viestin sisällön perusteella luokiteltiin naiseksi tai mieheksi?
Minä en ole noin kirjoittanut. Joku muu on. Ja en ole sanonut tuota ensimmäistäkään. (vaikka oileus olisi ollut siihen minullakin sentään, saan sano minkä mielipiteeni vain)
No siinä tapauksessa en osoittanut kommenttiani sinulle vaan sille jollekulle muulle joka kirjoitti, että ei ole naisen avaus. Ja kirjoitin hänelle ihan samasta asiasta kuin sinä aloitit minulle paasaamaan: ap:lla on oikeus sanoa mistä naisena tykkää, ilman että aletaan heti epäillä mieheksi.
Osui ja uppoa. Mistä tiedät että naiset ei pidä lähäristä kysymyksellä..
No, ei siinä aina paras tuntuma ole eikä pysty saamaan orgasmia, mutta siinä se läheisyys ja rakkaus on ihaninta. Ja asentoa voi sitten vaihtaa, ei todellakaan pelkällä tuolla koko touhua.