Ostettiin asunto ihan koulun vierestä jotta on lyhyt matka imettämään poikaa välitunnilla.
Kommentit (11)
armeijaan menoa. Kun pojasta tulee mies, on aika irrottautua myös äidin tissistä. Eihän tuo helppoa tule olemaan...
Mä imetän vielä 24v tyttöäni, hällä oma lapsi jo jota myös mummu (eli minä) välillä imetän. Ihanaa kun tää sukupolvien ketju jatkuu...
Nykytutkimusten valossa normaali koulunkäynti on kamalan haitallista pienelle lapselle, kiintymyssuhde häiriintyy jne. Ei lasta saa päästää ulos kotoa. Palkkaa kotiopettaja tai mielummin opeta itse!
lypsi sille maitoa ja vaihtoi vaippoja, kun tää mies leikki vauvaa. Yök
Kyllä se on maitoa saatava kun nälkä yllättää. Ja haluan että poika voi imetyksen ajankin keskittyä opiskeluun. Poika on nyt yläasteella ja taitaa olla pojan kaverit liian aikaisin vieroitettuja kun tahtovat kanssa tissille. Vastuuttomiä äitejä heillä!
imetti miestäni 25-vuotiaaksi asti. Kun tuli raskaaksi, pakotin anopin lopettamaan juuri sen vuoksi, ettei mies olisi sitten minun tissieni perään. Tuli hirveä riitä - ei olla enää missään tekemisissä anopin kanssa. Pitää minua hirveänä ämmänä. Syyllisyys kalvaa, kun ei lapsella ole mummia:(
EIKÖHÄN SE OLE NIIN ETTÄ TOLLASET YKSSILMÄSET VOIS MENNÄ TOISEEN KETJUUN!
Mä teen niinkuin parhaaksi näen, piste!
t-nelkkutar
niin minä teen. Menen kyllä myös imettämään mutta olen myös lypsänyt pulloon opettajienhuoneen pakastimeen. Jos nimittäin jostain syystä kävisi niin että en pääsisi paikalle.
me taas valitaan yliopistoa lapselle samasta syystä...