Tökeröin tapa, jolla sinut on jätetty?
Ja puhutaan nyt vähintään vuoden kestäneistä suhteista.
T. Whatsapilla jätetty
Kommentit (31)
Mies sai minut jättämään itsensä pettämällä ja käyttäytymällä todella törkeästi ja epäkunnioittavasti minua kohtaan yhtäkkiä 3 vuoden seurustelun jälkeen. Totesi eroilmoitukseeni, että "hyvä, kun tajusit, kun ajattelin, etten pääse sinusta koskaan eroon". Ei hän itse siis ottanut mitään eroaikeita puheeksi, ei ilmaissut tyytymättömyyttään, kuin vasta tuon parin kuukauden ajan, jolloin alkoi käyttäytymään karmeasti.
Mies lähti käymään toisella paikkakunnalla, sano lähtiessään, että soittaa illalla. Ei ole soittoa kuulunut kolmen vuoden aikana. Ja yhes oltiin 8v. Tyyppi ei sillon uskaltanut kertoa mulle, että on palannut yhteen exänsä kanssa. Onneksi löytyi ihmisiä, jotka kerto mulle totuuden ☺️
Nainen laittoi vuosien etäsuhteen päätteeksi tekstarilla poikki. Hän sattui olemaan vanhemmillaan kun soitin perään ja hän antoi puhelimen isälleen. Loppui puhelu ja suhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä haetaanko ihan tätä, mutta yksi naisystäväni tuli jättämään minut, kun oli baarista kuullut minun pettäneen häntä (joka ei pitänyt paikkaansa). Hän siis tuli kotiini (kerrostaloasunto) joskus yhden aikaan yöllä, ympäripäissään, alkoi huutaa ja paiskoa tavaroita, ja poistui paikalta soitettuani poliisit rikottuaan mm. televison ja stereot, kaadettuaan kirjahyllyn ja paiskattuaan mukilla keittiön ikkunan hajalle. Hän ei ollut käyttäytynyt vastaavalla tavalla aiemmin, ja minulle tuli aika yllätyksenä kaikki tämä. Poliisi korjasi putkaan, ja sieltä vapauduttuaan rukoili minua palaamaan kanssaan yhteen ja antamaan anteeksi käytöksensä. En palannut, ei olla oltu tekemisissä, paitsi sain hänen vakuutuksensa (!) kautta jotain rahaa, koska muuten hänellä ei ollut rahaa maksaa korvauksia.
M34
Tällaiset naiset teille kilttiksille kelpaa,vaan ei absolutisti ja tervejärkinen. Annakun arvaan, oli hoikka ja kaunis?
Oli hyvin epävakaa. Näin jälkeenpäin ajatellen. Tuollin ainakin normaalipainoinen ja mielestäni kaunis, mutta ei mikään mallin kasvoinen. Oli valtaosan ajasta hyvin ihana, ystävällinen ja mielenkiintoinen. Olen omasta mielestäni valikoinut heilani lähinnä luonteen ja kiintymyksen perusteella, vaikka varmasti myös ulkonäöllä on vaikutusta, vaikken sitä tietoisesti ajattelisi.
Tästähän kehkeytyikin jättäjien ketju. No laitetaan sitten omakin perään, alkoi tympimään kun nainen jatkuvasti puolihuumorilla kertoi jättävänsä jos minä sitä tai tätä. Tuli sellainen olo, ettei tiedä mikä päivä se sitten häipyy jos vähän mokaan. Tämän lisäksi paljon itsetuntooni kohdistuvia hyökkäyksiä ja eräs kerta totesin etten jaksa enää sellaista ja lähdin pois. Sentään ihan sanoin, että kenties vähemmän nössömpää kuin joku viesti.
Jätti vastaamatta puheluihinija lopulta laittoi whatsappin, jutellaan kun tuun kotiin. Olin siis hänen luonaan hoitamassa hänen lemmikkejään, kun hän oli työmatkalla. Jätin kissoille ruokaa ja lähdin omaan kotiini. Ei oikein ollut fiilistä jäädä hänen kotiinsa odottamaan tuomiota. Soitti seuraava päivänä mutta ei sanonut oikein mitään. Lopulta kuulin yhteiseltä ystävältä että olisi halunnut keskustella mutta minä en halunnut...
Puolitoista vuotta seurustelua. Kaksi päivää olin ulkomaanmatkalla, tulin sitten jätkän asunnolle (asui äidillään) sovitusti ja toin tuliaisia. Tuliaiset kelpasi ja jätkä sanoi rakastavan minua. Sitten mentiin ulos ja metroasemalla jätkä ykskaks jätti ilman että mitään riitoja olisi ollut taustalla. Sanoi ettei asunnossa halunnut jättää ettei äitinsä häiriinny itkustani. Metromatka meni itkien
Yhä ihmettelen miksi sen piti siellä asunnolla vartti ennen jättämistä sanoa Minä rakastan sinua". Meni luottamus vastakkaiseen sukupuoleen pitkäksi aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Puolitoista vuotta seurustelua. Kaksi päivää olin ulkomaanmatkalla, tulin sitten jätkän asunnolle (asui äidillään) sovitusti ja toin tuliaisia. Tuliaiset kelpasi ja jätkä sanoi rakastavan minua. Sitten mentiin ulos ja metroasemalla jätkä ykskaks jätti ilman että mitään riitoja olisi ollut taustalla. Sanoi ettei asunnossa halunnut jättää ettei äitinsä häiriinny itkustani. Metromatka meni itkien
Yhä ihmettelen miksi sen piti siellä asunnolla vartti ennen jättämistä sanoa Minä rakastan sinua". Meni luottamus vastakkaiseen sukupuoleen pitkäksi aikaa.
Jatkoa tähän. Viimeisenä asiana kun tiet erkani metroasemalla jätkä pyysi että voisi nähdä bestistäni. En tiennyt taka-ajatuksista mutta seuraavalla viikolla jo alkoivat salaa tapailemaan
Seurusteltiin pari vuotta. Kysyin tyyliin missä mennään. Lähti samantien sanaakaan sanomatta. Olin niin uupunut suhteeseemme, että annoin mennä. Palasin n. 10 kk:n kuluttua asiaan. Hän oli siirtynyt elämässä eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä haetaanko ihan tätä, mutta yksi naisystäväni tuli jättämään minut, kun oli baarista kuullut minun pettäneen häntä (joka ei pitänyt paikkaansa). Hän siis tuli kotiini (kerrostaloasunto) joskus yhden aikaan yöllä, ympäripäissään, alkoi huutaa ja paiskoa tavaroita, ja poistui paikalta soitettuani poliisit rikottuaan mm. televison ja stereot, kaadettuaan kirjahyllyn ja paiskattuaan mukilla keittiön ikkunan hajalle. Hän ei ollut käyttäytynyt vastaavalla tavalla aiemmin, ja minulle tuli aika yllätyksenä kaikki tämä. Poliisi korjasi putkaan, ja sieltä vapauduttuaan rukoili minua palaamaan kanssaan yhteen ja antamaan anteeksi käytöksensä. En palannut, ei olla oltu tekemisissä, paitsi sain hänen vakuutuksensa (!) kautta jotain rahaa, koska muuten hänellä ei ollut rahaa maksaa korvauksia.
M34
Voi olla että valheellisen jutun kertonut ihminen sai ympäri korvia yhtä tulisella tavalla. Toivottavasti. Tästä opimme sen, että koskaan ei pidä uskoa yhden ihmisen kertomaa tai kuulopuheita, pitää olla kunnon todisteet. Muuten saattaa kusta omiin muroihinsa.
Töistä käytännössä irtisanottiin tekstiviestillä perjantaina klo 17. Viestissä ei ollut lähettäjän numeroa.
Pitkistä suhteista en ole tullut jätetyksi.