Olen ihastunut rumaan mieheen.
En tiedä tarkkaa syytä mutta olen ihastunut mielestäni melko rumaan mieheen ja mies myös minuun. Saatan kuulostaa itseäni täynnä olevalta ihmiseltä kun sanon häntä rumaksi, mutta hän on vain yksinkertaisesti mielestäni ruma, mutta silti aivan hurmaava persoona. Voiko suhde toimia jos pidän häntä rumana?
Kommentit (29)
Mitä pitempään on yhdessä, sitä vähemmän ulkonäkö merkitsee. Jos tunnet seksuaalista vetovoimaa, niin ei hän sinun mielestä ainakaan vastenmielinen ole
Hah. Jos olisit ihastunut rumaan, pitäisit "rumasta" ulkonäöstä. Itse pidän poikkeavan persoonallisista ihmisistä, toisten mielestä rumista. Näin ollen minulle ne rumat kasvot eivät ole rumat. Jos rumuus häiritsee sinua, suhteella ei ole tulevaisuutta. Ihminen ei useinkaan kaunistu vanhetessaan.
Niin mullekin kävi.
Nyt olemme naimisissa. Sisin nyt vaan on tärkeintä.
Oman kokemukseni mukaan moni aluksi ulkoisesti vähemmän viehättävämmältä näyttänyt on aikaa myöten toisinaan kaunistunut ja/tai komistunut silmissäni kun olen oppinut tuntemaan ja tietämään heitä paremmin. Joskus on myös käynyt toisin päin Aluksi kauniilta (tai komealta) näyttänyt on myöhemmin "rumentunut" kun olen oppinut tuntemaan heitä paremmin. - Onneksi näin on käynyt vain erittäin harvoin
Se vähän yksinkertaisempi mies
Tuo muodostuu alkuhuuman jälkeen ongelmaksi.
Voi toimia. Mutta onko hän sinun mielestäsi ruma vai peilaatko vain yleisiin kauneusihanteisiin? Minä avioiduin mielestäni komean miehen kanssa, mutta nykyään se on vaihtunut kaljuuntuvaan, keskivartalolihavaan ukkoon. Eli kauneus on katoavaista. Pelkästään sen perusteella ei kannata puolisoaan valita.
Jos tunnetta vain on riittävästi, alat kyllä näkemään hänet komeana. Jos ätä ei tapahdu, luovuta.
Jos se osaa panna, niin hitonko väliä? Rumia miehiä joilla on rahaa ja kuuluisuutta pidetään karismaattisina.
En mä aiinakaan ole kiiinnostunu tämänkaltaisista asioista laisinkaaan.
Vierailija kirjoitti:
Voi toimia. Mutta onko hän sinun mielestäsi ruma vai peilaatko vain yleisiin kauneusihanteisiin? Minä avioiduin mielestäni komean miehen kanssa, mutta nykyään se on vaihtunut kaljuuntuvaan, keskivartalolihavaan ukkoon. Eli kauneus on katoavaista. Pelkästään sen perusteella ei kannata puolisoaan valita.
Harva ikääntyessään kaunistuu tai komistuu.
Vierailija kirjoitti:
Tuo muodostuu alkuhuuman jälkeen ongelmaksi.
Vaan onko ongelma yhtään sen suurempi (tai pienempi) kuin silloin kun on luullakseni perinteisempään tapaan on ihastunut ensin toisen ulkonäköön. - Huomatakseen myöhemmin, että jotta suhde saattaisi toimia mutkattomammin, niin tulisi ihastuksen kohteella olla muutakin tarjottavaa ja annettavaa suhteelle, uin kaunis 8tai komea) ulkonäkönsä.
Mutta joo. On tympeää kun edelleen kohtaa säännöllisen epäsäännöllisesi kirjoituksia, joissa annetaan ymmärtää, että esimerkiksi äly ja viehättävä ulkonäkö eivät voisi elää ja olla sopusoinnussa samassa ruumillistumassa. Tai kuinka komea ja hyvin pukeutunut suomalienn mies on tietysti vähintään jollain tavoin epäilyttävä.
Se vähän yksinkertaisempi mies
Olen ihastunut lihavaan, kaljuun ja alapurentaiseen, lyhyehköön mieheen. Mutta voi elämä, että hän on viehättävä luonteeltaan. Kerrassaan uskomaton tyyppi ja hän vie minulta jalat alta joka kerran kun avaa suunsa. On järisyttävän verbaali lahjakkuus.
Onko olemassa rumaa miestä...tai sen puoleen rumaa naistakaan?
Kyllä. Itse ihastuin mieheen, jonka koko kasvot olivat epämuodostuneet. Hänen persoona oli todella ihana ja sen takia ihastuin häneen.
Persoonallisuus, luonne, ahkeruus, sivistys, huumorintaju—- kantavat pidemmälle kuin ulkonäkö, joka vuosien myötä tai sairauksien takia voi muuttua komeimillakin miehillä. Kannattaa kävellä hänen rinnallaan rinta rouheana.
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
En ymmärrä koko konseptia. Kaikki ihmiset ovat kauniita ellei heidän luonteensa heitä rumenna.
Yhden ainoan kerran olen nähnyt ruman ihmisen. Tällä oli syfilis syövyttänyt reiän poskesta läpi ja kova elämä näkyi kovana luonteena silmissä.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti on. Minulle on monesti sanottu, että olen ruma.
Kerro hänelle että pidät häntä rumana. Sen jälkeen selviää aika nopeasti onko suhteella tulevaisuutta.