Miksi en pysty olemaan syömättä??? Yritän laihduttaa mutta aina lipsun!! Missä vika?
Kommentit (30)
Mitä ruoka-ainetta et pysty olemaan syömättä?
Siitä ei tarvitse luopua kokonaan, mutta sitä pitää säännöstellä, jos se aiheuttaa ylipainoa. Itselleni se on hiilarit, siksi olen ollut vhh:lla jo 20 vuotta, melkein saman ajan myös normaalipainoinen alkuajan laihdutusvaihe poislukien. Hiilaripirulle kun antaa pikkusormen, se vie koko käden.
Mulla hyvä makrojakauma painon ja terveyden kannalta on 20% proteiinia, 10% hiilareita (kasviksista ja marjoista) ja 70% energiasta tulee rasvoista. Ruokalautasen sisältö näyttää aika samalta kuin muillakin, mutta siinä ei ole perunaa, pastaa eikä riisiä, niiden tilalla on tärkkelyksettömiä kasviksia. Energia tulee rasvasta, salaatinkastikkeet ja majoneesin teen itse oliiviöljystä, höyrytettyihin kasviksiin lisään voita.
Tsemppiä ap:lle uuden elämäntavan löytämisessä. 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korvien välissä. Minä syön tylsyyteen. Onneksi olen vielä hoikka, mutta pitäisi kyllä lopettaa tuo syöminen. Toivottavasti kohta loppuu tämä etäily.
Minä olen laihtunut etäilyn aikana. Ei työpaikkalounaita joilla tulee syötyä liikaa kun samalla rahalla saa miten paljon tahansa, eikä kokouspullia. Ei niin paljon kavereitten kanssa livetapaamisiakaan, jolloin tulee usein syötyä jotain. Ja enemmän aikaa liikuntaankin, kun ei ole työmatkoja.
Mulla toisinpäin, olen lihonut etätyön aikana 12kg. Koko ajan ruokaa saatavilla ja on niin hiton tylsää. Töissä oli vain se yksi lounas vaikka buffa.
HEI IÄKÄS 35+
Miksi aloitat tämän saman vinkumisen monta kertaa viikossa? Et tule koskaan laihtumaan, etkä kuuntele neuvoja. Mitä sairasta tyydytystä saat tästä trollaamisestasi?
Vierailija kirjoitti:
Mitä ruoka-ainetta et pysty olemaan syömättä?
Siitä ei tarvitse luopua kokonaan, mutta sitä pitää säännöstellä, jos se aiheuttaa ylipainoa. Itselleni se on hiilarit, siksi olen ollut vhh:lla jo 20 vuotta, melkein saman ajan myös normaalipainoinen alkuajan laihdutusvaihe poislukien. Hiilaripirulle kun antaa pikkusormen, se vie koko käden.Mulla hyvä makrojakauma painon ja terveyden kannalta on 20% proteiinia, 10% hiilareita (kasviksista ja marjoista) ja 70% energiasta tulee rasvoista. Ruokalautasen sisältö näyttää aika samalta kuin muillakin, mutta siinä ei ole perunaa, pastaa eikä riisiä, niiden tilalla on tärkkelyksettömiä kasviksia. Energia tulee rasvasta, salaatinkastikkeet ja majoneesin teen itse oliiviöljystä, höyrytettyihin kasviksiin lisään voita.
Tsemppiä ap:lle uuden elämäntavan löytämisessä. 😊
Syön kaikkea. Rahat ei riitä tuohon karppaukseen. Ap
Mulla menee vähemmän rahaa tähän karppauksesta kuin tavisruokaan. Jää kaikki turha sinne kauppaan. 4- henkinen perhe ja ruokaan menee maksimissaan n. 500€ / kk.
Vierailija kirjoitti:
Mulla menee vähemmän rahaa tähän karppauksesta kuin tavisruokaan. Jää kaikki turha sinne kauppaan. 4- henkinen perhe ja ruokaan menee maksimissaan n. 500€ / kk.
Meillä mies ei halua syödä "pupun ruokaa"
Jaa, sinä taas. Vähennä kaloreita vähitellen, 3500->1800 on aivan liian raju kertapudotus.
Olet vihdoin oikeilla jäljillä, vika on päässä.
Minä olen laihtunut etäilyn aikana. Ei työpaikkalounaita joilla tulee syötyä liikaa kun samalla rahalla saa miten paljon tahansa, eikä kokouspullia. Ei niin paljon kavereitten kanssa livetapaamisiakaan, jolloin tulee usein syötyä jotain. Ja enemmän aikaa liikuntaankin, kun ei ole työmatkoja.