Sain koronapiikin.
Tänään klo 13.00 oli aika rokotukseen.Nyt on sitten piikki otettu.
Kommentit (55)
Menkää nyt hyvät ihmiset ottamaan se piikki ja aivan välittömästi.
Älkää nyt helvetti julkaisko niitä rokoteorkkujanne millään somealustalla, näytätte aivan idiooteilta.
Minäkin sain viime viikolla 1. rokotteen. Käsi oli kipeä yhden päivän ja lievää lämpöilyä tuli. Arvoin myös pitkään, otanko sen. Syksyllä joutuu taas toimistolle, joten se ratkaisi sekä se, että haluan suojata lähipiiriä.
Somessa jaetaan kuvia niistä mukaan saaduista lapuista, joissa näkyy milloin eka rokotus on saatu ja milloin toinen aika on.
Miksi suurin osa on sormellaan peittänyt toisen rokotuksen ajankohdan, mitä väliä jos sekin siinä muille näkyy? Ei kukaan sitä sun rokotusaikaa vie.
Huomenna klo 13 koronapiikki 2.(ap).
Mä sain toisen rokotuksen viime viikolla nopeutetulla aikataululla, ekasta rokotuksesta 8 viikkoa. Helpottunut olo 👍
2 koronapiikkiä nyt otettu.Ei ole ollut mitään ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei nyt sitten tarkoita sitä että koronakurista voi luopua vaan edelleen pitää noudattaa turvaetäisyyksiä ja hyvää hygieniaa Ja matkustaminen on edelleenkin pannassa ainakin ensi vuoden kesään saakka.
Terveisin 2,5 kk sitten rokotuksen ensimmäisen piikin saanut
Vi........ olet sinäkin hyvin aivopesty. Rajoitukset ja maskit poistuu viimeistään lokakuussa. Sä voit tietty kulkea maski naamalla elämäsi loppuun asti.
Onko pakko ottaa jos ei taho?Mie en ainakaan taho.
Vierailija kirjoitti:
Onko pakko ottaa jos ei taho?Mie en ainakaan taho.
Mä oon hengissä ja voin hyvin, vaikka otin rokotteen kuukausi sitten. Ihan turhaan pelkäät ja uskot rokotevastaisten höpötyksiä.
Mä en ottanut. En halua vapaaehtoisesti piikkiä jonka haitat eivät ole tiedossa ja ne haitat mitä tiedetään ovat pahemmat kuin itse korona.
51, niin vielä, piikki tekee sinulle mikroskooppisen pieniä veritulppia et kuole vielä vaan kehosi tekee hidasta kuolemaa.
2-3v päästä huomaat asian.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin sain viime viikolla 1. rokotteen. Käsi oli kipeä yhden päivän ja lievää lämpöilyä tuli. Arvoin myös pitkään, otanko sen. Syksyllä joutuu taas toimistolle, joten se ratkaisi sekä se, että haluan suojata lähipiiriä.
Kiva juttu, että otit. Ihan mielenkiinnosta kysyn, että millä tavalla suojaat nyt lähipiiriä? Tautihan tarttuu samalla tavalla. Nyt on vaan erona se, että todennäköisesti sairastat niin oireettomana, että levität tautia tietämättäsi eteenpäin.
Mää hoidin sen sillain, että kuljen teipattuna otsassa lukien COVID-19 ROKOTETTU KANSALAINEN, selässäni kannan tussilla kirjoittamaani kylttiä, JA TÄLTÄ COVID-19 ROKOTETTU NÄYTTÄÄ TAKAAPÄIN. On mulla terassilla myös banderolli, siinäkin lukee valkoisella pohjalla jättikokoisilla kirjaimilla COVID-19 ROKOTETTU ASUU TÄÄLLÄ.