Sain koronapiikin.
Tänään klo 13.00 oli aika rokotukseen.Nyt on sitten piikki otettu.
Kommentit (55)
Minä sain aikoinaan koronan joten tämä piikin otto ei vaikuta erityisesti suoritukselta kun itse tuli lusittua lähes 4kk asian suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Tulin lukemaan, tuliko sivuvaikutuksia mutta eihän täällä ole muuta kuin näitä "hep täälläkin piikki saatu".
Eipä ole piikistä mitään ongelmaa ollut.
Itsekin sain aamulla. Fiilikset hyvät! Todella hyvin oli järjestetty täällä Helsingissä koko toimitus (Messukeskus). Paljon kiitoksia ystävälliselle ja ammattitaitoiselle henkilökunnalle!
Vierailija kirjoitti:
Koronarokotus pitäsi olla pakollinen kaikille Suomessa asuville.
Kokeellisen rokotteen?
oon ollu tähän saakka ilman naamakuppia ja nenätestejä eikä kuitenkaan tarvi ottaa piikkiä ja voin jatkaa vapaahengitystä. kannattaa kokeilla muidenkin
Kommenteista päätellen rokote on pelkotiloja ja rajoituksia vastaan eikä tautia.
Hyvä! Sen 5G-sirun ansiosta et enää tarvitse kännykkää! Hurjan kätevää!
Rokotuksessa laitettu mikrosiru ???
Otin koronapiikin.Ei ole ollut mitään ongelmaa.
Rokotuksesta nyt viikko.Ei mitään ongelmaa ole ollut.(ap).
Vierailija kirjoitti:
Rokotuksesta nyt viikko.Ei mitään ongelmaa ole ollut.(ap).
Viimeisestä rokotuksestani kahta kuukautta vaille 18 vuotta. Ei vieläkään mitään ongelmia
Tervetuloa 5G-positiivisten joukkoon. Vielä tosin ei kaikki ominaisuudet ole käytössä, kun vasta yksi piikki on laitettu. Elokuussa sitten...
Ja luonnollisestikin siihen pitää sitten käydä hakemassa määrävälein päivitys, jotta kaikki ominaisuudet pysyvät toimivina. Päivitysvälistä saamme lisätietoa myöhemmin.
Mutta hei, niistä ominaisuuksista ei pidä kertoa niille luusereille, jotka eivät uskalla piikkiä hakea.
2 viikkoa rokotuksesta.Ei mitään ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
2 viikkoa rokotuksesta.Ei mitään ongelmaa.
Rokote ei ole ollut ongelmia.Elokuussa toinen rokotus.
Tänään annoin laittaa rokotteen. Vähän on hauis kipeä.
Toisen piikin jälkeen alkaa ongelmat?
Onnittelut! Minä sain eilen iltapäivällä, joten nyt on sitten minunkin osalta turinat loppu, että olen koronapiikkivastainen, olen edelleenkin, mutta omallahan hengellä minä leikin, en naapurin. Laskin pitkään ja hartaasti entten-tentten, otanko-enkö ota, mutta syksystä ei kukaan tiedä, nyt porukka istuu siellä täällä sylikkäin terasseilla, kaikki avautuu, MIKÄ MEILLÄ ON SYKSYLLÄ EDESSÄ, jälleen lockdownko?
Tulin lukemaan, tuliko sivuvaikutuksia mutta eihän täällä ole muuta kuin näitä "hep täälläkin piikki saatu".