Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suositelkaa hyviä ostohousuja!

Vierailija
17.05.2021 |

Mä oon hirveä jahkailija ja saatan 'shoppailla' sillee joko kaupassa tai netissä et kattelen ja pähkäilen mut en osaa tehdä sitä ostopäätöstä kun mietin et saattaa viel löytyy joku parempi, hienompi, tai sama halvemmalla.

Vähemmällä pääsisi jos ois päättäväinen. Tarviisin hyvät ostohousut, millasia teillä on? Mielellään sellaset et on tyylikkäät et voi pitää kaupungilla mut myös mukavat ku shoppailen netissä kotisohvalla.

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ostolegginsit. Paljon mukavammat kuin housut, kun eivät purista mistään. Käytän ostoleningin kanssa.

Vierailija
2/59 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vastaamassa kieltävästi kosintaan, mutta sopivan näköisia rukkasia ei kaupasta löytynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaan tilaa Wishiltä. Mä aattelin et säästän ku hankin sieltä mut nyt mulla on ties mitä vitamiinitablettia, omega-3 ja muita pydamidihuijausjuttuja, sit on Bitcoineja, Ab-Tronic, Magic bullet, Swivel sweeper ja kaikkea muutakin turhaa krääsää. Osamaksulla, joten makselen näitä eriä pois vielä kauan.

Noi ostohousut jalassa ei oo mitään kontrollia ja oon helppo saalis kaikille tyrkyttäjille. Eilen laitoin pitkästä aikaa päälle ku piti käväistä asioilla ja kaikki muut housut pyykissä, ja mun piti juosta feissareita karkuun etten vaan lahjoita. Kannattaa hankkia hyvät niin niistä on oikeesti hyötyy

Vierailija
4/59 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tulossa firman johtoryhmän paltsu missä käydään läpi viime kvartaalin tavoitteita. Mulla ei ole mitään käsitystä. Oon just lähdössä kaupoille etsimään sopivaa hattua, onpahan jotain mistä vetää sitten.

Vierailija
5/59 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää ku miehellä on työparina yks sellanen nuorehko näyttävä bimbo joka kikattaa sen jutuille oli ne hauskoja tai ei. Zooey Deschanel -tyylinen. Käyn hakemassa asiaankuuluvan värisiä sukkia ja alan tiuskimaan miehelle!

Vierailija
6/59 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Wurth työhousut. Ovat kestävät ja tilavat riipputaskut ostoksille.

Vierailija
7/59 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahvihousuilla kauppa käy...

Vierailija
8/59 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ostohousuja enkä siksi ole saanut hankittua edes pukeutumispaitaa :(

Vierailija
9/59 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellaset jäniksen kuvilla varustetut pyjamahousut mitkä laitan päälle aina ku rupee pelottaa ja sit viime hetkellä tekstaan miehelle et tuli este enkä pääse treffeille ja sen jälkeen ghostaan. On tohon tarkoitukseen muuten loistavat byysat

Vierailija
10/59 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas tarviin uuden pipon. Edellinen kutistui pesussa ja kävi kireäksi.

Vierailija
11/59 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tulossa firman johtoryhmän paltsu missä käydään läpi viime kvartaalin tavoitteita. Mulla ei ole mitään käsitystä. Oon just lähdössä kaupoille etsimään sopivaa hattua, onpahan jotain mistä vetää sitten.

Voin tähän suositella myös mietintämyssyä. Itselläni on tällainen vähän isommassa koossa, ja tulee paljon tulee löysää puhetta, joskus ihan ripulina.

https://www.kivatshop.com/fi/vauvalle/638-3505-vauvan-myssy.html

Vierailija
12/59 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa. Itse suunnittelen juuri kesän kalastusreissua ja mietin, että minkälaisiin liiveihin kala uisi helpoimmin. Mekossa en enää lähde vesille, ainakaan kanootilla.

Vierailija
13/59 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olis aika paljon vientiä tuolla yöelämässä, mut en tiiä onko konservatiivisuus vai mikä estää sit menemästä sitä pikku flirttiä pidemmälle. Nyt ku koronan jäljiltä pääsee taas viihteelle niin ehkä lähden tällä kertaa jonkun miehen matkaan, se vois olla ihan hauskaa. Mut pitää käydä kenkäostoksilla, kaikki mun nykyiset on tosi painavia

Vierailija
14/59 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D mahtis ketju tää piristi mun päivää. Keep 'em coming!

Vierailija
15/59 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolla on kauheet PMS:t päällä. Olen juuri matkalla ostamaan silkkisiä hanskoja että uskallan olla samassa asunnossa ja puhua sille

Vierailija
16/59 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Optomedia suosittelen. Sillä on potentiaalia juuri nyt.

Vierailija
17/59 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisikohan vauva.fi sponssata pipoja kun täällä pyörii paljon tiukkapipoja.

Vierailija
18/59 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisikohan vauva.fi sponssata pipoja kun täällä pyörii paljon tiukkapipoja.

Vauva-lehteen kannattaisi kirjoittaa juttu klikkiotsikolla "Oletko aina ostanut kenkäsi väärin ja ne ovat liian pienet?". Meinaan aika usein tuntuu nekin puristavan tämän palstan kirjoittajilla.

Vierailija
19/59 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan alistaa miehen tahtooni. Mistä voi ostaa tarkoitukseen sopivia tohveleita?

Vierailija
20/59 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen etsinyt vaimolle puseroa, jossa olisi hihat tehty asbestista. Vaimo raivoaa viikottain, että nyt palaa hihat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi