Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jotkut kehtaavat käydä kaupassa ilman maskia?

Vierailija
17.05.2021 |

Koska aivan jokainen normaali niitä kuitenkin käyttää, niin maskittomuudella ilmaisee sitä, että ei välitä muista, tai uskovansa salaliittoteorioihin (tai molemmat).

Kommentit (215)

Vierailija
21/215 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska haluan joskus kaupassa asioida ilman paniikkikohtausta ja nähdä jotain. Maski on pakko kuitenkin kotimatkalla laittaa ratikkaan tai bussiin, se on jo tarpeeksi mutta onnistuu kun istun persiilläni ja voin ottaa rillit pois siksi aikaa... Ei noi kaikki maskia käyttävätkään näytä muita rajoituksia sitten noudattavan. Kovaan ääneen ollaan porukalla ja tungetaan iholle jne mikä on vielä suurempi paha kuin sen rätin puute.

Vierailija
22/215 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin uskallan. Pidän kyllä huolen käsidesin lotraamisesta ja turvaväleistä (mikä on vaikeaa näiden maski naamalla tohottavien kanssa). En myöskään jää kauppoihin aikaa viettämään, vaan teen ostokseni kauppalistan mukaan ja mahd. pikaisesti.

Enkä tunge kauppaan heti aamusta tai pahimpaan ruuhka-aikaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/215 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on saanu rokotteet niin mitä järkeä käyttää. eihän siitä rokotteesta ole sitte mitää hyötyä jos pitää jatkaa maskin käyttöä

Vierailija
24/215 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turpakiinnipaskatrolli ap

turpakiiqanonpelle STFU

Turpakiinnikoronapassitrolli hiekkan**keri

Vierailija
25/215 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää voimaantuu, kun ne luulee olevansa järkeviä ei-lampaita vaikka todellisuudessa he ovat juuri niitä, jotka kuuntelevat kaikkein sekopäisimpiä hulluja. Anna olla, tyhmyytensä osoittavat.

Kyllä nyt on sekopäistä hullua kun haluaa hengittää ilman paperipalaa naaman edessä :D

Vierailija
26/215 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä on muutakin ajateltavaa kuin maski, joten aina sitä ei muista ottaa mukaan. 

Vierailija
27/215 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai on niin paha astma, että ei kykene käyttämään

Minulla on paha astma ja voin käyttää maskia sen parin minuutin ajan mitä kaupassa menee.

Kaikki terveydelliset syyt ovat kirjaimellisesti tekosyitä.

Sinä et edusta kuitenkaan kaikkia astmaa sairastavia.

Vierailija
28/215 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska ei ole maskipakkoa, on vain suositus.

No sitten minä voinkin kuvata sinua. Voit suositella, että lopettaisin, mutta sehän on vain suositus!

Itseasiassa se ei riipu kenenkään suosituksesta, vaan on Suomen laissa yksiselitteisesti rikos jos julkaiset kuvan yhtään missään tarkoituksenasi aiheuttaa mainehaittaa kuvatulle Kyseessä on silloin kunnian loukkaus ja yksityiselämää loukkaavan tiedon levittäminen.

Jos se kuitenkin olisin minä, jota maskitta kuvaisit, antaisin luvan. Saisit myös julkaista kuvan, mutta sillä ehdolla että muistat lisätä kuvatekstin "Kuvassa kahteen kertaan rokotettu eturintamatyöntekijä kauppareisulla ostamassa punalipputuotteita. Eiköhän anneta hänelle palkankorotus !"

Vierailija
29/215 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erehdyin viikonloppuna Prismaan ja vastaa tuli useita seurueita ilman maskia. Olivat selvästi alempaa sosiaaliluokkaa. Eivät kunnioittaneet turvavälejäkään vaan tunkivat kylkeen leipähyllyllä ja sama toistui juustohyllyllä. Jatkan nettiostosten tekoa ja Cittarissa asioimista.

Vierailija
30/215 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua hengittää maskin myrkkyjä. Oletteko nähneet millaisissa olosuhteissa ne valmistetaan? Yööök.

Vierailija
31/215 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on paha astma ja voin käyttää maskia sen parin minuutin ajan mitä kaupassa menee.

Oletko joku erikoiserikoislääkäri vai valelääkäri kun pystyt etänä määrittelemään kuka voi käyttää maskia ja kuka ei.

Vierailija
32/215 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska ei ole maskipakkoa, on vain suositus.

No sitten minä voinkin kuvata sinua. Voit suositella, että lopettaisin, mutta sehän on vain suositus!

No sitten minä voin sinua lyödä! Koska minusta tuntui että olet häiritsevä.

Vierailija
33/215 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän, mutta ei kiinnosta kyllä paskaakaan jos joku ei käytä. Jokaisen oma valinta. Itsekin käytän vain painostuksesta. Kerran maski tippui sovituskopissa lattialle ja en viitsinyt enää laittaa sitä takaisin. Kyllä oli rikollinen olo, kun jouduin kävelemään kaupan läpi ulko-ovelle ilman maskia.. 

Vierailija
34/215 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, kuule, ihan helposti kehtaan ..

Eipä kovin monella muullakaan enää näytä sitä irvinaamasuojusta olevan, edes kassalla, joten aika moni muukin kehtaa ..

Mitään maskipakkoa ei ole koskaan ollutkaan, vain suositus, ja se todellinen syy, miksi joku ei maskia käytä, ei kuulu sinulle, eikä kenellekään muullekaan.

Vierailija
35/215 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voi mennä takaisin sinne mistä tulikin. Se paikka ei ole Suomessa.

Vierailija
36/215 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ei ole vain maskia mukana, en jätä kauppareissua sen takia väliin. Turvaväleistä ja käsidesistä huolehdin aina.

Vierailija
37/215 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut molemmat rokotteet jo. Siihen loppui minun maskisuus

Näin ajattelevat lampaat aivan oikeasti levittää niitä mutaatioita sen verran, että kohta sulkeutuu taas koko yhteiskunta ja talous romahtaa.

Mutta eihän koko virusta ole olemassa ?

Vierailija
38/215 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on astma ja tein maski naamalla jopa kuntotestin. Että kauppareissu on pikku juttu.

Vierailija
39/215 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on astma ja tein maski naamalla jopa kuntotestin. Että kauppareissu on pikku juttu.

Et näköjään ymmärtänyt edellisen kommentoijan lausetta.

Vierailija
40/215 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kun astuu kaupan ovesta sisälle ja menee shoppailemaan. Kyllä K-kauppiaalle tai kolhoosiketjulle raha kelpaa, oli maskia tai ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan