Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluan muuttaa amerikkaan

Vierailija
17.05.2021 |

Haluan tuntea sen kunnioituksen mitä amerikassa on ja noudattaa sitä. Tämä eurooppa on täysin mielivaltainen ja täällä ei noudateta mitään kunnioitusta. Amerikka sopii minulle paremmin. Euroopassa pitää vain olla rauhallinen ja olla samaa mieltä, se on tylsää. Amerikassa ei sentään tarvi olla samaa mieltä asioista ja ei pidä kestää sellaista mielivaltaa mitä euroopassa on mielensäpahoittajilla.
Minun mielestä eurooppa voitaisiin organisoida paremmin kunnioitukselle kuin mielivaltaan. Amerikassa organisoidaan enemmän asioita kunnioitukselle.
Ilman kunnioitusta me emme voida elää ja kirjoitan amerikan puolesta vaikka asun euroopassa, tietääkseni en pahoittanut yhdenkään mieltä tällä aloituksella.
Haluan suunnattomasti muuttaa amerikkaan missä on kunnioituskulttuuria eikä mitään eurooppalaista mielivaltaa jossa pitää olla samaa mieltä kaikesta tai muuten saat sanktioita.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvät on suunnitelmat. Mitä äiti niihin sanoo?

Isämaallisuus on tärkeämpää eikä ihmisiä voida pakottaa.

Kovin isänmaallista muuttaa maasta.

Vierailija
22/34 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöistä se on Amerikan meininki:

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raukat menkööt merten taa!

Vierailija
24/34 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No comment.

Vierailija
25/34 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen kunnioituskulttuuri?

No comment.

Vierailija
26/34 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raukat menkööt merten taa!

Onko se sitten isänmaallista saada äidiltä kasvatuksen lapsellisesti ilman poikuutta?

Vierailija
27/34 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisenä kohtaat jo kotimaassa viisumin myöntämisen vaikeuden ja siitä se ruljanssi alkaakin, mutta tervemenoa! Ota matkaan liittyvistä asioista tarkka selvyys. Kunnioitus täytyy ansaita sielläkin.

Vierailija
28/34 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäisenä kohtaat jo kotimaassa viisumin myöntämisen vaikeuden ja siitä se ruljanssi alkaakin, mutta tervemenoa! Ota matkaan liittyvistä asioista tarkka selvyys. Kunnioitus täytyy ansaita sielläkin.

Ja tästäkö se isänmaallinen rakkaus alkoiko?

Vierailija
29/34 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on täysi oikeus muuttaa amerikkaan tai kiinaan ja tiede tukee sitä. Olen avoimin mielin tieteen sarallabtrrvetullut amerikkaan tai kiinaan, enkä ole viellä allekirjoittanut tätä mutta välillä näyttää siltä että pitää muuttaa täältä pois vainojen takia. Himalayan vuoristo tai etelä-kalifornia olisi kivaa seutua asue vainojen vapaasta sektorista.

Vierailija
30/34 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikkaan en lähtis (vaikka aseet onkin kivoja), mutta Itä-Aasiaan oon ajatellut lähteä heti kun vain pääsen. Käyn kuitenkin ilmaiset koulut täällä ennen sitä ja sen jälkeen mun puolesta tää koko maa voi vaikka poistua maailmankartalta. Mun isänmaallisuus katosi viimeistään siinä kun kasvoin ja huomasin miten vammaista meidän politiikka on. Eikä äänestämisessä oo mitään hyötyä kun suurinosa ihmisistä on aivokuolleita. Muutenkin tää koko meidän kulttuuri on aivan naurettava ja ehkä jopa jotenkin myötähäpeää herättävä. Täällä ei oo mitään hienoa ja ihmisetkin on niin kateellisia, ilkeitä ja tekopyhiä. Miksi mun pitäisi puolustaa maata josta en pidä?

Vierailija
31/34 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaminen ei valitettavasti riitä. Turistiviisumilla saat norkoilla vapaasti sen 3 kk, pidempään visiittiin tarvitaankin sitten joku oikea syy, esim. opiskelu tai työpaikka. Koulujen lukukausimaksut maksaa mansikoita, kouluihinkaan ei tuosta vaan kävellä sisään. Jos töitä meinasit Jenkeissä tehdä niin ensin sinun pitäisi saada työnantaja palkkaamaan juuri sinut sadoista paikallisista hakijoista huolimatta, jonka jälkeen tämä työnantaja hakee sinulle työviisumia (joka on siis yleensä pitkä ja yritykselle kallis prosessi). Et siis voi vaan lähteä Jenkkeihin cv kourassa töitä hakemaan, sieltä potkitaan laittomasti maassa olevat aika nopeasti pihalle.

Vierailija
32/34 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amerikkaan en lähtis (vaikka aseet onkin kivoja), mutta Itä-Aasiaan oon ajatellut lähteä heti kun vain pääsen. Käyn kuitenkin ilmaiset koulut täällä ennen sitä ja sen jälkeen mun puolesta tää koko maa voi vaikka poistua maailmankartalta. Mun isänmaallisuus katosi viimeistään siinä kun kasvoin ja huomasin miten vammaista meidän politiikka on. Eikä äänestämisessä oo mitään hyötyä kun suurinosa ihmisistä on aivokuolleita. Muutenkin tää koko meidän kulttuuri on aivan naurettava ja ehkä jopa jotenkin myötähäpeää herättävä. Täällä ei oo mitään hienoa ja ihmisetkin on niin kateellisia, ilkeitä ja tekopyhiä. Miksi mun pitäisi puolustaa maata josta en pidä?

Tämä on trolli. Olen ap enkä ole tätä mieltä laisinkaan, tälläinen kehitys ei tue demokratiaa ja tiedettä jolle minullabon avoin ovi niiden siemenillä demokratialle.

T: aloituksen tekijä

Vierailija
33/34 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaminen ei valitettavasti riitä. Turistiviisumilla saat norkoilla vapaasti sen 3 kk, pidempään visiittiin tarvitaankin sitten joku oikea syy, esim. opiskelu tai työpaikka. Koulujen lukukausimaksut maksaa mansikoita, kouluihinkaan ei tuosta vaan kävellä sisään. Jos töitä meinasit Jenkeissä tehdä niin ensin sinun pitäisi saada työnantaja palkkaamaan juuri sinut sadoista paikallisista hakijoista huolimatta, jonka jälkeen tämä työnantaja hakee sinulle työviisumia (joka on siis yleensä pitkä ja yritykselle kallis prosessi). Et siis voi vaan lähteä Jenkkeihin cv kourassa töitä hakemaan, sieltä potkitaan laittomasti maassa olevat aika nopeasti pihalle.

"Kaikki" on mahdollista. Ap

Katsotaan sen jälkeen kuin olen antanut tiedettä kouraan.

Vierailija
34/34 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

xx