Ulkoporeallas? Kokemuksia.
Kommentit (26)
🤮
Inhottavia on tuttavat, jotka kutsuvat illanistujaisiin ja kehuvat, että mennään paljuun. Hyi saata. Na, minä en kenenkään paskavesissä lillu.
Vierailija kirjoitti:
🤮
Inhottavia on tuttavat, jotka kutsuvat illanistujaisiin ja kehuvat, että mennään paljuun. Hyi saata. Na, minä en kenenkään paskavesissä lillu.
Kuulen köyhän ulinaa
Vierailija kirjoitti:
🤮
Meillä paljuun vaihdetaan vesi kyllä joka kerta, kun ojaan tyhjennetään, niin ei sinne kemikaaleja voi laittaa. No joskus perheen kesken lapset ja mies paljuttelee muutamana päivänä, minä vain silloin kun vesi on vaihdettu. Yhdellä tutulla palju haisi pilaantuneelle kalalla, kaveri joka sinne meni joutui heittämään uikkarin roskiin, kun ei lähtenyt kuulemma pesussakaan se haju. Itse keksin alkavan kurkkukivun.
Vierailija kirjoitti:
Onko siitä mitään haittaa, jos vettä vaihtelisi useamminkin? Tai pitäisi tuota tyhjänä kun ei ole käyttöä? Vesi tulee omasta kaivosta ja mietityttää myös se, että onko kaivovedestä jotain haittaa kun siinä on kalkkia ja rautaa ainakin.
Kaivolle on ainakin hyväksi mitä enemmän käyttää sen parempi jos ei nyt ihan kuivaksi asti pumppaa. Porealtaista en sitten tiedä.
Siis käytättekö allasta käymälänä??