Amerikkalaismies ei läpäissyt koetta
Mitä mieltä työnhakijan kyykyttämisestä Yhdysvalloissa? Oliko pomon käytös jokaista kunnioittavaa? https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/38501a08-efba-4251-8ef6-34503496271e
Kommentit (27)
Jos haluaa lämpöä ja läheisyyttä myös kissojen kanssa niin keneltä se on pois?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyypä painaa mielen seuraavaa työhaastattelua varten. Pomot usein esiintyvät tavallisina työntekijöinä. Aiheesta on tehty dokumenttiohjelmiakin.
Minä ainakin pomona (kaupan ala) sulaudu henkilökuntaan niin ettei asiakas voi oikein mistään päätellä että siinä on nyt itse ylin päättäjä omassa korkeassa persoonassaan.
Niin on hyvä, mitä vähemmän valtaa myyjällä vaikuttaa olevan, sen helpompaa on saada kauppa syntymään.
Voi kulta pieni, kyllä asiakkaat arvaavat että teeskentelet ihan tavallista työntekijää mutta eivöt sano mitään.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa lämpöä ja läheisyyttä myös kissojen kanssa niin keneltä se on pois?
En havainnut aloituksessa kissaa. En myöskään myöhemmissä viesteissä.
Kyllä pomojen pitäisi olla kokeneita vähän vanhempia miehiä niin johtaminen sujuisi niin paljon paremmin.
Kohteliaisuus kunniaan, kättelenkin muut kanssamatkustajat metrolla kulkiessani.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pomojen pitäisi olla kokeneita vähän vanhempia miehiä niin johtaminen sujuisi niin paljon paremmin.
Johtahataitoja voi harjoitella eläinten kanssa, myös armeijan käyminen on plussaa jojtahataidoille. Siksi monet pomot ovatkin armykundi tyyppisiä kavereita.
Minä ainakin pomona (kaupan ala) sulaudu henkilökuntaan niin ettei asiakas voi oikein mistään päätellä että siinä on nyt itse ylin päättäjä omassa korkeassa persoonassaan.
Niin on hyvä, mitä vähemmän valtaa myyjällä vaikuttaa olevan, sen helpompaa on saada kauppa syntymään.