Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Amerikkalaismies ei läpäissyt koetta

Vierailija
17.05.2021 |

Mitä mieltä työnhakijan kyykyttämisestä Yhdysvalloissa? Oliko pomon käytös jokaista kunnioittavaa? https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/38501a08-efba-4251-8ef6-34503496271e

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyypä painaa mielen seuraavaa työhaastattelua varten. Pomot usein esiintyvät tavallisina työntekijöinä. Aiheesta on tehty dokumenttiohjelmiakin.

Minä ainakin pomona (kaupan ala) sulaudu henkilökuntaan niin ettei asiakas voi oikein mistään päätellä että siinä on nyt itse ylin päättäjä omassa korkeassa persoonassaan.

Niin on hyvä, mitä vähemmän valtaa myyjällä vaikuttaa olevan, sen helpompaa on saada kauppa syntymään.

Vierailija
22/27 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa lämpöä ja läheisyyttä myös kissojen kanssa niin keneltä se on pois?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyypä painaa mielen seuraavaa työhaastattelua varten. Pomot usein esiintyvät tavallisina työntekijöinä. Aiheesta on tehty dokumenttiohjelmiakin.

Minä ainakin pomona (kaupan ala) sulaudu henkilökuntaan niin ettei asiakas voi oikein mistään päätellä että siinä on nyt itse ylin päättäjä omassa korkeassa persoonassaan.

Niin on hyvä, mitä vähemmän valtaa myyjällä vaikuttaa olevan, sen helpompaa on saada kauppa syntymään.

Voi kulta pieni, kyllä asiakkaat arvaavat että teeskentelet ihan tavallista työntekijää mutta eivöt sano mitään.

Vierailija
24/27 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa lämpöä ja läheisyyttä myös kissojen kanssa niin keneltä se on pois?

En havainnut aloituksessa kissaa. En myöskään myöhemmissä viesteissä.

Vierailija
25/27 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pomojen pitäisi olla kokeneita vähän vanhempia miehiä niin johtaminen sujuisi niin paljon paremmin.

Vierailija
26/27 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohteliaisuus kunniaan, kättelenkin muut kanssamatkustajat metrolla kulkiessani.

Vierailija
27/27 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pomojen pitäisi olla kokeneita vähän vanhempia miehiä niin johtaminen sujuisi niin paljon paremmin.

Johtahataitoja voi harjoitella eläinten kanssa, myös armeijan käyminen on plussaa jojtahataidoille. Siksi monet pomot ovatkin armykundi tyyppisiä kavereita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi