Pikkupaikkojen tuijotus kulttuuri
Jäädään toisen kodin eteen tuijottamaan ihan surutta ja ei edes tervehditä. Toljotetaan vaan suu auki ihan pariskunta oli tämä joka kyttäsi.
Kommentit (41)
Toi on jo niin epäasiallista että soittaisin poliisit
Kannattaa selvittää missä on paikallinen mielenterveyskuntoutujien päivätoiminta ja ohjata nämä karkulaiset sinne tuijottelemaan.
Kukaan ei saa jäädä toisen kodin eteen kyyläämään hirveetä toimintaa ja niin epäasiallista!! Huudan ainakin niille suoraan jos jää kyttäämään mun kodin edustalle.
Juntit asuu tuppukylässä sanoohan sen jo se nimikin
Vierailija kirjoitti:
Näytä paliasta takalistoa!
Sitten tirvase lärviin
Meitä on moneen junaan ja osa ei pääse edes asemalle.
Pienemmillä paikkakunnilla käydessä terve välinpitämättömyys muita ihmisiä kohtaan auttaan. En kiinnitä muihin huomiota, joten en tiedä tuijottavatko vaiko eivät. Minua ei haittaa ja he voivat toimia parhaaksi katsomallaan tavalla.
Itseäni on tuijotettu koko elinikä. Olen varmasti pellen maineessa sekasikiö tyhmeliini. Mutta en minäkään teitä kyylää. Vaikka päästänne kasvaisi banaanipuu.
Ap tuijotuskulttuuri on yhdyssana.
Hirveä haloo, kun mollottajille tekee samoin.
He ovat ihmeissään ihmistä muistuttavasta henkilöstä jonka maine on täysin pilattu. Voin vaan kuvitella minkälaisia juoruja ja ilkeitä typeriä juttuja itsestäni ja muista liikkuu. Kaupan päällisenä ruman kyyläämisen.
Naapurissa asuu pariskunta joka ei selvästi käy töissä. Aina pihalle mennessäni nojailevat terassin kaiteeseen rööki huulessa ja toljottavat pihalleni. Eivät tervehdi ja toljotus jatkuu lähes vuorokauden ympäri. Pikkupaikkakunta kyseessä.
Äkkiä pois noi tuppukylät on hirveitä.
Onko ap kirjoittanut puolet kommenteista, kun pilkkuvirheet ovat samanlaisia?
Ex-kumppanini on kotoisin pieneltä paikkakunnalta ja muistan seurustelun alkuaikoina, kun hän näki jonkun julkkiksen tai keskiverrosta hieman poikkeavan ihmisen, niin hän saattoi tuijottaa jopa suu auki jotain ihmistä todella pitkään.
Kuiskasin miehelleni ystävällisesti, että "lopeta", välillä se lähinnä huvitti minua ja yritin kiinnittää hänen huomionsa muuhun, mutta se ei auttanut välttämättä. Joskus sitten paremmalla ajalla kerroin, että se näyttää hölmöltä sekä saattaa loukata tujottelun kohdetta, joten olisi hyvä yrittää vältellä sellaista. Hän saattoi myös sitten jauhaa innoissaan siitä julkkiksesta pitkään sen jälkeen melkein kuin joku lapsi. Muuten hän oli ajattelultaan ihan fiksu ihminen, tosin joissain käytöstavoissa oli vähän haasteita.
En tajua tuijottelun pointtia, sillä se on epäkohteliasta ja kyllä jonkun ihmisen nähdessään voi pikaisesti "skannata" vaikka sen mielenkiintoisen tyylin jäämättä tuijottamaan. Joku tuijottelua harrastava voisi varmaankin avata syitä kyseiselle käytökselle.
Vierailija kirjoitti:
Onko ap kirjoittanut puolet kommenteista, kun pilkkuvirheet ovat samanlaisia?
Aamu on alkanut hänellä aika pitkäveteisesti kenties.
Todella epäasiallista siis todella. Kotirauhan häirintää.