Tubulaariset rinnat ja seksi
Moi!
Olen 17-vuotias tyttö ja minulla on tubulaariset rinnat. Rintani ovat siis putkimaiset ja nännipihat ovat suuret. Häpeän näitä todella paljon sekä tiedän, että nämä eivät tule ainakaan hirveästi muuttumaan.
Olen aloittanut seurustelun ja mietin, että haittaako poikaa jos omistaa tubulaariset rinnat. Eihän niille voi mitään, mutta vieko ne halut pojalta seksin aikana. Onko kenelläkään kokemuksia?
Kuva tubulaarisista rinnoista:
https://www.google.com/search?q=Tubulaariset+rinnat&rlz=1C1GCEA_enFI914…
Kommentit (26)
Käyttäjä30603 kirjoitti:
Näin sitten tapahtui ja menin leikkaukseen. Haluan kertoa tämän vain siksi, että näyttävästi alaikäisetkin pääsevät leikkaukseen, mutta vanhempien suostumus tarvitaan. Olen sitä mieltä, että päätös oli hyvä ja en malta odottaa lopputuloksia. Aina se ei vain riitä, että yrittää hyväksyä itsensä juuri sellaisena kuin on, mutta aina on kuitenkin yritettävä, mutta näin nyt tällä kertaa. Ap
Mitä operaatiossa tehtiin? Muokattiinko muotoa, kiristettiinkö tai kohotettiinko? Laitettiinko täytettä?
Aidot on aina paremmat, kuin leikatut!
Omar Baba kirjoitti:
Aidot on aina paremmat, kuin leikatut!
Onhan se niin, tässä tapauksessa kuitenkin naisen itsetunnolle teki ilmeisesti hyvää käydä leikkauksessa.
Olen aina haaveillut tyttö/naisystävästä, jolla olisi (kaiken muun mukavan lisäksi) tubulaariset rinnat.
Titman kirjoitti:
Olen aina haaveillut tyttö/naisystävästä, jolla olisi (kaiken muun mukavan lisäksi) tubulaariset rinnat.
Jäänyt näköjään haaveiluasteelle
Näin sitten tapahtui ja menin leikkaukseen. Haluan kertoa tämän vain siksi, että näyttävästi alaikäisetkin pääsevät leikkaukseen, mutta vanhempien suostumus tarvitaan. Olen sitä mieltä, että päätös oli hyvä ja en malta odottaa lopputuloksia. Aina se ei vain riitä, että yrittää hyväksyä itsensä juuri sellaisena kuin on, mutta aina on kuitenkin yritettävä, mutta näin nyt tällä kertaa. Ap