Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten käytännössä netistä ladataan kuvankäsittelyohjelma?

Vierailija
18.08.2006 |

Siis photoshop tai vastaava?



Maksaako se ja jos niin miten maksu tapahtuu?



Olisin tosi kiitollinen, jos joku osaisi kertoa:)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus sen mukana on joku kuvankäsittelyohjelma NeroDigital tai vastaava. Saat ladattua netistä kokeiluversion Phoshopista tms.

Vierailija
2/4 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

www . irfanview . com /





Maksullisista en juuri tiedä, paitsi että ymmärtääkseni joku Photoshop on kallis.



Tässä laajempi ilmaisohjelma: www . studioline . biz / en / downloads / default . htm



Etsi vaikka www . tucows . fi hakusanoilla photo ja freeware

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Photoshop Elements on halvempi

Vierailija
4/4 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset


www. 9down. com/story. php?sid=4891



se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi