Joel Hokka on seksikäs <3 (onkohan hetero ja sinkku?)
tietoa? Blind Channelin laulaja siis. jos otan yhteyttä instassa
Kommentit (33)
Minun makuun enemmän Olli mutta ovathan he kaikki helvetin hyvännäköisiä ;)
Syrjäytyneessä teinipojassa ei ole mitään seksikästä. Menisi parturiin ja kasvaisi mieheksi.
BLIND CHANNEL kirjoitti:
Minun makuun enemmän Olli mutta ovathan he kaikki helvetin hyvännäköisiä ;)
Olli Lindholm oli sentään mies eikä räkänokka. Ikävä että on jo edesmennyt.
Siis eikö tää ala mennä jo vähän yli? Ootte ehkä max 12v ja haluisitte seurustella jottenkin yli 20v miesten kanssa?!
Joel vastasi mun viestiin igssä <3
En paljasta, mitä laitoin mutta oon onnellinen että hän vastasi ja on käynyt lukemassa mun viimeisimmän vastauksen myös hänelle <3
Vierailija kirjoitti:
En paljasta, mitä laitoin mutta oon onnellinen että hän vastasi ja on käynyt lukemassa mun viimeisimmän vastauksen myös hänelle <3
Okei, aika kohtelias. Se on hyvä piirre! Mä en tohtisi laittaa sille yksityisviestiä, vaikka vaikuttaakin ihmisenä tosi mielenkiintoiselta. Itsellä on paljon samoja mielenkiinnon kohteita, mitä oon sen ig ja ig storyistä päätellyt. Monta asiaa mistä hänen mielipiteen olisi kiinnostava tietää. Mut en laittaisi viestiä, jotenkin ei oo mun juttu 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En paljasta, mitä laitoin mutta oon onnellinen että hän vastasi ja on käynyt lukemassa mun viimeisimmän vastauksen myös hänelle <3Okei, aika kohtelias. Se on hyvä piirre! Mä en tohtisi laittaa sille yksityisviestiä, vaikka vaikuttaakin ihmisenä tosi mielenkiintoiselta. Itsellä on paljon samoja mielenkiinnon kohteita, mitä oon sen ig ja ig storyistä päätellyt. Monta asiaa mistä hänen mielipiteen olisi kiinnostava tietää. Mut en laittaisi viestiä, jotenkin ei oo mun juttu 😄
Miksi et laittaisi? Mitä menetät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En paljasta, mitä laitoin mutta oon onnellinen että hän vastasi ja on käynyt lukemassa mun viimeisimmän vastauksen myös hänelle <3Okei, aika kohtelias. Se on hyvä piirre! Mä en tohtisi laittaa sille yksityisviestiä, vaikka vaikuttaakin ihmisenä tosi mielenkiintoiselta. Itsellä on paljon samoja mielenkiinnon kohteita, mitä oon sen ig ja ig storyistä päätellyt. Monta asiaa mistä hänen mielipiteen olisi kiinnostava tietää. Mut en laittaisi viestiä, jotenkin ei oo mun juttu 😄
Miksi et laittaisi? Mitä menetät?
En osaa vastata tähän 🙈😄
no iha vitu noloo jossai ig mennä treffi pyyntöi laittaa lmao ja keikoil näkee
Onkohan se homo? Jos siis itsekin ottaisin yhteyttä. Ja muuttuisin homoksi.
Sanoivatko just jossain haastattelussa että saavat satoja instagram viestipyyntöjä päivässä? Muistelisin