Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Resident Evil: Village. Uskallatko pelata yöllä yksin?

Vierailija
16.05.2021 |

Minä en.
Miten voi joku peli pelottaa näin?

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin. Dimitrescu saa tehä mulle ihan mitä vaan kunnon mommy dom!

N20

Vierailija
2/61 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin tämän pelin pari päivää sitten, ja on muutamassa kohdassa aika jännä, mutta ei silti mielestäni ihan yhtä kuumottava, kuin se vuonna 2017 tullut Resident Evil 7. Kaikille ei tuollaiset kauhujutut sovi, eikä siinä toki ole mitään ihmeellistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallan kyllä. Se kolmimetrinen vampyyrinainen on loistava hahmo, kun on samaan aikaan pelottava, seksikäs ja inhimillinen. Menee kyseisen pelisarjan hahmojen parhaimmistoon.

Vierailija
4/61 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehittäjät sanoivat haastattelussa, että RE7 oli liian pelottava, niin annettiin kauhukokemukselle takapakkia tässä osassa. Mitä striimejä katsonut, ei ole järkyttävän pelottava, jännärin/kauhun sekoitus imo. Erinomainen peli muuten, vaikka löysät ei tule yhtä helposti pöksyyn.

Vierailija
5/61 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Olen pelannut vain vitosen ja se ei nyt ollut mitenkään pelottava.

Vierailija
6/61 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 oli kyllä paha vaikka katsoin vain vierestä kun mies pelasi, en uskaltanut itse. Villageen en olekaan tutustunut, kiitti vinkistä.

Vierailija
7/61 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vitonen ei ollut mitenkään erityisen pelottava, kyllä kasi on jännempää menoa.

Vierailija
8/61 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vitonen ei ollut mitenkään erityisen pelottava, kyllä kasi on jännempää menoa.

Bruh.. kumpikaan noista ei ole resident evil peli. Pelaa resident evil 1- 2 remake ja sen jälkeen mene pelaamaan 2-3 ps1 emulaattorilla tietokoneella.

Vierailija
9/61 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tämä peli mikään pelottava ole, vähän kuin joku Doom.

Vierailija
10/61 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, vitonen oli sellainen, joka painotti lähes pelkästään toimintaan ja sarjalle ominainen kauhu jäi siinä osassa kokonaan pois. Sama jutu oli Resident Evil 6:sen kohdalla. Resident Evil 7 oli ensimmäinen osa pitkään aikaan sarjassa, joka toi kauhun takaisin. Itse olen pelannut Resident Evil-sarjaa vuodesta 1998, ja itse olen aina mieltänyt sarjaan juurikin kauhuun, ja siksi olin todella mielissäni siitä seiskasta, kun se oli ikäänkuin paluuta sarjan juurille. Tätä Villagea olen jo hetken aikaa pelannut, ja ainakin tähän asti olen tykännyt siitä kovasti, kun toiminta on ollut seiskan tavoin vähäistä.

Se pari vuotta sitten tullut Resident Evil 2:sen remake on näistä viime vuosien sarjan osista paras omasta mielestäni.

Vierailija
11/61 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pelannut RE-pelejä mutta tiedän varmuudella etten uskaltaisi, Alien vs. Predator 2 oli tarpeeksi pelottava minulle yöllä pimeällä ja sain säikyn aina kun motion tracker alkoi piipittämään ja siinä näkyi liikettä.

Vierailija
12/61 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite en edes muistanut, että niitä pelejä on jo niin monta😵

Ei peliä kannata pelätä, jos olet herkkä luonne niin ei ehkä yötä vasten mitään järkeä... Itse en näe mistään pelottavasta pelistä painajaisia, mutta joskus näen unta peleistä miten pääsen sen takomiseen jämähtäneen kohdan läpi.

Vierailija
13/61 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nössö pelaamaan itse kauhupelejä, mutta rakastan katsoa jonkun muun pelaavan ja kauhuleffojakin voin katsoa yksin.

Vierailija
14/61 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mutta hävettää mennä ostamaan housuvaippoja.

Vierailija
15/61 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Inhoan” kauhua; lapsena sain traumat Scooby Doo -zombileffasta, ja aikuisena nähdyt Paranormal Activityt jäivät mieleen kummittelemaan kuukausitolkulla. Siitä huolimatta yksi suosikkipeleistäni on kauhua – vaikka sitä onkin uskomattoman ahdistavaa pelata.

Kauhupeleistä ”nautinkin” lähinnä jonkun muun pelaamana; pääsee kokemaan sen tarinan ilman, että oma pelkuruus hidastaa menoa. Villagestakin saatan joskus aikanaan katsoa jonkun läpipeluun – tällä hetkellä ei varsinaisesti innosta, kun kaikki nettipervot ovat vähän laskeneet kiinnostustani koko peliin. :D

Vierailija
16/61 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaan pelaa klo 3 yöllä!!! Youtube on täynnä 3 AM CHALLENGE videoita ja aina tapahtuu jotain karmivaa. 3 AM ON NOUNOU. Muuten voi pelata.

Vierailija
17/61 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystävän kanssa aloitimme juuri eilen tätä pelaamaan, ja sen verran mitä tähän asti olemme pelanneet (jossain linnassa seikkailemme tällä hetkellä), niin, peli on selkeästi ns. rennompi, kuin RE7, jossa oli kokoajan sellaista pimeyttä ja klaustrofobista tunnelmaa. Tässä Villagessa on huomattavsti valoisampi ja laajempi alue aina kerrallaan tutkittavana.

Eli ainakin men miehen kanssa pystymme pelamaan tätä yölläkin. RE7 taas oli miehen mielestä sen verran ahdistavan, että haluis pelata sitä vain päivällä.

Vierailija
18/61 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

VR resident evil   iha hauska,pikkupienissään ainakin.

Vierailija
19/61 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että on hyvä peli. Mielestäni Alien Isolation on parhaimpia ja jännittävimpiä mitä olen pelannut. Siinä pelissä ahdist niin, että välillä oli sellainen miksi tän pitää tehdä kaikki, voisiko joku muu välillä-fiilis :D

Vierailija
20/61 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pysty pelaa kauhupelejä, ku nään sit painajaisii. :(