Mitä järkeä on pitää rannekelloa jos ei ole varaa Rolexiin
Kelloahan ei tarvitse kukaan tänä päivänä vaan sen tehtävä on ainoastaan osoittaa varallisuus mikä tietenkin lisää miehen vetovoimaa naisten silmissä.
Kommentit (52)
Kello on tyylikysymys. Minä olen köyhä, joten Rolex ei sopisi tyyliini lainkaan. Päinvastoin, Rolex pilaisi tyylini, jonka ytimessä köyhyys on. Itse pidän Max 400e kelloa. Ja kyllä rannekello on myös hyödyllinen, ei se turhaan ranteessa ole.
Rannekellosta katsoo nopeammin ajan kuin kännykästä. Tottumiskysymys tietysti.
Mä käytän rannekelloa, että muistan mitä kello on. Harrastan veneilyä ja mulla ei toi kännykkä toimi Atlantin ylityksessä. Siinä kumminkin mennään aika monen aikavyöhykkeen yli. Kellona on Citizen. Oon varmaan köyhä sitten.
En ole koskaan pitänyt kalliista kelloista. Kaikki näyttää samalle. Mulla on trendikäs Aarnin Sirius kello ranteessa. Siitä näkee ajan nopeasti yhdellä vilsuksella. Kännykkää en kanna mukanani. On yleensä kotona hyllyn päällä jos jonnekkin menen
Elämää kannattaa elää eikä valittaa joka asiasta
Rolex on tusinajulkkujen elvistelytiuku.
Pitää olla Patek Philippe tai muu arvokello.
Älykellosta näkee vaikka mitä. Rolexista ei.
Mä katson kellosta ajan , en tavaile mikä sen merkki on. Eikö Rolexit sitäpaitsi ole karmeitä möykkyjä ?
Vierailija kirjoitti:
Grand Seiko se olla pitää.
Seiko on köyhille. Sama kuin ajaisi Datsunilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Grand Seiko se olla pitää.
Seiko on köyhille. Sama kuin ajaisi Datsunilla.
Grand Seiko on eri asia kuin Seiko.
-eri
Mitä järkeä käyttää käsilaukkua jos ei ole varaa Birkiniin?
Öh, haluan tietää mitä kello on. Ranteesta helppo vilkaista, vaikka ei olisikaan Rolex.
Katsoakseen siitä ajan. Ja esim. pulssin, kuljetun matkan jms.
Vierailija kirjoitti:
Katsoakseen siitä ajan. Ja esim. pulssin, kuljetun matkan jms.
Älykellot on kontrollifriikkien leluja
Elämää kannattaa elää eikä valittaa joka asiasta
Vierailija kirjoitti:
Mitä järkeä käyttää käsilaukkua jos ei ole varaa Birkiniin?
Käsilaukulla on ihan oikea funktio. Missä kannat kännykkää ja lompakkoa ilman?
Kellossa arvokkaampaa on tarina, kuin hinta.
Tag Heuer. Eikös Kaikkien Köyhien Sankarillakin eli Paavo Arhinmäellä ole tällainen? Taitaa olla sellainen elitisti-vasemmistolainen.
Ei mitään järkeä. Sama kuin autojen kanssa, jos ei ole varaa kunnolliseen parempi olla ilman kuin ottaa joku ooppeli tai tojota...