Nyt riitti tinder
Poistin sovelluksen enkä ikinä enää lataa.
Jokainen mies paljastunut sekopääksi tai valehtelijaksi.
Kuvissa on nuori ja kpmea ja livenä kaljuuntuva ryppyinen läski.
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täälläkin yks Tinderiin kyllästynyt! Miks miehet antaa ymmärtää olevansa jotain muuta kuin mitä oikeasti sitten ovatkaan? Todella ärsyttävää.
Se on todella väsyttävää myös minun mielestä. Ongelma on se, että omana tavallisena itsenäni en pääse edes treffeille, joten joudun esittämään ihan toisenlaista ihmistä, eli lähinnä itsevarmaa ekstroverttia, vaikka oikeasti olen hieman ujo introvertti.
Pakko kuitenkin sanoa, että vaikka itsevarman supliikkimiehen esittäminen herättääkin usein naisten kiinnostuksen, niin ei kukaan jaksa esittää jotain muuta ihmistä kovin pitkään palamatta loppuun.
Vain mies voi olla noin typerä.
Mulla on tullut paljon tykkäyksiä sellaisilta, jotka näyttää elähtäneiltä ja/tai ryppyisiltä ja kuitenkin sanoo olevansa alle 30. Toinen vaihtoehto, että ovat melkoisen lihavia, tai mikä parasta, molempia.
Mätsäämällä voi vaikuttaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin?
Oliko ap:lle yllätys ettei ole maagista Tinder-planeettaa jolta löytyy jokaiselle naiselle komea mies?
Ei tarvi olla komea mutta valehtelua en hyväksy!
N. 10v vanhoilla kuvilla esiintyminen on valehtelua!
"Poistin sovelluksen enkä ikinä enää lataa.
Kuvissa on nuori ja komea ja livenä kaljuuntuva ryppyinen läski."
Eikö tämäkerro selkeästi että tavoittelet juuri niitä komistuksia?
Ongelma on se, että paikalle tulee joku muu kuin on ollut kuvassa. Komistuksen tavoittelu on selvää, vai tavoitteletko sinä rumistuksia?
Tämän komeuden tavoittelun takia koko pariutuminen onkin sekaisin. Palstaullit ovat tätä yrittäneet toitottaa, mutta aina tuo kielletään noin 99 prosenttisesti.
Mutta kun vain komeat kelpaa, niin heille on tietenkin ylitarjontaa naisista, eivätkä viitsi edes käyttäytyä sen suuremmin. Tämän seurauksena vauvapalstallakin sitten on useampi avaus päivässä kuinka nettideitti teki sitä ja tätä. Tavallisille miehille on tarjolla vain hylkytavaraa ja rujohkoille miehille ei mätsin mätsiä.
Miksi tavallinen mies ei voi vaan treenata kroppaansa kuntoon ja lopettaa valittamisen? Vai onko päässäkin vikaa?
Ihmisillä on taipumus pitää itseään laihempina ja nuorempina kuin ovatkaan. Siksi valokuviin ollaan tyytymättömiä ja haetaan vanhoja kuvia, jotka vastaavat paremmin mielikuvaa itsestä.
Vierailija kirjoitti:
Mätsäämällä voi vaikuttaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin?
Oliko ap:lle yllätys ettei ole maagista Tinder-planeettaa jolta löytyy jokaiselle naiselle komea mies?
Ei tarvi olla komea mutta valehtelua en hyväksy!
N. 10v vanhoilla kuvilla esiintyminen on valehtelua!
"Poistin sovelluksen enkä ikinä enää lataa.
Kuvissa on nuori ja komea ja livenä kaljuuntuva ryppyinen läski."
Eikö tämäkerro selkeästi että tavoittelet juuri niitä komistuksia?
Ongelma on se, että paikalle tulee joku muu kuin on ollut kuvassa. Komistuksen tavoittelu on selvää, vai tavoitteletko sinä rumistuksia?
Tämän komeuden tavoittelun takia koko pariutuminen onkin sekaisin. Palstaullit ovat tätä yrittäneet toitottaa, mutta aina tuo kielletään noin 99 prosenttisesti.
Mutta kun vain komeat kelpaa, niin heille on tietenkin ylitarjontaa naisista, eivätkä viitsi edes käyttäytyä sen suuremmin. Tämän seurauksena vauvapalstallakin sitten on useampi avaus päivässä kuinka nettideitti teki sitä ja tätä. Tavallisille miehille on tarjolla vain hylkytavaraa ja rujohkoille miehille ei mätsin mätsiä.
Miksi tavallinen mies ei voi vaan treenata kroppaansa kuntoon ja lopettaa valittamisen? Vai onko päässäkin vikaa?
🤣🤣🤣👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks miehet laitatte 10v vanhoja kuvia 😡
Ettekö oikeasti näe miten erinäköisiä olette nykyään???
Miehet paranee vanhenetessaan:
"Men age like a fine wine or a fine cigar.
Women age like bananas."
– Paul Jaquish
Jos leikitään hetki että tämä on totta, niin suomalaismiehiin se ei ainakaan tunnu pätevän. 😂
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tullut paljon tykkäyksiä sellaisilta, jotka näyttää elähtäneiltä ja/tai ryppyisiltä ja kuitenkin sanoo olevansa alle 30. Toinen vaihtoehto, että ovat melkoisen lihavia, tai mikä parasta, molempia.
Sama 😵
Tai sit liian nuoria.
Ikähaitari mulla 30- 43 ja itse olen 37.
Silti tulee 28v tykkäyksiä ja ikälopuilta papoilta.
Toisaalta Tinderissä on se hyvä puoli, että naiset siellä ovat erittäin hyviä ellei täydellisiä. Me likes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Women age like bananas."
– Paul Jaquish
Jos leikitään hetki että tämä on totta, niin suomalaismiehiin se ei ainakaan tunnu pätevän. 😂
Jos mies parenee vanhetessaan, niin miksi ne käyttävät niitä vanhoja, nuorten miesten kuvia? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Women age like bananas."
– Paul Jaquish
No ei 😆😆😆
Kaiholla katselen alle 30v komeita nuoria miehiä 😍😍 En enää voi heitä saada, mutta en kyllä huoli yli 40v elähtänyttä pervo läskimoosesta!!!!
Mitä järkeä on poistaa Tinder ja sitten olla piilossa? Eihän sitä tarvi koko aikaa selata mutta aina joskus jos joku uusi olisi tullut. En mä ainkaan keksi muita deittipalveluita. Suomi24 aina samat naamat.
Juuri yksi tinder +40v itki mullekun ei ole saanut yli vuoteen seksiä ja naisen kosketusta 🤢
Ei tarvi tuollaisia puhua heti alkuun 😬
Hyi ja ghostaus tuolle ukolle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täälläkin yks Tinderiin kyllästynyt! Miks miehet antaa ymmärtää olevansa jotain muuta kuin mitä oikeasti sitten ovatkaan? Todella ärsyttävää.
Se on todella väsyttävää myös minun mielestä. Ongelma on se, että omana tavallisena itsenäni en pääse edes treffeille, joten joudun esittämään ihan toisenlaista ihmistä, eli lähinnä itsevarmaa ekstroverttia, vaikka oikeasti olen hieman ujo introvertti.
Pakko kuitenkin sanoa, että vaikka itsevarman supliikkimiehen esittäminen herättääkin usein naisten kiinnostuksen, niin ei kukaan jaksa esittää jotain muuta ihmistä kovin pitkään palamatta loppuun.
Tämähän se.
Ainahan miehet ovat joutuneet esittämään, etenkin nuoret miehet koska harva oikeasti on kovin itsevarma. Mutta ennen se esittäminen pysyi järjen rajoissa siten että kun alkoi väsyä esittämiseen, oltiin jo ihastuneita ja nainen ajatteli että no ehkei se ultimaattinen itsevarmuus ollutkaan niin supertärkeää.
Itsevarman esittäminen ei ole mikään tie voittoon. Tai muutenkaan mikään järjetön "itsevarmuus" eli ylimielisyys.
Minusta ainakin tärkeintä olisi olla sellainen kuin on, ja hyvät keskustelutaidot, ei jotain parin sanan vastauksia joista ei pysty jatkamaan. Sellaiset negatiiviset tai itseä vähättelevät jutut kannattaa jättää profiilista pois, mutta jos joku sanoo vaikka olevansa vähän hiljainen, ujo tai muuta vastaavaa, ei se minua karkota.
Todella harva kyllä osaa tehdä profiilitekstiä. Pelkkä "ota selvää" ei kyllä herätä kenenkään mielenkiintoa ja monella on sellaista tekstiä joka karkottaa suurimman osan mahdollisimman kauas. "Etsitään tiskikonetta", hekoheko, alkoipa kiinnostaa ihan helvetisti.
Miehet jotka edes vähän näyttävöt ihmiseltä eivät koskaan aloita juttelemaan..
Vahinko tykkäykset kyllä alkavat ja ovat juuri näitä makeja ja penoja joilla punainen iso naama ja kalju loistaa ja yleensä tupakka suussa ja irvistävät kuvissa. 🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama 😵
Tai sit liian nuoria.
Ikähaitari mulla 30- 43 ja itse olen 37.
Silti tulee 28v tykkäyksiä ja ikälopuilta papoilta.
Itse olen alle 30 ja luullaan aina huomattavasti nuoremmaksi, joten ei kiinnosta joku 28v joka näyttää nelikymppiseltä jo tuossa iässä. 😑 Ja huomaa niistä muutenkin, etteivät ole edes profiilia lukeneet kun mitään yhteistä ei ole, pikemminkin ihan päinvastaiset mielenkiinnonkohteet.
Pahimpia tinder esittelytekstejä " Etsin naarasta, emäntää"
"Olen avoimessa suhteessa oleva...."
Rytmipäällikkö, ex johtaja, oman elämän ylipäälikkö"
" Tositarkoituksella"
" seksiseuraa," ei vanilla"
Tai ihan jäätävän pitkä selostus ja elämänkerta!!
Miks jotkut ovat soellä ilman luvaa?
Onko nää vaan jtn mustasukkaisia vaimoja ettimässä miestään vai vaan uteliaita naisia katsomassa muita naisia😄
Vierailija kirjoitti:
Pahimpia tinder esittelytekstejä " Etsin naarasta, emäntää"
"Olen avoimessa suhteessa oleva...."
Rytmipäällikkö, ex johtaja, oman elämän ylipäälikkö"
" Tositarkoituksella"
" seksiseuraa," ei vanilla"
Tai ihan jäätävän pitkä selostus ja elämänkerta!!
Pari kertaa olen ajatellut, että ihan mukavan näköinen tyyppi, mutta sitten teksti juuri jotain "avoimessa suhteessa", jotain murteella kirjoitettua diipadaapaa tai jotain seksististä.
Ja kukaan näistäkään ei ollut mikään "vau, miten komea!" vaan tosiaan erottuivat virrasta vain siksi etteivät olleet ihan hirveän lihavia ja kaikin puolin karmeita.
Ei näitä sentään tule vastaan pyyhkäistessä koska siinä tinder pyrkii antamaan saman tasoisia, mutta nämä kuitenkin koittavat onneaan.
Nyt on selkeästi ap:llakin peiliin katsomisen paikka. Jokainen tavattu tindermieskö oli sekopää tai valehtelija? Ihan jokainenko? Mitä ap:n swaippailussa, kuvissa, profiilissa tai viestittelyssä on vikana, jos jatkoon selviävät nimenomaan tuollaiset pettymykset?
Täytyy vastapainoksi sanoa, että viimeisen kahden vuoden aikana olen pääsääntöisesti tavannut livenä tinderistä ihan asiallisen oloisia miehiä. Poistin juuri sovelluksen, koska sieltä löytyi äsken omaa ikäluokkaa edustava ihan kivan näköinen mukava mies, jonka kanssa kemiat toimii ja päätettiin yhdessä ruveta testaamaan tätä parisuhdetta ihan vakavasti. Ei ole täydellinen (vähän vatsaa, mutta se varmaan lähtee kun palailee treenaamaan taas, niin kuin minullakin), mutta 90% riittää kyllä, en minäkään virheetön ole.