Nyt riitti tinder
Poistin sovelluksen enkä ikinä enää lataa.
Jokainen mies paljastunut sekopääksi tai valehtelijaksi.
Kuvissa on nuori ja kpmea ja livenä kaljuuntuva ryppyinen läski.
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin?
Oliko ap:lle yllätys ettei ole maagista Tinder-planeettaa jolta löytyy jokaiselle naiselle komea mies?
Ei tarvi olla komea mutta valehtelua en hyväksy!
N. 10v vanhoilla kuvilla esiintyminen on valehtelua!
"Poistin sovelluksen enkä ikinä enää lataa.
Kuvissa on nuori ja komea ja livenä kaljuuntuva ryppyinen läski."
Eikö tämäkerro selkeästi että tavoittelet juuri niitä komistuksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin?
Oliko ap:lle yllätys ettei ole maagista Tinder-planeettaa jolta löytyy jokaiselle naiselle komea mies?
sivusta. Samaa mieltä ja jatkan vielä yhtälailla kuvakulmilla valehtelu tai kuvien muokkaus.
Vierailija kirjoitti:
Nainen 38v kirjoitti:
Ei mua haittaa jos vähän on siloteltu ryppyjä ja silmänalusia mutta kun ollaan oikeasti 10v vanhemman näköisiä ja tukkakin lähtenyt + 10 kg tullut lisää niin on kyl jo ongelma!
Sinua kiinnostaa miehen pituus ja hiusraja.
Käykö omista kuvistasi selvästi ilmi millainen kroppasi on, vai onko kuvakulmat valittu tarkkaan?
Mun kropassa kun ei ole vikoja 😆❤️ Oon hyvännäköinen ja vaadin sitä myös vastapuolelta.
Ap ei tajua.
Ap kirjoittaa että kuvissa miehet ovat nuoria ja komeita = ap on tavoitellut nuoria ja komeita miehiä.
Kyllä sielä Tinderissä on oikeasti nuoria ja komeita miehiä. Mutta ap ei saa niitä miehiä. Ap saa joko omantasoisiaan miehiä tai huijareita.
Jos minä alkaisin katselemaan deittipalvelusta kauniita ja nuoria naisia, saisin pelkkiä huijareita, tottakai. Jos olisi nuoria ja komea (tai vanha ja rikas), tilanne olisi eri.
Kyllä meitä oikeasti itsestään huolta pitäviäkin on tinderissä.
Me emme kuitenkaan huoli ladaa, kun on mahdollista saada ferrari...
Rumat rumien kanssa ja kauniit kauniiden..
Näin se vaan n menee, enkä ymmärrä miksi valehdella kuvilla.
Eikö hävetä sitten livenä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin?
Ongelma on se, että paikalle tulee joku muu kuin on ollut kuvassa. Komistuksen tavoittelu on selvää, vai tavoitteletko sinä rumistuksia?
2v aikana tavannut 18 miestä joista yksi oli normaali.Komeat miehet siellä ovat niitä pahimpia mt ongelmaisia.Mikään ei vie uskoa miehiin ku tinder
Vierailija kirjoitti:
Täälläkin yks Tinderiin kyllästynyt! Miks miehet antaa ymmärtää olevansa jotain muuta kuin mitä oikeasti sitten ovatkaan? Todella ärsyttävää.
Se on todella väsyttävää myös minun mielestä. Ongelma on se, että omana tavallisena itsenäni en pääse edes treffeille, joten joudun esittämään ihan toisenlaista ihmistä, eli lähinnä itsevarmaa ekstroverttia, vaikka oikeasti olen hieman ujo introvertti.
Pakko kuitenkin sanoa, että vaikka itsevarman supliikkimiehen esittäminen herättääkin usein naisten kiinnostuksen, niin ei kukaan jaksa esittää jotain muuta ihmistä kovin pitkään palamatta loppuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin?
Ongelma on se, että paikalle tulee joku muu kuin on ollut kuvassa. Komistuksen tavoittelu on selvää, vai tavoitteletko sinä rumistuksia?
Tämän komeuden tavoittelun takia koko pariutuminen onkin sekaisin. Palstaullit ovat tätä yrittäneet toitottaa, mutta aina tuo kielletään noin 99 prosenttisesti.
Mutta kun vain komeat kelpaa, niin heille on tietenkin ylitarjontaa naisista, eivätkä viitsi edes käyttäytyä sen suuremmin. Tämän seurauksena vauvapalstallakin sitten on useampi avaus päivässä kuinka nettideitti teki sitä ja tätä. Tavallisille miehille on tarjolla vain hylkytavaraa ja rujohkoille miehille ei mätsin mätsiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin?
No senkun tavoittelette sitten.
Miehet tietävät että Tinderissä vain komistuksella on mahdollisuuksia. Mistä johtuen:
- komistuksilla on ylitarjontaa naisista, ja Tinderiin mennään kun halutaan sikailla (kunnolliset komistukset eivät vaivaudu olemaan siellä)
- loput tekeytyvät komistuksiksi jotta pääsevät treffeille. Huonolla menestyksellä, mutta ilman tätä ei läpäisisi seulaa ollenkaan
Lopettakaa naiset vinkuminen. Tavoitelkaa niitä komistuksia, mutta turha on täällä vollottaa kun kaikki eivät sellaista saa, tai saavat mutta päätyvät vain helpoiksi panoleluiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täälläkin yks Tinderiin kyllästynyt! Miks miehet antaa ymmärtää olevansa jotain muuta kuin mitä oikeasti sitten ovatkaan? Todella ärsyttävää.
Se on todella väsyttävää myös minun mielestä. Ongelma on se, että omana tavallisena itsenäni en pääse edes treffeille, joten joudun esittämään ihan toisenlaista ihmistä, eli lähinnä itsevarmaa ekstroverttia, vaikka oikeasti olen hieman ujo introvertti.
Pakko kuitenkin sanoa, että vaikka itsevarman supliikkimiehen esittäminen herättääkin usein naisten kiinnostuksen, niin ei kukaan jaksa esittää jotain muuta ihmistä kovin pitkään palamatta loppuun.
Tämähän se.
Ainahan miehet ovat joutuneet esittämään, etenkin nuoret miehet koska harva oikeasti on kovin itsevarma. Mutta ennen se esittäminen pysyi järjen rajoissa siten että kun alkoi väsyä esittämiseen, oltiin jo ihastuneita ja nainen ajatteli että no ehkei se ultimaattinen itsevarmuus ollutkaan niin supertärkeää.
Tinderissä pitäisi muuttua ihan toisenlaiseksi mieheksi. Naiset oikeasti kuvittelevat että koska matcheja/viestejä/treffejä saa helposti niin Tinderin pitäis olla mieskatalogi josta jokainen saa komean prinssin. Ei se mene niin, miehillä se valkkaaminen alkaa myöhäisemmässä vaiheessa. Usein vasta kun on mätsätty, viestitelty, treffattu ja pantu pari kertaa.
Tässä vaiheessa mies tekee saman valinnan kuin nainen päättäessään swaipataanko oikealle vai vasemmalle.
Tinderhän on ihan paras palvelu. Kaikki seksisuhteet eron jälkeen löytyneet sieltä. M42
Vierailija kirjoitti:
Tinderhän on ihan paras palvelu. Kaikki seksisuhteet eron jälkeen löytyneet sieltä. M42
Samaa mieltä. Vaimomateriaalia sieltä ei löydy, mutta panopuita senkin edestä.
ne miehet joilla on maski naamalla, on aina "rumia". leikkivät hyvännäköistä kun puolet peittää naamasta
Vierailija kirjoitti:
2v aikana tavannut 18 miestä joista yksi oli normaali.Komeat miehet siellä ovat niitä pahimpia mt ongelmaisia.Mikään ei vie uskoa miehiin ku tinder
Niin?
Jos mies on komea, menestyvä, sosiaalisesti taitava ja päälle mukavakin - miksi helvetissä moinen eliittimies harrastaisi hakuammuntaa Tinderissä?
Tinderissä isoimmat valttikortit ovat komeus, komeus ja komeus. Jos löytyy komeaa naamaa ja pituutta mutta muilla osa-alueilla on puutteita, Tinder on järkevin vaihtoehto seuranhakuun.
Miehistä saa siis yleistäen sanoa tällaista, mutta se oli väärin kun minä sanoin että nykyään ei löydy kuin paniikkihäiriöisiä psykoosinaisia.
Mä en halua näitä tinderin komistuksia jotka pullistelee tekorusketuksineen siellä itsevarma, irstas ilme naamallaan yök!
Kuitenkin haluan, että mies viehättää silmää ja koska olen urheilullinen ja ihan nättikin, pidän sois itsestäni huolta, niin haluan miehestä myös samaa.
Viime treffit oli viimeiset tinder treffit, koska mies oli laittanut todella vanhoja kuvia missä oli huomattavasti timmimpi ja muutenkin freesimmän näköinen.
Tulen paikalla hyväntuoksuisena, perhosia vatsassa, odotukset tapissa ja toinen tulee kulahtaneessa t paidassa ja likaisissa lenkkareissa, heränneen näköisesenä ja yrmeänä ( varmaan oli krapula) Huomasi kyllä ilmeestäni että oli pettymys, enkä jaksanut kauaa olla kohteliaisuudesta hänen seurassaan.
Tuo on vaan todella häijyä ja itsekästä käytöstä mitä miehet harrastavat tinderissä.
Yksin on parempi kun jatkuva pettymys ja tyhmäksi itsensä tunteminen.
Vierailija kirjoitti:
Miehistä saa siis yleistäen sanoa tällaista, mutta se oli väärin kun minä sanoin että nykyään ei löydy kuin paniikkihäiriöisiä psykoosinaisia.
Annappa esimerkki ja kerro tarkemmin niin ehkä ymmärrystäkin irtoaa???!
Itse kun en voi puhia kun miehostä näin hetero naisena ja olen kertonut mikä teidän toiminnassa vit. uttaa!
Kerro sinä nyt sitten miesten versio asiasta.
Hiljaista on 😆 Ei ole kiltti miehellä tarinaa psykoosinaisista vai saiko nainen psykoosin kun näki kilttiksen joka oli muokannut kuvansa 🤣
En ole dinderiä ikinä tarvinnut enkä ole sitä ladannut.