Jos sinulla on kuukautiset ja vessassa ei ole roskista, minkä näistä valitsisit
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Puhdas side on muoviin kääritty, joten sidettä vaihtaessa käärin käytetyn siteen rullalle ja käärin rullan siihen muoviin. Sitten vien tämän paketin johonkin roskikseen. Koskaan ei ole veri tippunut mihinkään saati kukaan taputtanut.
Tylsää porukkaa siellä päin maailmaa.
AP
Roudaan keittiöön, mutten roskikseen. Piilotan esim. salaattikulhoon.
Vierailija kirjoitti:
Roudaan keittiöön, mutten roskikseen. Piilotan esim. salaattikulhoon.
Itse heitän boolikulhoon. :D :D :D
Kestositeet saa neppareilla paketiksi ja ne menevät pussukkaan.
Onko pakko mennä kylään kuukatiskelemään
Pysykää kotona
Vierailija kirjoitti:
Onko pakko mennä kylään kuukatiskelemään
Pysykää kotona
Tiedoksi, elämme vuotta 2021.
Laitan kassiini ja siitä ekana löytyvään roskikseen, mutta en verta tippuvana tietenkään ;D Vaan käärin kunnolla paperiin.
No tuossa äänestyksessä nyt oli ihan älyttömät vaihtoehdot.
Ehkä jollakin on side/tamponi "verta tipahteleva käärö", mutta minulla ei ole, joten voin aivan hyvin viedä keittiön roskikseen käytetyn siteeni. Käärin siteen ensin tiukkaan pakettiin, ympärille pari wc-paperipalaa ja sitten vielä siihen puhtaan siteen muovikääreeseen. Paketista tulee niin tiukka ja pieni mytty, että se mahtuu lähes nyrkkiini. Sen käyn sitten viemässä roskikseen.
Toki ymmärrän, että jotkut saattaa käyttää jotain supermaxi-siteitä, jotka ei nyrkkiin mahdu, mutta sellaisenkin kyllä siistinä kääryleenä kehtaa viedä keittiön roskikseen.
Rullaan siteen muoviin ja päälle pistän vielä ympärille vessapaperia. Sitten vain sanon :"mulla on roskia, missä roskis" .
Puhdas side on muoviin kääritty, joten sidettä vaihtaessa käärin käytetyn siteen rullalle ja käärin rullan siihen muoviin. Sitten vien tämän paketin johonkin roskikseen. Koskaan ei ole veri tippunut mihinkään saati kukaan taputtanut.