Jos elämäsi olisi sitcom, niin millainen karikatyyri olisit?
Korosta luonteenpiirteitäsi niin, että sinusta saadaan huumoria aikaan.
Minä olisin kukkahattutäti, joka vihaa kaikkea. Olisin paikalla vain koska on pakko, muuten olisin kotona ja kirjoittaisin paheksuttavasti AV:lle.
Kommentit (41)
Olisin joku sarkastinen josta aina välillä paljastuu lämmin ja hoivaava puoli.
Olisin ilmeetön hovimestari, joka kohottaa kulmakarvaansa puoli senttiä isäntäväen typeryydelle. Yleissivistykseni on rajaton. Siis Jeeves lähinnä!
Olisin se lapseton kolmikymppinen, joka vuolaasti avautuu kavereille ja kollegoille milloin mistäkin "elämää suuremmasta kriisistä" jotka usein liittyvät erinäisiin lennokkaasti muuttuviin mieskuvioihin, aiheuttaen täten ympäristössään paitsi huvittuneisuutta myös hienoista vaivautuneisuutta ja myötähäpeää, etenkin niissä vakiintuneemmissa henkilöissä. :D
Nelikymppinen sinkku räppipää- täti, joka kaahaa aina välillä amisautollaan sisarensa perheen pihaan. Luulee olevansa ikinuori ja bondailee sisarensa teinipoikien kanssa. Tekee aina hulvattoman sisääntulon, kuten Will Smithin kaveri Fresh Prince of Bel Air sarjassa konsanaan.
Tässä on toki paljon värikynää, oikeassa elämässä täytyy vähän himmata :D
Väsynyt vähän homssuinen uraäiti, jolla on liian monta hommaa kesken, unohtelee asioita ja on aina myöhässä ja vähän pihalla.
Äksy ja neuroottinen yrmytäti, erittäin satkastinen, pessimistinen jne.
Saattaisin kuitenkin yhtäkkiä innostua ja viuhtoa ja olla onneni kukkuloilla. Mutta se menisi nopeasti ohi, ja äksy yrmy tulisi takaisin.
Olisin George Costanzan ja Dorothy Zbornakin jonkunlainen risteytys.
Varmaan jossain hauskoissa kotivideoissa se, joka ajaa pyörällä viemärinkannen yli, kansi halkeaa, pyörästä lentelee renkaat ja osat eri suuntiin ja minä tipun pää edellä sinne viemäriin ja jään jumiin silleen että vain jalat takapuoleen asti on näkyvissä. Ja siinä sitten sätkin näyttäen parasta puoltani maailmalle.
Vierailija kirjoitti:
Mä olisin varmaan Seinfeldin George.
Niin minäkin.
Dr Frasier Crane (Cheers ajoilta, ei omasta sarjastaan)
Olisin sekoitus Rillit Huurussa -sarjan Sheldonia ja Frendien Monicaa höystettynä lievällä alkoholismilla ja yhden yön jutuilla. Jatkuvasti siivoava autisti, joka toisinaan vetää hirvittävät kännit rentoutuakseen ja herää sitten ties kenen vierestä.
Frendien Monican ja Modernin perheen Clairen kaltainen pätijä ja neurootikko, mutta ihan hauskakin.
Vetäisin kuitenkin välillä huiviini vinkkupullon ja irrottelisin.
Al Bundy mutta paremmalla duunilla ja ilman kakaroita.
Olisin sosiaalisesti taitamaton, mutta hyväsydäminen hahmo, joka punastellen ja takellellen ilmestyy päähenkilöiden porukan laitamille ja koettaa jutella smalltalkia. Pääporukka katsoo häntä oudoksuen ja hän peruuttaa häpeillen pois paikalta. Tämä toistuu joka jaksossa.
Ehkä jossakin juonikuviossa hän hetken aikaa deittailee jotakin muuta usein nähtävää sivuhahmoa ja hänen epätoivoiseen, yksinäiseen hahmoonsa päästään tässä tutustumaan vähän enemmän.
Minä olisin tietokoneeseen kiinnikasvanut naispuolinen nörtti. Mustiinpukeutuva ameeba, jolla on koko ajan kuulokkeet päässä, ja joka häikäistyy päivänvalosta.
Vierailija kirjoitti:
Hyacint Buket tuntuu omimmalta. Toivoisin niin kovasti, että kaikki olisi hienoa, sivistynyttä ja nättiä mutta joudun koko ajan turhautumaan toiveissani.
Minäkin olisin Hyacinth!
Olisin Niles Crane. Tosikko, nyrpistelevä ja puhtautta arvostava snobi.
Vierailija kirjoitti:
Vittumainen ja negatiivinen feministiämmä.
Palstamiehenä voisi olla hieman hankalaa, vaikka luonteenpiirteesi täsmäävät.
Olisin söpö ja pienikokoinen nainen, ulkonäöstä kaikki aina kuvittelevat että olisin super hippi/suvaitsevainen asenne ja auttamassa muita enkelinsiivet selässä, hymyilenkin ystävällisesti..mutta oikeasti olen aika temperamenttinen ja haastan jopa riitaa, suutun asioista niin kuin vaikka seinfeldin george ja minulla on "ei hyväksyttyjä" mielipiteitä jotka saavat ihmiset hämmennyksiin..miten noin kiltin näköinen..;)
Mä olisin se hieman hiljainen työkaveri, joka vetäisee aina esiin tarvittavaa tavaraa/ruokaa/tietoa/osaamista. Voi sulle iski migreeni? Ota tästä täsmälääke. Nyt juhlitaan, mulla on skumppa tuolla jääkaapissa valmiina! Onko sulla kiire, mä heitän sut lentokentälle helikopterilla. No, mä voin tikata ton haavan hammaslangalla ja muurahaisenleuoilla. Odota, mä hakkeroin tonne Suomen pankin tietoihin ja siirrän rahat saimaanorppien suojeluun. Miksi sä tarvit frakkia illalla? Tuossa, pitäisi olla oikean kokoinen... Hei, mä tiedän miten valmistaa rakettipolttoainetta perunoista ja hammastahnasta (molempia sattuu olemaan repussa mukana).