Mitä teet/aiot tehdä tänään sunnuntaina?
Kommentit (25)
Meillä on juhlat, vauvan ristiäiset.
Siivosin juuri lääkekaapin, vien siitä syntyneet roskat pois/apteekkiin ja haen samalla reissulla pizzaa palkaksi. Imuroin ja pesen vessan lattian. Pesen pari koneellista pyykkiä. Illalla sauna.
Mitäs sä meinaat tehä?
Mä otan hyvin rauhallisesti syöpähoitojen takia.Onneksi ovat ns.miedoimmasta päästä et vähällä oon vielä päässyt sivuoireiden kanssa.
Kaverin kanssa kävelylle ja kahville.
Tehdä keittiötarpeista hoitavan kasvomaskin, katsoa hömppää, juoda limsaa, käydä jossain vaiheessa lenkillä..
Siivota, kokkailla ja hoitaa puutarhaa. Välillä toki vain lepäillä. Mutta ihan ensin juon vielä aamukahvit loppuun.
Enn mä tee koskaan mitään. Olen autiisti.
Menen kirjastoon. Turussa avasivat kirjastot lopultakin kokonaan. Ainakin pääkirjaston.
Miksi pitäs aina olla jotain tekemässä?
Katoin eilisen bb:n ruudusta, luin uutiset, söin aamupalan, kävin kaupassa, kävin lenkillä, nyt hiestä märkänä makoilen piikkimatolla hetken, sitten toiseen kauppaan ja loppupäivä bb 24/7:aa. 20 viikon saikku takana, huomenna töihin, jännittää, en varmaan saa ensi yönä unta.
Kattelen kohta Areenasta Au pairit Irlannissa ja illemmalla tulee kaveri kylään. Ruokaakin pitäis tehdä ja pestä pyykkiä.
Pihahommia, saunaa, olutta, grillausta.
Oltiin leikkipuistossa aamulla ja nyt istun parvekkeella, kohta päikkäreiden aika. Jäätelöä tekis mieli, ehkä pitäisi käydä kaupalla. Iltapäivällä ehkä ajelulle ja purilaisille.
Fleshlightiä koko päivän.
Huomenna töihin.
Makoilen sohvalla viltin alla. Pakolliset kotityöt pitää tietty hoitaa myös.
Kävin jo kaupassa, ja nyt ajattelin istuttaa kesäkukat (niitä on jo rekkalastillinen pihalla) ja sitten voisi pestä muutaman maton. Jos siis jaksan kaivaa painepesurin esille.
Ja pojan kanssa ajoharjoittelua toki vielä.
En mitään. Kauhea krapula...