Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa, naiset, mitä pahaa on muiden naisten katselussa

Vierailija
16.05.2021 |

Olen itse parisuhteessa oleva nainen ja ihmettelen, miksi jotkut naiset dramatisoivat sitä, että heidän miehensä katselee muita. En tarkoita sellaista suurieleistä, alleviivaavaa katselua kuten pään kääntämistä jonkun hyvännäköisen naisen suuntaan, vaan ihan normaalia näköpiirissä olevien ihmisten noteeraamista.

Oma mieheni osaa katsoa muita naisia niin, etten huomaa sitä. En näe asiassa ongelmaa. Jos ohitsemme kävelee joku hyvännäköinen nainen, niin en minä katso mieheni reaktiota siihen (olen kuullut muiden naisten tekevän niin), minusta se on lapsellista ja typerää draaman hakemista. Miksi jotkut naiset edes tekevät noin? Nauttivatko he jotenkin masokistisella tavalla itsensä kiusaamisesta? Sekin vielä on herännyt mieleeni, että luulevatko näin toimivat naiset nostavansa omaa asemaansa ja haluttavuuttaan miehensä silmissä? Uskoisin että lopputulos on juuri päinvastainen.

Kertokaa siis naiset, miksi jotkut naiset tekevät näin, jos nyt osaatte sanoa, tai jos itse teette noin, niin miksi ja mitä uskotte saavuttavanne tällaisella toiminnalla?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin, että sillä on merkitystä miten katsoo. Jos töllöttää kun pahin setämies, niin silloin ymmärrän, että häiritsee.

Vierailija
22/26 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan ne aika suurieleisesti katsonut jos naisensa on sen huomannut kerta. Kyllä muakin ärsyttäis. Mä itse naisena nään ne näkökentässä vilahtavat hyvännäköiset miehet ja naiset. Ei oo mitään tarvetta tuijottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se o olevinaan pettämistä… Samaan aikaa nainen ravaa mieshierojilla kosketeltavana ja miehen täytyy vaa hyväksyy se, tai muute oot mustasukkanen hullu. Eli kaksoisstandardit. :)

Vierailija
24/26 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän avoimesti, että mulla on kai sit niin huono itsetunto, että muiden naisten ylenpalttinen kehuminen kolahtaisi. Olen itse myös timmi ja hoikka ja panostan kehoni hyvinvointiin kovasti. Itse näen myös oman mieheni maailman kuumimpana ja hyvännäköisimpänä miehenä vaikka sillä vatsaakin on. Ainakin itse unohdan kokonaan muut kun olen rakastunut johonkin, enkä noteeraa onko joku tosi hyvännäköinen vai ei.

Itse en kehu koskaan muita miehiä oman miehen läsnäollessa, mutta miehillä on joku tarve korostaa naiselleen kuinka seksikäs tai hyvännäköinen joku toinen on. Mikä siinä on tarkoituksena?

Ainakin ex myönsi, että haluaa saada sillä toisen mustasukkaiseksi, miksi?

Mulla oli kerran jäänyt telkkari päälle kun lueskelin itse kirjaa sohvalla. Ex nousi, katsoi telkkaria ja järjesti armottoman huutokohtauksen muista miehistä kun telkkarissa heilui tummaihoinen lihaksikas mies ilman paitaa. Ja hän oli se joka avoimesti ylisti muita naisia, itse en ikinä sanonut mitään muista miehistä.

Vierailija
25/26 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M26 kirjoitti:

Se o olevinaan pettämistä… Samaan aikaa nainen ravaa mieshierojilla kosketeltavana ja miehen täytyy vaa hyväksyy se, tai muute oot mustasukkanen hullu. Eli kaksoisstandardit. :)

Voi M26, noista sun kommenteista tulee nykyään vain myötähäpeää. Alussa olit ihan kivan oloinen poika. Mitä sinulle on sattunut?

Vierailija
26/26 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myönnän avoimesti, että mulla on kai sit niin huono itsetunto, että muiden naisten ylenpalttinen kehuminen kolahtaisi. Olen itse myös timmi ja hoikka ja panostan kehoni hyvinvointiin kovasti. Itse näen myös oman mieheni maailman kuumimpana ja hyvännäköisimpänä miehenä vaikka sillä vatsaakin on. Ainakin itse unohdan kokonaan muut kun olen rakastunut johonkin, enkä noteeraa onko joku tosi hyvännäköinen vai ei.

Itse en kehu koskaan muita miehiä oman miehen läsnäollessa, mutta miehillä on joku tarve korostaa naiselleen kuinka seksikäs tai hyvännäköinen joku toinen on. Mikä siinä on tarkoituksena?

Ainakin ex myönsi, että haluaa saada sillä toisen mustasukkaiseksi, miksi?

Mulla oli kerran jäänyt telkkari päälle kun lueskelin itse kirjaa sohvalla. Ex nousi, katsoi telkkaria ja järjesti armottoman huutokohtauksen muista miehistä kun telkkarissa heilui tummaihoinen lihaksikas mies ilman paitaa. Ja hän oli se joka avoimesti ylisti muita naisia, itse en ikinä sanonut mitään muista miehistä.

Aika klassinen huonoitsetuntoinen mies. Haluaa saada toisen mustasukkaiseksi koska oma itsetunto on huono ja samasta syystä ei kestä jos toinen tekee samoin, tai kuten tässä tapauksessa, vetää omia mustasukkaisen ihmisen johtopäätöksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi