Harmittaako kun huomenna pitää mennä töihin? Minä jatkan lomailua eläkkeellä
Mahtaa ärsyttää kun toiset saa vetää lonkkaa kaikessa rauhassa kun itse joutuu uhramaan elämänsä muiden palvelemiseen. Kesä on tulossa.
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Täällä kanssa lomaillaan, kelan korvauksilla on leppoisaa.
Kaljaa vai sidukkaa?
Ei yhtään! 😄 Mä olin töissä eilen, ja olen tänäänkin! 🎢🎡🎠😍
Joku onneksi vielä tykkää työstään, niin se ei ole rasite
Ei tarvii mennä enkä ole edes raihnainen eläkeläinen. Harmittaako se?
Viihdyn töissä paremmin kuin lomalla. Hoidin hommat aikoinaan siten, että nyt saan tehdä unelmatyötä jota tekisin vaikka ilmaiseksi. Nyt saan siitä vieläpä hyvää palkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Viihdyn töissä paremmin kuin lomalla. Hoidin hommat aikoinaan siten, että nyt saan tehdä unelmatyötä jota tekisin vaikka ilmaiseksi. Nyt saan siitä vieläpä hyvää palkkaa.
Sama mulla! Voin valita meenkö töihin vai vedänkö lonkkaa. Eläkkeellä en oleeli jos "vedän lonkkaa" maksaa valtio palkkani... Mutta ihan mielelläni olen töihin mennyt. Pidän hommistani.
Va tuttaa jäädä kotiin, kun mies pääsee täältä pois, töihin ja lapset pääsee kouluun. Minä, luuseri, jään mätänemään kotiin.
Saisi edes sen ekan palkkatyön.
N36
Kyllä harmittas olla suomessa eläkkeellä sitten kun se hetki koittaa niin tänne en jää, vaan muutan varmaan aurinkoon
Ei oikeastaan kun itsellä ei eläkkeisiin ole varaa. Tuskin koskaan tulee olemaankaan itseasiassa. Tässä valmistellaan suunnitelmia ympärivuotiselle kesäparatiisille johon voisi vaikka muuttaakin. Ehkä ennen eläkkeitä. Kaikki rahat siihen tonttiin ja elintasoon :)
Aika aikaansa kutakin. Kyllä ne leppoisat ajat kaikilla on vielä edessä. Kaikki ajallaan.
Koko ajan harmitus vähenee. Enää kaksi viikkoa suolakaivosta. Sitten voi taas alkaa elää.
En ole kateellinen sinulle siitä, että olet sairas tai minua vanhempi, kumpi sitten oletkin.
Naapuri täytti 70 ja muistisairaus puhkesi, ei pärjää ilman kodinhoitajia joten en tiedä.
Kodinhoitajat ei enää siivoa, joten eläkeläiset joutuu ostamaan siivouspalvelut yksityiseltä yritykseltä ja kodinhoitaja palvelujen maksu menee eläkkeen suuruuden mukaan eli se joka saa enemmän eläkettä maksaa enemmän. No, on siinä jokunen terve vuosi ilman hoitomaksuja joillakin.
Mä menen töihin vasta syksyllä, ei harmita. Kesällä on muuta.
Ei harmita kun en mene itsekään töihin. Ei kiinnosta työnteko paskalla Suomen palkkatasolla. Eikä onneksi ole pakko. Tukia tulee nettona niin paljon että sillä pärjää hyvin eikä tarvii alkaa kenenkään työorjaksi.
1000 euron eläkkeestä kun maksaa omakotitalon siivouksen niin ei ole varmaan hääviä.
Pääsisikin töihin. Työttömänä ollut jo pari vuotta vaikka kuinka töitä haen.
Vierailija kirjoitti:
1000 euron eläkkeestä kun maksaa omakotitalon siivouksen niin ei ole varmaan hääviä.
Mitä isompi asunto sen kalliimpaa on asunnon siivous. Mutta eläkeläiset ovat varmaan säästäneet siivousrahat.
Täällä kanssa lomaillaan, kelan korvauksilla on leppoisaa.