Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastan touhuta aamuisin. Mies ja teini vain nukkuvat

Vierailija
16.05.2021 |

Heiltä menee päivä ohi maatessa. Olen itse jo viikannut pyykit ja kohta alan imuroimaan.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No etkä ala imuroimaan vielä, jos muut nukkuvat, keksi jotain hiljaisempaa aherrusta. :)

Vierailija
2/15 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, he tykkäävät nukkua. Eivät saa muuten nalkutukseltasi rauhaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No etkä ala imuroimaan vielä, jos muut nukkuvat, keksi jotain hiljaisempaa aherrusta. :)

Kyllä täällä imuroida täytyy. Emme asu missään sikalassa maalla.

Vierailija
4/15 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt vielä imuroi, tai miehen ja teinin unet jäävät kesken – jolloin joutuvat nukkumaan pidempään vielä jonain toisenakin päivänä.

Vierailija
5/15 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, he tykkäävät nukkua. Eivät saa muuten nalkutukseltasi rauhaa.

Niin, mikä tahansa kommentti kodin siisteydestä on miehille nalkutusta.

6/15 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään herätä aamuisin aikaisin. Mukava on käyttää koira ennen kuutta aamulenkillä kaikessa rauhassa kun ei ole muita liikkujia ja linnut laulaa kauniisti. Aamu on päivän parasta aikaa.

Elämää kannattaa elää eikä valittaa joka asiasta

Vierailija
7/15 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa kivasti sanottu. :( Sinunhan piti olla iloinen aamuihminen.

Vierailija
8/15 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kello olisi tämän avauksen tekoaikaan jotain 11-12, se olisi vähemmän justiinamainen, mutta 08.30 viikonloppuna! 

Vierailija
9/15 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savuton kirjoitti:

Minä tykkään herätä aamuisin aikaisin. Mukava on käyttää koira ennen kuutta aamulenkillä kaikessa rauhassa kun ei ole muita liikkujia ja linnut laulaa kauniisti. Aamu on päivän parasta aikaa.

Ilta on parasta aikaa. Hiljaista on silloinkin lenkkipoluilla.

Vierailija
10/15 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kello olisi tämän avauksen tekoaikaan jotain 11-12, se olisi vähemmän justiinamainen, mutta 08.30 viikonloppuna! 

Lepo laiskalle sopii, sanoi mummoni aina.

Vierailija
11/15 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lepo laiskalle sopii, sanoi mummoni aina.

Höpsö <3 Menepä trolli vielä nukkumaan vähäksi aikaa. 

Vierailija
12/15 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imuri laulaa ennen aamuyhdeksää🤣 Heräsin itsekin seitsemältä, mies on aamutorkkuja. Ollaan sovittu, että kymmenen maissa saan alkaa kolistella vaikka nukkuisikin vielä. Viikonloppu on tarkoitettu lepoon, että jaksaa taas viikolla käydä töissä ja koulussa. Enkä ainakaan itse jaksaisi katsoa väsykiukkuista äijää ja teiniä...

Vierailija
13/15 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään herätä aikaisin, mutta parasta on vain olla. Syödä aamupalaa ihan yksin, katsella ikkunoista, mennä terassille tai pihalle kahvikupin kanssa katsomaan pihaa ja luontoa ja vain nauttia hiljaisuudesta.

Siivous meillä hoidetaan tietenkin ennen viikonloppua ja koko perhe osallistuu siihen, niin ettei yksin tarvitse tehdä mitään. Viikonloppu on sitten aikaa tehdä muita hommia tai olla tekemättä.

Nukuimme mieheni kanssa tänään aika pitkään, halimme, jutustelimme ja mies keittelee kahvia. Teinit nukkuvat vielä muutaman tunnin. Koti on puhdas ja ulkona paistaa aurinko ihanasti.

Vierailija
14/15 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti asutte, kun siivousta on lykätty sunnuntaille. Miksi siivoat yksin? Eikö olisi mukavampaa siivota yhdessä koko perheen kanssa, jakaa tehtävät ja sitten kaikki olisi valmista nopeasti? Teinit osaavat hyvin siivota, mies tietenkin myös, jos vain antaa mahdollisuuden eikä tee kaikkea heidän puolestaan marttyyrinä. Tähän sortuu moni mamma, minä itse -jankutus jatkuu vielä aikuisenakin ja huomaa, että tiimityö ja neuvottelutaidot eivöt ole tuttuja.

Vierailija
15/15 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Touhut ois kiva heti aamusta. Sitten vois vielä jonkun aikaa nukkua. Tuollaista mitä ap harrastaa aamuisin en ymmärrä. Jännä sekin kuinka aamuvirkut ovat aina syyllistämässä normaaleja nukkumisesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä